Takže po dlhšej dobe nejaký update:
Veľké ďakujem PetroviS a jeho tatkovi, ktorí so mnou strávili celé nedeľné dopoludnie a zisťovali čo mi to tam lupká na podvozku - tesne pred rezignáciou a odchodom zistili, že nemám dotiahnuté krycie plechy s výstuhami pod prevodovkou, takže rada pre všetkých majiteľov Sportiviek: skôr ako vymeníte všetky siláče a čapy na ramenách, skúste dotiahnuť matky, možno ušetríte kopu peňazí
zároveň pri hľadaní vyšlo najavo, že nalisovanie čapov do horných ramien je síce dobrý nápad, ale záleží od prevedenia - to moje nebolo 100%, takže mi to Peťo chytil na dvoch miestach zvarom.
Odvtedy auto jazdilo bez problémov od podvozku, takže som veľmi spokojný
Včera som začal upratovanie v motorovom priestore - vyhodenie uhlia podľa Efkovho návodu a výmena a presunutie nádoby ostrekovačov. Uhlie pohoda, akurát som to urobil tak, aby išlo všetko vrátiť, čiže som nič nerezal. Presun nádoby musím dnes ešte doriešiť káblovanie k čerpadlu, fotky nahodím čoskoro.
Na záver otázka ohľadom štartovania - v poslednej dobe sa sem tam stane, že pri naštartovaní mi vyletia voľnobežné otáčky hore a potom klesnú až tak, že auto skoro skape - nestretli ste sa s tým/čo môže byť príčina? Káble aj sviečky sú vymenené.