►Banji - NA6 91◄

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Dejvid » 15 srp 2015, 10:51

Odkud je ta fotka z Jeseníků? Byli jsme tam teď přes týden a zdá se mi to nějaký povědomý ten výhled :)
Dejvid
 
Příspěvky: 288
Registrován: 09 lis 2014, 15:29
Bydliště: Jičín

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 15 srp 2015, 17:15

Dejvid píše:Odkud je ta fotka z Jeseníků? Byli jsme tam teď přes týden a zdá se mi to nějaký povědomý ten výhled :)


Křížový vrch.. :-) Hned nad Jeseníkem, naproti lázní. ;)
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Dejvid » 16 srp 2015, 11:16

Jo tak je to ono. Byli jsme tam teď od pondělka do pátku, taky mazdou... :)
Dejvid
 
Příspěvky: 288
Registrován: 09 lis 2014, 15:29
Bydliště: Jičín

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 17 srp 2015, 21:52

Tak jsem to přechválil... :D Díra v hadici chlazení... :? Objednány silikonové šlauchy. ;) Pro sichr všech 9.
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 30 srp 2015, 18:12

►Další zápis do autodeníčku. Ruce omlácený, ale povedlo se. :)
Přílohy
11923071_10204742935521627_548629522_n.jpg
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 11 zář 2015, 10:19

►Další apgrejd a to Vmaxx XXtreme. Zatím nic extra, snažím se s tím vyhrát. Aneb laboruju s výškou a tuhostí. Jinak dnes mě čeká geometrie, tak uvidíme, co se klukům povede na těch né zrovna zánovních siláčích... Každopádně další chujovina do checklistu je repase náprav a podvozku jako takovýho. Ale to nebude jenom tak... Jinak pro představu (jsem otevřen diskuzi a radám), co bych tak očekával:

(Předek:
odklon: -1,9°
záklon: maximální možný
celková sbíhavost: 0 (tolerance +1/16")
Zadek:
odklon: -1,7°
celková sbíhavost: 0°10´)

Fotodokumentace musi byt:
11949642_10204760691925526_1565314047_n.jpg

11948257_10204764542861797_1194457223_n.jpg
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod vhml » 11 zář 2015, 11:18

Asi si nedělej iluze, že vepředu nastavíš 2 stupně odklonů. Viz. diskuze o Geometrii v Technice.

U tlumičů jsem zvědav na reference, rád bych přes zimu něco pořídil. Radši bych stavitelný KYBy ale zase nejsou štelovací na vejšku, což se hodí na zimu.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 11 zář 2015, 11:47

vhml píše:Asi si nedělej iluze, že vepředu nastavíš 2 stupně odklonů. Viz. diskuze o Geometrii v Technice.

U tlumičů jsem zvědav na reference, rád bych přes zimu něco pořídil. Radši bych stavitelný KYBy ale zase nejsou štelovací na vejšku, což se hodí na zimu.


Mě je to jasný, že to nebude jen tak ;-). Uvidíme, co z toho vykouzlí páni na geo. Vzhledem k dost sníženýmu podvozku, si ale myslím, že to není tak úplně nereálná hodnota. Každopádně co miata, to originál, protože někomu to nastavit jde a někomu zase ne.. :D ;) Nějakej kompromis se snad najde, sám jsem zvědavej, jak moc s tím půjde hnout.
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 11 zář 2015, 16:01

Hoši, hoši... :D Musím se podělit o zkušenost... :D To byla anabáze....
►Tak jsem dojel do servisu, prvně, že nejdou nastavit jiný než tovární hodnoty, pak že teda jako jo, jdou... :D No... Pán (týpek vo fous starší než já) mechanik asi 40 minut nastavoval takový ty ptákoviny na seřizování, čuměl do toho, jakoby to viděl prvně a klikal na PC furt tam a zpátky, protože nevěděl proč to nejde... Pak se šel poradit s mistrem, ten zakroutil hlavou a šel a nastavil to během 3 minut.
►Tímto však zábava nekončí... Na nápravu čuměl stylem "ty vole, co to je? tady je něco kulatý a točí se to". Asi 15 minut se jebal s odklony zadních kol, pak konstatoval, že to nejde nastavit. Tak jsem mu tak nějak nenápadně ukázal, že excentry jsou tam dva a ne jeden. Uznale pokynul hlavou a dal se zase do práce... Čučel jsem mu do PC a když přešel ke štelování přední nápravy, tak jsem jen doufal, že zadní ještě není hotová.
► Začal nastavovat sbíhavost předních kol.. Bylo nastaveno na krásných 0°, pak, nechápu proč, začal tyč řízení nahřívat hořákem, i když měl matice povolený a sbíhavost nastavenou. Po nahřátí to pošteloval tak, že to spíš dokurvil.
► Poté přišel nervózní mistr a začal do mě pičovat, co že si to tady vymejšlím za pičoviny, že musel poslat zákazníka do prdele a že mu kvůli mě utíkaj prachy a že jsem jako měl říct rovnou, že chci nastavovat takový sračky... Došlo k velmi ostré výměně názorů, při které mistr kopal do věcí kolem.. Během které jsem se dotázal mechanika, jestli jako zadek už má hotovej. On že jo.
►Tak jsem se zeptal jestli jako to levý kolo rozbíhavý a pravý sbíhavý je v pořádku. A on že jo, že jsem to přece tak chtěl, že celková sbíhavost je 10´. Tak jsem se mu pokusil vysvětlit že 10=5+5 a né -10 a +20 (což je sice taky pravda, ale pochybuju, že taková matematika platí i u geometrie kol). Když jsem se mu pak pokusil názorně ukázat, že s takovou bude to auto čtyřstopý, tak se mi vysmál do xichtu před svýma dvěma kumpánama. :D Tak jsem zakroutil hlavou... V tom se do mě obul mistr, že ať se nenavážím do jeho mechaniků a kdesi cosi. Já jakožto mistr asertivního chování (bez legrace a to mám po probděné čtyřiadvacítce) jsem se ho zeptal jestli mám nebo nemám pravdu. Mlčel...
►Tak jsem řekl, že jedu, když tak moc otravuju a nenechám se opít rohlíkem. Mistr ještě párkrát do něčeho praštil a řekl ať teda sjedu z rampy a pak ať dojdu to s ním vyřídit.
►Hodil jsem auto bokem a čekám na týpka. Týpek už si to ke mě kráčí s výsledkama geo. Přišel ke mě a jako vyměněnej se mi začal omlouvat, že mám pravdu a že mi to vlastně ještě víc rozhodili a že mám jet a že je to dobrý a sorry a sorry a sorry. Já mu řekl, že mu klidně zaplatím tu půlhoďku, co se na autě opravdu dělalo, ale víc ať po mě nechce. A on že né, že mám jet a ať mám pěknej víkend a ať se nezlobím a tak. :D
►Dal jsem mu ze slušnosti kilo, podali jsme si ruce, ještě jednou se omluvil a dal mi papír od geo.

◄►Výsledky sem psát radši nebudu... Ale jen tak zběžně:
Levý přední kolo rozbíhavý a pozitivní odklon
Pravý přední sbíhavý a negativní odklon
levý zadní rozbíhavý a neg. odklon asi 1,5°
pravý zadní sbíhavý a neg. odklon asi 0,8°

Takže totálně rozhozený auto, volant nakřivo, protože je to čtyřstopý jako prase, na jednu stranu to zatáčí hezky na druhou hrozně. :D
Takže mám auto nastavený na NASCAR.

Cestou domů jsem se stavil v servisu (dělají tam i rally auta), kde dělá známej, ten si na mě vyčlenil 2 hoďky ve čtvrtek. Tak snad se to dá do kupy.


:D Jestli jste to dočetli až sem, tak gratuluji, získáváte certifikát čtenáře mého skromného topicu.
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod spooon » 11 zář 2015, 16:27

obdivuju trpělivost, já bych tak ve třetím bodě vzal auto a jel... :D Ale s tím, že jsou na jednom kole dva excentry má problém asi víc mechošů
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 200 návštevníků