Konečně jsem se dohnal k tomu abych tady představil moje auto.
Někteří už mě znají, ale abych to vzal od začátku.
Na jaře jsem si udělal radost a koupil jsem si miatu '92 Black & Tan edition (tady na fóru). Kromě hezkého interiéru v béžové kůži. má tahle edice i LSD.
Z historie auta se mi povedlo vypátrat, že původně je z Kalifornie, pak v roce 2008 bylo přihlášené v Německu až nakonec v roce 2010 doputovalo do ČR. Já už jsem druhý majitel v ČR kolik jich bylo před tím těžko soudit.
Auto má nalítáno nějakých 125t mil
takže zhruba 200tkm. Motorově je naprosto v pořádku a co se karoserie týče, tak nějaké ty květinky tam jsou. Zvláště kufr a prahy jako všechny NA. Zatím to jsou jen bubliny pod lakem, ale raději nechci vidět co je pod tím.
Auto je v dost původním stavu a to až tak, že třeba řemeny a palivový filtr byly ještě původní.
Zatím jsem se do žádných úprav nepouštěl. Nejdřív řeším servis a údržbu, takže výměny olejů, náplní, rozvodů atd. Dost času mi zabírá taková stupidní hra "najdi co to klepe / vrže / píská atd." ale to asi většina z zná a s oblibou taky hraje
Loni jsem toho ještě moc nenajezdil, ale stihl jsem aspoň jednu Sosnu
Kdo tam byl tak já jsem ten pitomec co to otočil a dojel si pro krásné poslední místo.
Jinak momentálně je auto zazimované se značkami v depozitu.
Před zimou jsem měl velké plány co všechno na autě udělám, ale teď už to vidím jinak
Budu rád když aspoň rozeberu vnitřek, pořádně to vyčistím a vyměním co je třeba.
Na jaře ještě budu muset nechat udělat geometrii (zatím netuším jak to dat nastavit) a koupit gumy. To bude velký boj. Stávající gumy jsou z vnitřní strany jak nové a z vnější sjeté na nulu. Nějaké rady jak se tomu vyhnout?