Mazdici mám od června 2012. Je to NAčko 1.6 66kw a při koupi měla cca 188k na hodinách. Krom chromovaných zrcátek a světlých bočních blinkrů a odrazek to byla úplná serie. V cenový relaci, ve který jsem vybíral toho zase na výběr tolik nebylo, takže zvítězil lepší stav nad menší nájezdem. První impuls pro koupi byl to, že mi jednoho dne ruplo v bedně a řekl jsem si, že prostě chci nějaký auto pro radost, než budu vázanej rodinou. Následně jsem vybíral auto s ohledem na moje finanční možnosti a snad nemusím dlouze psát, že v takový cenový relaci proste lepší auto neseženete
I ten malej výkon dlouhou dobu stačil...v tom autě prostě máte rohlík na tváři hned jak se rozjedete.
Foto po koupi:
První sezónu jsem jen jezdil a učil se, jak na ní co nejvíc, ale furt bezpečně šlapat. Pořídil jsem akorát stylebar a sundal značku z čumáku. Pak ještě přišla nová manžeta na řadičku, protože stará byla na hadry. A protože představa byla jasná - chtěl jsem se zbavit světlých prvků na autě a něčím se začít musí, tak aspoň boční blinkry.
Závěrem sezóny mělo být první svezení na okruhu - Den otevřených dveří Most. Na letňákách nás tak vyškolika cesta z Praha->Most, že jsem na jízdu na okruhu už nepomyslel. Navíc cestou z Mostu domů jsem zůstal viset ve (spoustě lidí určitě dobře známym) Votickym kopci
Před zimou ještě proběhly nějaký blbý pokusy.
A mytí před zimním spánkem se postaralo o překvápko v podobě zřejmě nahonem lakovaných prahů
V zimě už jsem na ní koupil pár blbostí, kola a dodělal podsvícení odrazek. Na Silvestra bylo krásně, takže jsem si dal topless projížďku.
A musel jsem si udělat radost i maskotem.
Pozlobil jsem i dopravce, kterej mě kvůli manipulaci s následující zásilkou proklínal hodně dlouho.
První krásný jarní dny šly kola do dipu, dostaly červený matky, nahodil jsem nový sedačky a už se tak nějak začal formovat vzhled auta.
Sezóna 2013 se víceméně celá zase projezdila a krom nějaké běžné udržby se na autě nic podstatného neodehrálo.
Na začátku sezóny 2014 dostala mazda zase jiný kola
Shodila stylebar
a pár týdnu na to dostala spolu s vrácením origo zadních světel i rollbar
Začal jsem to brát trochu vážně, takže jsem si sehnal dárce, kterej jí měl zahrnout několika lepšíma orgánama
Tatíkovi (ikdyž má svoje červený NAčko) se dárce zželelo, takže se žádný dárcovství nekonalo a tohle černý NBčko se opravuje a na letošní sezonu 2015 by mělo vyjet taky. Takže jsem si definitivně musel shánět jinýho dárce. Nakonec to padlo na tuhle zlomenou červenku
Na podzim dostaly péči větší brzdy z dárce a pár dalších dílů
Brzdy s opletenýma hadicema a samosvor jsem si stihnul užít ještě na konec sezóny
No a protože mě nas..štvali Anglání, protože mi jich asi 5 odřeklo prodej tlumičů kvůli tomu, že nejsem z UK, tak jsem si do Anglie s kámošem zajel...a přece tam nepojedu jen kvůli tlumičům...
Pak jsem si dal poslední projížďku na Štědrý den
Od tý doby jsem pracoval na odstrojování dárce
A došlo i na tu mojí
Teď už jen aby to všechno klaplo a povedlo se tohle
nějak naroubovat sem
Tady zase pár blbůstek, který přes zimu přijdou na auto
Na motoru už se pracuje
Teď ještě komplet nápravy na pískování a lak + nový siláče. Když už mám nápravy dole, tak chci odrbat každej náznak rzi a pověnovat se tomu. Zatím mě z toho málem kleplo, takže jsem zvědavej, co se najde dál...
V plánu bylo i foukadlo, ale vzhledem k tomu, že se motoru nakonec věnuje taková péče, tak ho chci nejdřív zajet a tenhle kluk ještě chvíli počká v krabici