miata von igor

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

miata von igor

Příspěvekod Igor » 27 led 2013, 12:09

Takže jak jsem předeslal v původním topicu, otvírám zde slavnostně další část týkající se vlastnictví mojí mx5. Budu sem psát hlavně o rady a vaše drahocené zkušenosti. První příspěvek pojmu jako takový referát, takže deme nato.

K čemu mx5?


Pro radost, nic jinýho v tom není. Všichni to máme stejný. Moje vidina je taková, že auto budu používat jako 2. a to jen za pěkného,nejlépe letního :) počasí. Sice mám sadu zimních kol, ale s největší pravděpodobností je obratem prodám. Moje mx5 sníh a sůl nepoznala v Německu, nepozná to ani v čr. Řekl bych že z takových 90 proc. budou okresky a zbytek okruh. Přeci jen bydlím 1,5km od Masarykáče :).

Úpravy, opravy


Ačkoliv nejsem mechanik, tak mě auta baví a to tak moc, že bych rád pouhé vlastnictví povýšil na samosprávu:-). Myslím, že spousta z vás to má opět podobně. Prostě a jednoduše bych se o autě rád naučil co nejvíc a chtěl bych být schopnej si co nejvíc případné práce a oprav udělat sám.

První 2 věci, který hodlám řešit přes zimu jsou volant a sedačky. Asi mám nějaký nepoměr těla, ale do auta se vejdu vážne hodně natěsno. Při zatáčení si volantem holím koule a hlavou olizuju strop. Asi tak. Volant nebude problém, ale sedačky potřebuju píchnout. Co od sedačky požaduju?

1. Aby šla co nejníž = získání místa. Má někdo zkušenost s našroubováním do podlahy? Pojezdy bych nejradši zachoval, ale když nebude zbytí. http://www.sportovnisedacky.cz/aktualni-nabidka/ ? Znáte/neznáte? Vejdou se vůbec do miaty? Ikdyž to si asi přeměřím sám.
2. Pohodlná! auto sice bude na víkendy, ale žádnej kamennej kostitřas nechcu ani vidět