Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod kousmen » 21 lis 2017, 11:59

Tak tady to ještě bude vypadat velice zajímavě. Takovou rekonstrukci bys mohl řádně zdokumentovat ať je konečně zas jednou na co koukat. ;) FM se nedá upřít touha po zisku ani nouhau, takže je potřeba pátrat po pravdě někde mezi. Jedno je jistý, s damperem ani pumpou jsi žádnou chybu neudělal. Těším se na postupy. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2931
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod PavelS » 24 led 2018, 00:18

Jak ze FM nic nevyvíjí? Na Me221 se podíleli, myslím že obrovský úspěch udělali V8 NC a vývoj V8 ND je dostal zase na vrchol... A to ze ne na vrchol našeho zájmu neni jejich problem ale našich zkurvenych zakonu a dani.

Andy dobře jedes - snad se letos uvidíme nekde zas :-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 24 led 2018, 22:26

diki pavle chcel som sa aj rozpisat tusim 2 dni dozadu, dokonca som mal aj napisany uz text ale potom som si to rozmyslel a postnem to niekedy inokedy, ked budem v tom "hlbsie" :D Momentalne som uvazneny v nemecku a motor doma caka na mna, nastastie by som sa mal celkom fajn skoordinovat s dielmi. Len takym maly hint, do auta sa nic z pohonu nevrati, od kardanu dopredu :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 27 led 2018, 17:28

received_10208282964431848.jpeg


A moze sa to cele zacat :-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod Krivak » 27 led 2018, 21:26

Tohle mi nedělej :shock:
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod Winie » 29 led 2018, 11:38

paráda :-O
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod kousmen » 29 led 2018, 13:04

Nemám tě rád. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2931
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 03 úno 2018, 20:11

majte ma radi :D

kedze je vikend tak sa pracuje na pripravach na spodok motora...
V praci som si pripravil tzv. honing plate na vrtanie/honovanie valcov z 2x25mm hliniku (50mm nemame) a dnes som to cele doupravil a dal dokopy ako jeden kus, nech s tym neni zbytocne robota ked sa to bude tahat uz no bloku na moment :) Pre menej znalych pripravok sluzi pre simulaciu zatiahnutia bloku hlavou, kedy sa steny valcov zlahka deformuju co sposobuje horsiu valcovitost valcu. Verim ze bude mozne pocas vrtania aj do bloku tlacit 90st vodu co by malo vsetkemu este pomoct, od tychto operaci si slubujeme 1%-2% vykonu navyse ( oproti scenaru bez honing plate a s honovanim za studena), co nie je vobec zle ;-) Samozrejmostou je aj stiahnutie hlavnych domcou kluky s ARP stiftami, kedze aj toto deformuje blok. No a teda budu sa instalovat 85mm Supertech piesty ktore pri standardnej hlave maju CR 11:1, este uvidime ci sa tohoto cisla budeme drzat alebo sa bude kompresny pomer znizovat na 10.7:1. Objem budeme mat po novom krasnych 1930ccm, co by samo o sebe malo priniest 4,85% vykonu.
torque plate.jpg

Okrem toho som vyvazil medzi sebou piesty, prekvapivo bol rozdiel medzi najlahsim a najtahsim vyse 1g, presne 1.2g co mi uz nepride uplne malo na motorportove pouzitie.
takze vyvazene na 0.1g presnost. Na druhu stranu piny boli presne do 0.1g.
bottom end piston weight.jpg

Takisto som si spravil pripravok na vyvazovanie ojnic, k tomu zatial este nedoslo kedze sa mi nepodarilo dosiahnut dobru opakovatelnost merania, musim vymysliet ako ojnicu polozit na pripravok opakovatelne rovnako. Nejaky napad mam ale nebol cas takze mozno zajtra :) rovnako ako pri piestoch sa jedna o to aby kazda ojnica vazila rovnako, ale viac ako to je dolezite aby small end a big end kazdej ojnice vazil rovnako. Opat ideme na maximum co vieme zvazit a teda presnost 0.1g. Kazda tato uprava znacne odlahci pracu tlmicu harmonickych razov ATI, a vie prispiet k vyssiemu vykonu a hlavne dlhsej zivotnosti motora. Ked bude toto hotove pojde sa vyvazovat cela sustava kluky, zotrvacniku, spojky, tlmicu ATI, ojnic a piestov so vsetkym co k tomu patri.
ojnice vyvazovanie.jpg
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod davfiala » 03 úno 2018, 21:18

Při tomhle rozsahu má velké pochybnosti, že tyto čínské váhy měří na 0,1g ;) Mám tu samou doma, realita je spíš +-0,5g když mají dobrý den.
Uživatelský avatar
davfiala
 
Příspěvky: 15
Registrován: 21 pro 2017, 23:55

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod vhml » 03 úno 2018, 21:55

Pro tyhle ucely je důležitá opakovatelnost. Na absolutní hodnote nesejde.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků

cron