Stránka 38 z 41

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 17:19
od Muzzy
Aaaa, muj novy setrvak :)

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 20:31
od AndrewG
TeeJay píše:Paráda, fakt jsem zvědavej na dojmy, až tohle jednou bude jezdit :) ;)
Čím se ti bez pískování podařilo vyčistit blok od rzi tak, aby jsi ho mohl nabarvit?


Drotena kefa na vrtacke a na velke kusy srobovak :-D tou kefou to ale slo velmi pekne

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 23:45
od Krivak
Dle mě asi nejlepší build tady na fóru s tím, že je to můj názor. Hodně soucítím s těmito úpravami a kdybych někdy chtěl stavět trackbuild, tak by to asi vypadalo dost podobně. Jen to bude asi mimo můj rozpočet na miatu teď :D. Každopádně si s tím velmi hraješ a dotahuješ každičký detail do dokonalosti a hlavně funkčnosti. Tohle se mi fakt líbí a jsem zvědavej na výsledek. U takových staveb skoro nikdo neříká že už je to auto na 100% hotové a vždy dolazuje detaily, ale nějaký onboard až to bude hotový bych uvítal.

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 02 dub 2018, 21:55
od AndrewG
vdaka vaam, vazim si to :)

no ale aby mi nebolo do smiechu, tak som narazil (aspon ze som na to narazil) na neprijemnost....
ATI mali akosi problemy s vyrobou od 12/2017 a ako inak týka sa to s 99% sancou aj mojeho damperu - kedze odchadzam na 2 tyzdne prec a damper s klukou nemam doma neviem to preverit, ale spolieham sa ze co sa moze posrat sa posere a toto nebude inak :) takze ma po navrate caka vyzdvihnut kluku, stiahnut damper, zabalit a poslat do USA a cakat na novy...

NOTE THE DIFFERENCE
Obrázek
Obrázek

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 19 dub 2018, 22:20
od AndrewG
Tak v sobotu si konečne idem pre kľuku, uvidíme ako to teda dopadne s tým damperom ale som relatívne optimisticky naladený, je šanca že môj damper bol zo starej várky ktorá bola dobrá....inak včera som hlavu na večer zložil aby som pomeral vôle s novými vačkami, aby som ju zajtra mohol rozobrať a hlavu poslať na frézu a dôkladné čistenie - vrátane otvorenia olejových portov, čo je snáď najviac prehliadaná "úprava" (Ďakujem Pavel aj takto verejne, že si mi tie vačky vyzdvihol a poslal ku mne ;-) )

Parametre vačiek:

Sacia: Zdvih 10.8mm 284°
Výfuková : Zdvih 10mm a cca 274°
ak sa dobre pamatám, musím si ešte zavolať pre overenie, alebo to proste zmerám, keď bude motor zložený :)

S potešením konštatujem že vačky by šlo upraviť ešte asi na cca 11.5mm zdvih na sacej a 11mm na výfukovej, ale chcelo by to docela agresívnu rampu tak neviem či by to zase tie pružinky aj keď su masívne pri 8000+ dávali. Uvidíme, ako to celé bude fungovať, priestor na 10-20 koní bude ešte stále aj po týchto úpravach (30mm výfukové ventily a vačšie vačky) plus si nechávam nejakú rozumnú rezervu na kompresnom pomore, kedže existuje aj niečo ako príliš veľký kompresný pomer :roll: :lol: takže sa koniec som sa rozhodol pre relatívne konzervatývnych cca 10.8-11:1, auto bude jazdit výhradne na 100oktán Shell - tip od človeka ktorému verím, rovnako ako všetci veľký závodníci na SR :-D

Inak cez víkend by som rád začal skladať všetko pomaly ale isto dokopy. Ostáva mi dokončiť prírubu sania, materiál mám aj pripravený, len nemám čas na lisovanie a zvarenie. Takisto príde na radu konečne výroba karbónovej "misky" na filter. Obrázek
Okrem toho pôjde na auto NB predná nápravnica s NB riadením ktoré mám rozobraté a depowernuté, ostáva zavariť pastorok...to najskôr spojím so zváraním tej príruby :) Spojené s tým je aj dvihnutie riadenia o 12-15mm neviem koľko pustí olejová vaňa, na elimináciu bumpsteeru, ktorého mám už fakt plné zuby a tak teda snáď bude možné ponechať aj záklon na tých 6st napriek tomu že je auto bez posilovača riadenia.

Obrázek
Obrázek
Obrázek


PS: tí čo ste z okolia západného slovenska a juhovýchodných čiech, bol by som rád keby som vás mohol vidieť na prvom ČS autoslalome v Dlhej, už budúci víkend. Či už ako divákov alebo ako jazdcov - určite prídite, stojí to za to ;-)

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 20 dub 2018, 08:04
od vhml
Že si s těma kravinama bez posilovače nedáš pokoj :lol:

A vačky jsou tedy nakonec od Krejbicha? Co to stálo? Zmenšoval základní kružnici? Jaká máš zdvihátka?

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 20 dub 2018, 19:04
od AndrewG
každý jazdí čo mu vyhovuje ;-)

vačky sú od krejbicha, majú zmenšenú zákl kružnicu a používam dvíhatka mazdamotorsport čiže s podložkami pod dvihatko, rampa je voči original VVT vačke podstatne menej agresívna takže verím že to bude fajn do tých 8500 ot bez problému s jednoduchými pružinkami a bez vyťahaných ventilov :-D

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 21 dub 2018, 14:17
od AndrewG
optimizmus prešiel, damper je zo zlej várky...nevadí, pondelok posielam cez EMS a verím že do 2 týždňov budem mať nový damper, nemalo by to nijako spomaliť stavbu motora, kľuku mám, aj všetko potrebné, aspoň dúfam :D

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 22 dub 2018, 18:13
od AndrewG
Obrázek

víkendový projekt zdá sa úspešný, už len aby to šlo odseparovať.. ešte som sa sekol v mixe epoxy/hardener ale snad to nejako bude ok :)

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

PříspěvekNapsal: 24 dub 2018, 20:42
od AndrewG
hmm, tak ne.

nespravte chybu ako ja, drevo nie je ten spravny material na formu pre karbon, nezalezi na tom kolko separatoru pouzijete a ako dobre drevo vylestite :)