- turbo s pripojenim vody a oleja
Po uprave mojej mx-5 NB BP 00 s kompresorom sme sa tentokrat pustili do kamaratovej Mx-5 BP 99 zhodou okolnosti tiez cervenej
Pre zmenu vsak islo o turbo upravu. Turbo je pouzite zo Subaru imprezy model TD04, riadiaca jednotka je takisto ako v mojej miate megasquirt MS2 (plug and play standalone - uplne bez pouzitia povodnej ecu)
Vstrekovace su vymenene z RX-8 cervene (cca 380ccm). Sucastou prerabky bolo pouzitie cidla tlaku oleja VDO s domontovanim kontrolky tlaku oleja a upravou budicka, aby realne ukazoval tlak oleja. Tiez sme prerobili cievky na kazdu sviecku (coil on plug) z Toyoty.
Povodne malo ist o easy instalaciu bez intercoolera, ale nakoniec sme pouzili maly cooler umiestneny v dolnej casti pred chladicom.Jeho ucinnost je slusna, pri sviznej jazde v aktualnom letnom pocasi a vytacani motora do 6-7000 bola najvyssia teplota nasavaneho vzduch pred skrtiacou klapkou 40C. Na zvysenie ucinnosti chladenia su na chladici pouzite 2 ventilatory. Coolant re-route zatial potrebny nebol. V aute je este domontovany senzor teploty vyfukovych plynov EGT, s displejom vedla hodin a sirokopasmova lambda s budikom depo (pouziva senzor bosch LSU 4.9).
Brzdy sme vymenili za zimmermann s platnickami EBC green stuff.
S autom sa jazdi velmi prijemne, nabeh turba je uplne odspodu a drzi az do max. otacok bez poklesu. Najvyssi tlak je 0,46 baru. V prilohe je graf z brzdy.
V prilohe je aj mapa predzapalu, ak by mal niekto zaujem mozem prilozit aj palivovu mapu alebo nastavenie IAC ventilu v closed loope a podobne.
Video z ladenia EGO korekcie palivovej mapy na brzde (na konci videa pri plnej zatazi sa to uz celkom zacina cervenat
)
https://www.youtube.com/watch?v=ISoqVtJpanc