Slovácká krasavica BlueNCfl 2.0

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 26 črc 2016, 11:49

Je to jak píše KarolKo, prostě zvuk kdy v uších zaléhá a je nepříjemný.

Robo díky za tipy, určitě pohledám a dám vědět, jak se to vyvinulo ;)
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 509
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 04 srp 2016, 20:14

Původně jsme se chtěli přivařit k bandě whispera, ale bohužel neklapnul termín, tak jsme vyrazili jen ve dvou: miatka a zbrusu nové BRZ, které si říkalo o zajetí.

Trasu jsme volili hodně podobnou klukům, dále jsme se inspirovali Doprovým výletem z června:
https://goo.gl/D8P0Zj
https://goo.gl/JeEUIn

Vzhledem k sezóně a k sobotě na Gross jsme chytli dost králů šneků a obecně těch, co by ochotně pouštěli, mnoho nebylo. Docela mne překvapilo, že jsme na Grossglockner Strasse strávili snad pět hodin. To máte kochačku, kávičku, muzeum o stavbě silnice...

Nejlepší úseky byly asi cestou do Mariazellu (i díky malé dopravě), první část Mariazell - Wildalpen (byť kvalita povrchu silnice neodpovídá rak. standardům) skvělý je krátký úsek mezi Bad Aussee a Obertraun a chrochtali bychom blahem i na cestě mezi Hallstattem a St. Martin am Tennenbirge, kdybychom tam hned při odbočení nekoupili kamion. Skvělý je i tento úsek: https://goo.gl/6aaZ3W ale chce to vychytat dopravu. Passo Paluza z rakouské strany nestojí za mnoho. Vynikající je ale Sella Nevea (ještě jednou dík Dopre), ale to bylo nezapomenutelné právě díky minimální dopravě, až pod vrcholem jsme potkali Pandu, které neměla nejmenší zájem podpořit náš silniční zájem.

Konečně jsme se také dostali až nahoru na Mangart, kde jsme měli minulý rok se ženou šílenou kosu, ledový vítr a netroufli jsme si projet zákaz. Teď nám už při placení slečna řekla, že je cesta čistá a "ostatní jezdí až nahoru". Diplomatická to odpověď :-D Cestou zpět jsme dali Vršič, byť opět vzhledem k větší dopravě jsme spíše co chvíli zastavili, aby auta před námi poodjela. Nahoře jsme nestavěli vůbec, neboť prostě nebylo kde...

Chvíli jsme si na Grossu přehodili auta a vyjeli si zpět k tunelu jeden úsek. Má to úžasná sedadla a posez vyladěný k dokonalosti, ta sedadla... paráda! Volant před tebou, ne někde mezi koleny. Výkon podobný, myslím, že jsme se nějak nebrzdili, spotřeba BRZ byla o pár decek vyšší, což odpovídá 200 kg navíc. Jde mnohem ochotněji do smyku a řidič říkal, měl prý ESP vypnout hned první den a ne až poslední :) přivezl si spoustu zkušeností a já luxusní angínu :mrgreen:

A co se výfuku týče, jsou dvě verze: buď jsem si zvykl (jak píše Karolko), nebo se vyhýbám rezonančním otáčkám a dám jiný kvalt. Výfuk zůstane, hořické trubičky zpět nepůjdou!
Přílohy
IMG_8655.jpg
Jedna povinná.
IMG_8620.jpg
Datsun a dvě překrásné Targy. Na Grossu vždy potkáte něco extra. Ještě víc Extra byla luxusní Tatra 303 a Škoda MB1000
IMG_8612.jpg
IMG_8597.jpg
Geniální počasí na Grossu, na Edelweiss jsme zaparkovali překvapivě snadno.
IMG_8591.jpg
Naše čtyři kočky
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 509
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 04 pro 2016, 18:07

hoho! Se snížením sicny se výrazně snížila akceptovatelná teplota pro topless jízdu. Takže pokud jsem doposud tvrdil, že to jde od +8, tak dnes příjemná slunečná nula a úsměv od ucha k uchu. Greenman ( :ugeek: ) sice na pátečním srazu doporučoval přes zimu nastartovat, vyšťouchnout s garáže, ať se kolečka protočí, ale to by byla škoda a nakonec jsem si dal pěkných 30 km...
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 509
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod greenman » 04 pro 2016, 18:28

Zdarec....vona ještě není zima :shock: , řídil jsi se srdcem !!!:D
Taky jsem včera prohnal koníky ;)
greenman
 
Příspěvky: 158
Registrován: 29 zář 2014, 05:58
Bydliště: 100% Štatl;-)

Re: BlueNC

Příspěvekod Tomin » 04 pro 2016, 22:38

To je dobrá zpráva! :D Což je ostatně jeden z důvodů proč jsem opustil jednu stopu. Tedy mrňavé rozpětí použitelných teplot od 15 do 25°. Stupně "pod" vyvolávaly nejen pocitovou kosu za tím miniplexi ale hlavně tělo ztuhlo natolik, že to omezovalo jemnou motoriku pro přenášení váhy. Navíc zkřehlé prsty nemohly tak citlivě ovládat brzdu a plyn. A k tomu studený asfalt, oslizlo v lesních úsecích,... Když se dala pauza, rukavice se narvaly k teplému motoru aby pak aspoň první dva kilometry ruce fungovaly. Naproti tomu celzíny "nad" se za jízdy ještě dali užít, ovšem do času zastavení. To pak sedět někde u kafe v kožených hóznách, nebo špacírovat po exkurzích v tvrdých oplastovaných botách bylo vše možné, jen ne žáruvzdorné.

A tady se jezdí s úsměvem i na Mikuláše!
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 416
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: BlueNC

Příspěvekod cafe-racer » 05 pro 2016, 10:02

Tomin píše:To je dobrá zpráva! :D Což je ostatně jeden z důvodů proč jsem opustil jednu stopu. Tedy mrňavé rozpětí použitelných teplot od 15 do 25°. Stupně "pod" vyvolávaly nejen pocitovou kosu za tím miniplexi ale hlavně tělo ztuhlo natolik, že to omezovalo jemnou motoriku pro přenášení váhy. Navíc zkřehlé prsty nemohly tak citlivě ovládat brzdu a plyn. A k tomu studený asfalt, oslizlo v lesních úsecích,... Když se dala pauza, rukavice se narvaly k teplému motoru aby pak aspoň první dva kilometry ruce fungovaly. Naproti tomu celzíny "nad" se za jízdy ještě dali užít, ovšem do času zastavení. To pak sedět někde u kafe v kožených hóznách, nebo špacírovat po exkurzích v tvrdých oplastovaných botách bylo vše možné, jen ne žáruvzdorné.

Ámen. Zatím mám obojí, protože zvuk-zrychlení-obratnost motorky je prostě autem nenahraditelná kombinace. Ale když vidím tvoje řádky tak přesně vím o čem je řeč :|
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 787
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: BlueNC

Příspěvekod Tomin » 08 pro 2016, 22:00

A ještě s dovo přidám něco jako myšlenku dne: Úsměv v MX-5 je jako voda. Taky tuhne až pod bodem mrazu. ;)
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 416
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 16 úno 2017, 22:59

Maličká aktualizace: bridge potenza 050A nahradily po těžkém zvažování Hankooky V12 Evo. Cenový rozdíl proti Bridge sice nebyl až tak krvelačný, cca 3k, a tipuji, že nevydrží tak dlouho, chtěl jsem ale hlavně zkusit něco jiného, rozšířit obzory, získat zkušenosti...

Nechal jsem při té příležitosti disky vyspravit, od předchozí majitelky byly lemy sice ne kriticky, ale viditelně odrbané. Vzal jsem kola do diskservis.cz v Brně, jedno kolo se ukázalo být trošku koplé a srovnání +zapravení všech = 2350 Kč. Jen za přezutí/vyvážení bych dal cca 700-800 Kč, takže jsem těch 1550 koček navíc za opravu velmi rád dal. S diskservis maximální spokojenost, skvělá domluva, dohodnutá cena platila, práce moc pěkná a před termínem. Brňákům a okolním doporučuji.

Přemýšlím, co ještě do jara stihnout: olej v převodovce/diffu? Najeto 54 000 Km, stáří 6 let, to asi kritické nebude...? A ještě se musím poohlédnout po nějakém filtru sání, co nejbližší orig Mazda. Protože jsem koupil min rok nějaký obyčejnější, nebyl tak hustě žebrovaný a zabilo to krásný zvuk sání ve středních otáčkách...

PS: zdá se, že na http://www.mx5parts.co.uk/ mají díky nízké libře ceny výrazně příjemnější, než na ILu...

Jaru zdar!
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 509
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod tomybandit » 17 úno 2017, 09:38

vzduchovy filter som daval pre zimou tento, ale teraz trosku lutujem ze som nedal hned sisku, ale chystam sa heh :)
http://www.mx5parts.co.uk/filter-mk3-35-p-1300.html
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 325
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: BlueNC

Příspěvekod dopr » 17 úno 2017, 13:09

KNko muzu taky doporucit ;)
Jsem zvedavy, jak budes s Bridgi spokojeny. Mel jsem je v hledacku taky, ale nakonec asi pujdu vice performance cestou (podle ceny).
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3374
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků