Magda - NBfl 1,8 Sportive

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod vhml » 29 bře 2017, 07:52

Na NBfl? :lol:
To by byla pro motor slušná rána z milosti
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 29 bře 2017, 08:23

Určitě ne. Nbfl má problém přehřívání 4válce vyřešený těsněním
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod TeeJay » 29 bře 2017, 10:33

A přesto někdo na BP 1.8 VVT reroute dělá - v lepších případech aspoň s těsněním z NB. Nejsem si jistej, jestli to je pak zlepšení oproti původnímu stavu :)
Btw, máš tam nějak přeradiátorováno :D vodní máš 50mm z IL?
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod vhml » 29 bře 2017, 10:42

Jestli místo celýho reroutu není náhodou snažší tam jen hodit těsnění z NBfl :lol:
A rovnou hlavu zkamarádit s fortunkou :twisted:
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod Muzzy » 29 bře 2017, 21:51

Narazel jsem na to, co rikal TeeJay - jestli NB tesneni s reroutem nebude lepsi reseni nez NBfl oem....
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 29 bře 2017, 22:10

Nevidím důvod proč sundávat hlavu, když to není potřeba... Nejsem si jist zda všechna neoriginální řešení jsou lepší než ta fabrická :))).
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 30 bře 2017, 23:14

Auto po mechanické stránce téměř hotovo, voda zapojena, hadice zapáskovány. Zbývá dovařit díl výfuku mezi downpipe a střed a pomalu začne drátkařina...

Potrubí k IC částečně svařené
17670667_10208456823559201_218639797_o.jpg


Na místě sedí parádně
20170330_095637.jpg


Jednotka v upraveném housingu pro NB (bylo třeba zúžit prostup pro konektor
20170329_192753.jpg


V dalším díle seriálu snad víc fotek :)))
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod Muzzy » 01 dub 2017, 12:48

m8rinek píše:Nevidím důvod proč sundávat hlavu, když to není potřeba... Nejsem si jist zda všechna neoriginální řešení jsou lepší než ta fabrická :))).


Vzhledem k tomu, ze byl motor rozbranej na prvocinitele, by to nebylo sundani navic.... Byl jsem spis prekvapenej, ze to na turbobuildu nevidim. Porovnani reroute vs. upravene tesneni jsem neresil, tak me to zajimalo jak jsi to vymyslel... 8-)
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod elektron » 01 dub 2017, 19:30

Amici re-route ale robia aj na VVT motoroch>

https://www.youtube.com/watch?v=mRharubfD1E

https://www.youtube.com/watch?v=dJnWFtO52jo&t=171s

Takisto Emilio z 949 racing ho doporucuje aj pre BP-Z3 motory...
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 15 dub 2017, 23:02

Pozornému čtenáři jistě neunikne, že ta bestie na myčku musela nějak dojet....
Přílohy
17904258_1722811254676897_6947113614933908502_n.jpg
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků

cron