Stránka 27 z 38

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 23 bře 2016, 00:15
od m8rinek
Tak jsem konečně i já namontoval podložky a ty 4mm jsou opravdu znát... Jen jsem je kotvil na pevno k disku...
20160322_173358.jpg

A auto je zpět na oranžovkách...
Lepší foto až budou světelné podmínky :)))
20160322_175123.jpg

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 07 dub 2016, 18:55
od m8rinek
Co nového ve sportu? Myslel jsem, že letos ještě nebudu muset řešit brzdy, leč 4 rundy v Mostě mě stály přední desky, potažmo i kotouče. Ale vzhledem k počasí, teplu a prostředí to byla bomba. Nejlepší čas zatím 2:14 s 90kg zátěží navíc a s nějakým brzdičem před sebou. Nicméně je kam se posouvat.
20160403_101753.jpg

20160403_103314.jpg

20160403_110814.jpg

A tady už je ta pohroma. Desky na plech, stav kotoučů mi nebyl znám, takže se domů jelo na rukáv. V případě krize kdy bylo nutné brzdit více, tak jsme zastavovali jako vlak...
20160403_172857.jpg

Následovalo stočení a natření rezervních kotoučů na 80% životnosti. Očistil jsem i třmen a natřel teploodolnou barvou, tak jsem zvědav jak dlouho to vydrží. Stejně tak štít...
20160407_141556.jpg

A aby bylo jasno co jsem použil za desky... Pochvaloval jsem si jak Sportive krásně brzdí, to co tam je teď je peklo, stačí lehce zatlačit na brzdu a Adrenaliny blokují a vládu přebírá ABS. Budu si muset zvyknout, ale na Advanech to bude bomba... Jooo a míval jsem oranžový kola... tak na předku už teď nemám :D.
20160407_125730.jpg

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 07 dub 2016, 19:05
od dave27
Máš to auto moc pěkný na fotkách i na živo ;)
Já byl poprví na okruhu s drážkovanejma kotoučema a poprví se mi nepřehřejvaly brzdy, takže za mě spokojenost, jen ty desky bych potřeboval pořešit stejnou cestou jako ty :)

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 07 dub 2016, 22:15
od spooon
tak je mi jasný, jaký desky koupím jako další, když je všichni tak chválí. I když teď YS od EBC mi taky nepřipadaj špatný...

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 07 dub 2016, 23:53
od LordJames
mam porovnani a YS jsou s prominutim srac*a ;-) jestli se ti ted zda, ze to brzdi, tak s HP+ bys prisel o zuby ;-)

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 08 dub 2016, 08:11
od Veet
Když už všichni chválíte HP+, tak musím taky. Nedělá mi problém přivolat ABS při jakýkoli rychlosti :) Jen mám teď blbý pocit, že se zadek fláká. Buď seženu regulátor brzdného účinku (předek, zadek), nebo HP+ i na zadek.

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 08 dub 2016, 09:13
od m8rinek
Regulátor Ti nepomůže. tím tlak jenom snižuješ. Tj. řešíš přebržděnej zadek...

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 08 dub 2016, 10:45
od spooon
to mě trošku štve, že sem nevzal hned HP+, ale v tu dobu sem o nich ještě nevěděl. A když tady čtu to porovnání s YS, tak je asi blbost tP+ montovat jen na zadek, co? Protože teď budu řešit zadní desky a přední YS jsou tak na 70%, tak je nechci zbytečně vyhazovat. Asi koupím dozadu nějaký běžný, a až dojedu přední, tak osadím celý auto HP+

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 08 dub 2016, 12:05
od buteo
m8rinek píše:Regulátor Ti nepomůže. tím tlak jenom snižuješ. Tj. řešíš přebržděnej zadek...

Třeba chtěl dát dva regulátory na každý přední kolo :lol:
To by pak otevíralo další možnosti nastavení podle okruhu :roll:

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

PříspěvekNapsal: 08 dub 2016, 15:21
od AndrewG
čital som presne o probléme s blokovaním predných kolies, keď máš na všetkých 4 kolesách HP+, nehovoriac o tom, ak ich máš iba na predku...
takže buď zober niečo "silnejšie" na zadok alebo slabšie na predok, iné pneu ti asi veľmi nepomôžu