PeterS - NBfl Impuls 2005

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 11 črc 2017, 12:36

Po víkendoch keď sa nudím tak postupne skládam lego z tychto častí lego sa vola Cruise control :lol:
Nie je to plug and play všetky diely som bral z USA postupne niektoré su dokonca z MazdaSpeed MX-ky. Tradične je to čo iný výrobný týždeň to inak zapojená elektrika takže to najhoršie zapojiť to elektricky aby to fungovalo ma ešte len čaká inak mechanicky zvladnuté a zapojené.
s-l1600.jpg
kvoli tomuto tlačítku som sa vzdal predných hmloviek :roll:
IMG_5266.JPG
IMG_5212.JPG
IMG_5208.JPG
najhoršia časť pri ktorej padlo najviac sprostých slov :D prehodenie plynového pedálu
IMG_5226.JPG
a zapojenie pod kapotou bola radosť tam to okrem chýbajúceho konektrou bolo plug&play.

Z elektriky bude sa snažiť vychádzať zo schém čo mám k dispozií a hlavne z Miaty kde mám všetko elektricky zapojené...
Budúco ročný roadtrip (svadobná cesta) sa blíži a na ceste cca 10 000km sa ten tempomat fakt zíde.
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 378
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod dopr » 11 črc 2017, 13:52

PeterS píše:... na ceste cca 10 000km sa ten tempomat fakt zíde.

Naprosto souhlasim a drzim palec, at se to podari zprovoznit!
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3359
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod cavan » 11 črc 2017, 15:09

hlavne by ma zaujimalo ze kam mas namierene.. 10k km..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1247
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Fernie » 11 črc 2017, 18:12

To je jasný, úplně všude :D
Rudá Potvora - NA6, svody Maxim Works, šestikvalt, samosvor. To zatím stačí, ne...
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 897
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 17 čer 2018, 18:03

Oživím vlákno po x mesiacoch vlastne od jesene som nebol ani na fóre :? . Tohto ročný plán nevyšiel a nevyjde kvôli zdravotným problémom a komplikáciam ,ktoré nás postupne zasypávali od konca leta 2017. Naštastie klop klop smola nás pomaličky opúšťa. Na jeseň odišla pôvodná baterka Panasonic odišiel jeden článok takže už nemala správne napätie ani kapacitu vyriešil som to výmenou za Exide Carbon Premium 47Ah. Auto dostalo na jeseň pred zazimovaním nový olej 10W60 + origo.filtre, sviečky Denso IK20TT a nový olej do diffu 75W-140 od Motulu Gear Competetion (krásny modrý).

Potom nás čakala posledná cesta do Álp pred zazimovaním a hlavne doplniť zásoby na zimu :lol:
Niečo z výletu https://youtu.be/okEWE3vFKPA ,krásne počasie sme vystihli posledných 20 stup. na kopcoch už bol nový sneh, nikde nikoho cesty prázdne a rozprávková príroda. Dva dni po našom odchode napadlo všade cca 15-30cm snehu a uzavreli sa prechody napr. NockAlm,...

Potom kvôli zdravotným problémom ktoré ma niekoľko mesiacov trápili sme ukončili sezónu s otaznikom kedy a či vôbec odštartujeme novú sezónu. Diagnóza od doktorov sa prikláňala k tomu ,že pod zápal trojklaného nervu sa podpísala aj častá jazda so strechou dolu... :roll: :cry: nikomu nikdy neprajem túto chorobu!

Tak sa auto umylo dokladne a po týždni išlo pod plachtu do garáže k Miate.
IMG_6684.JPG


Cez zimu sa len baterka dobíjala a na sústruhu som si nechal stočiť predné kotúče, pravidelne som motor pretáčal cez kľuku a vymenil zadné kotúče z origo 9mm za nové Brembo. S blížiacou sa sezónou nás čakala STK po dvoch rokoch. Pred STK dostalo auto nové pneu. STK prebehla úplne komicky ale úplne v poriadku. Len technici na linke mi nechceli dať technickú pokial im nepredám auto :lol: že také krásne ešte nevideli a v takom stave :D . Dôležitá vec auto nešlo vôbec na valcovú brzdu, k testovaniu bŕzd teda vôbec nedošlo. Upozorňoval som na to v spojitosti z Super Fuji Tochigi LSD. Tým sa vlastne začala 7.4. až pre nás sezóna síce neskorej ale nechcel som nič uponáhlať a navyše čakal som až sa dostatočne oteplí a cestári dajú doporiadku cesty.

V pólke mája sa ešte robila pravidelná konzervácia auta: dutiny, podlaha, nosníky,...

Od tej doby jazdíme a jazdím aj keď pomenej kvoli zdraviu ale keď je pekne a sucho tak jazdíme.

A nakoniec pripájam video z tohtoročných Álp https://youtu.be/a44AAT09aOI ... sorry za kvalitu je to komplet z iPhone.
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 378
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Pochtli » 18 čer 2018, 22:07

Taková diagnóza zrovna nepotěší..
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 1954
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků