gramo - NB 1.8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod TeeJay » 13 zář 2017, 09:10

Ano, pěkné. Čeká mě to brzy taky, takže... máš fotku, jak vypadá celej namontovanej filtr se sandwich plate a senzorem vedle/pod vzpěrou? :)
Budík asi nebude Peak ale bude to WA, ten není tak hluboký a nemá tlačítka, což odpovídá fotce.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod gramo » 13 zář 2017, 09:20

Je to tento budík http://rspec.co.uk/stepper-motor-peak-g ... p-578.html
Mám ho ještě z předchozího auta, objednávali jsme to v UK, protože se to tady tenkrát moc neprodávalo. Podle popisu funkcí to bude stejné, jak ten Depo Racing. Měl jsem poškozené čidlo a nové mám taky Depo a funguje to s ním správně, před montáží jsem to doma kontroloval v kastrůlku s vařící vodou :)
Varování může být externí diodou, každopádně se rozbliká celý budík červeně a pokud je zapnutý zvuk, ještě i píská.

TeeJay: Dobrý postřeh, toho jsem si nevšiml, že Depo má tlačítka bokem, původně jsem to považoval za tu externí LED, ale na budíku není žádné tlačítko. Finální fotku nemám, až se k autu dostanu, zkusím to.
Naposledy upravil gramo dne 20 zář 2017, 21:22, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 761
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod froxic » 13 zář 2017, 12:00

Jinak, neřešil jsi pak i větší filtr na olej? Jak budu dělat instalaci ol. chladiče, tak filtr půjde nejspíše i na přístupnější místo a nabízí se možnost osadit nějaký vyšší z jiné Mazdy / Hondy apod. Otázka zda by to ovšem nějak negativně neovlivnilo tlak a zda to má vůbec na tomto motoru smysl.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 323
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod bkralik » 13 zář 2017, 13:00

froxic: Tak větší olejovej filtr přeci ovlivní tlak jenom pozitivně. Nevím jak to je přesně u 1.8, ale u 1.6 se tam bez vzpěry (nebo s mojí ocelovou vzpěrou) vejde o dost větší i bez přemístění...

Té relokaci filtru bych se vyhnul. Obvykle ten filtr musíš dát vysoko /oproti původní lokaci/, takže z něho při stání olej vyteče a trvá zase o nějakou chvíli déle, než se po startu natlačí zpět. Mám pocit že jsem četl někde nějaké vlákno, kdy si někdo myslel, že se mu to kvůli tomu přidřelo...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod froxic » 13 zář 2017, 13:42

Jasně, relokaci v rámci lepší pozice pro demontáž, výšku bych chtěl zachovat. A co tam dáváš za typ?
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 323
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod bkralik » 13 zář 2017, 14:30

Aktuálně dávám MANN W610/6, kterej je o 25 mm delší (tzn celkem 90 mm) než sériovej filtr (MANN W67/1, ten má cca 65 mm). Ostatní parametry (průměr, otvírací tlak obtoku) má stejné. To samozřejmě žádná brutální změna není, je to lepší "jen" o polovinu, ale tenhle filtr se na 1.6NB vejde i se sériovou vzpěrou a člověk alespoň má pocit, že tam dává filtr "normální velikosti". Jestli to k něčemu je, kdo ví :)
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod vhml » 13 zář 2017, 14:50

Taky používám vyšší filtr, konkrétně tam mám ALCO SP1001
vhml
 
Příspěvky: 1055
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod gramo » 22 říj 2017, 21:33

Použít větší filtr mě nenapadlo, zní to jako dobrý nápad, ale asi se tam s touhle rozpěrou nevejde. Dnes jsem konečně zkusil udělat fotku, ale moc jsem se tomu v dešti nevěnoval, tak to moc nedopadlo... no je to natočené klasicky, jak to mají všichni - vývody někde mezi 7-8 hodinou. Můj původní adapter se na dílně podařilo schovat tak dobře, že jsme ho nenašli, tak jsem dostal náhradou jiný s vývody na chladič, který zatím nemám, tak je to dočasně jen propojené hadicí...

Obrázek

Taky jsem chtěl nahradit ostřikovače za rozprašovače z Mazdy Tribute, objednal jsem v Autopalace Spořilov a ozvali se, že už nejsou, ale stejné jsou na Ford Maverick, tak mám ostřikovače z Fordu. Instalace byla plug&paly, fungují dobře, jednou mě to při stání a nepříznivém větru lehce pokropilo uvnitř, jinak OK. Nestříkaji tolik do stran, tak sice nepokropí celé sklo, ale aspoň zleva stále vidím na cestu. Ještě vyměnit stěrače a bude to paráda :)

Obrázek

A není všecko jen radost, po fajn výletě s Mikem a Reneem na Čerchov jsem našel na autě nový důlek a nějaké škrábance :( ... To si tak člověk slušně zaprakuje v Západním Německu...
Obrázek
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 761
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod gramo » 08 úno 2018, 13:21

Mohl bych tu po čase zas dát nějakou výletní fotku...
Obrázek
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 761
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: gramo - NB 1.8

Příspěvekod moah » 09 úno 2018, 01:23

podle mě ve vakuu nemá motor moc kvalitní tah odspoda :idea:
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků