P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod dopr » 31 kvě 2016, 19:37

Lol :-D

Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod cafe-racer » 31 kvě 2016, 20:53

PavelS píše:Přesně tak :) já jsem nezaznamenal teda žádný snížení komfortu ani na těch - 50mm ale je to samo individuální...

PavelS píše:Ja neříkám že se auto malinko nepřitvrdí a že nepřijde o část chodu tlumiče

PavelS píše:Myslím, že stejně jako dopr říkám pořád to samé, ale nevadí :D

:roll:

Objektivně se auto stane míň komfortní, jak to kdo subjektivně vnímá je pochopitelně každýho věc a dokud jsem si to obojí nevyzkoušel tak bych nevěřil jak může být MX-5 pohodlný auto v sérii.
@P2M - notabene když jezdíš se svojí polovičkou, případně i s dcerkou, fakt si to vyzkoušej než se rozhoupeš (protože na sportovním podvozku už se moc nezhoupneš). Nic to nestojí a sám si uděláš nejlepší obrázek.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod TeeJay » 31 kvě 2016, 21:09

Martine, s tím se nedá než souhlasit, na druhou stranu ale stále platí, že v závislosti na typu tlumičů a pružin může auto komfortu pozbýt málo a získat na řízení hodně. Nebo taky naopak. :D

Zrovna Karel ale ještě se svou Černou Kočkou (jeho bývalé NB, teď ji má opět MXfanda), jezdil na OEM Bilsteinech nejspíš se sníženýma pružinama (podle výšky to jinak být nemůže) a na pohodlí si nestěžoval a nestěžuje si ani MXfanda či jeho žena při zahraničních výletech :)

A tak si stále myslím, že se auto dá rozumně snížit, aniž by to opravdu špatně dopadlo, a různé cesty ke snížení vedou k různému poměru zachovaného komfortu a zlepšení řízení.
Tím bych to mírumilovně uzavřel a těším se na další projížďku, na který se v tý tvý taky svezu, ať poznám B8 i v NCčku :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod P2M » 31 kvě 2016, 22:19

Dík všem za rozbor. Rozhodně nemíním snížit bez otestování předem a rozhodně půjdu případně cestou maximálního zachování komfortu. Vyklepávat si obratle nepotřebuju. :)
2008 black NC 2.0 Niseko SoftTop
Uživatelský avatar
P2M
 
Příspěvky: 49
Registrován: 10 kvě 2016, 22:01
Bydliště: Praha

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod Tomin » 31 kvě 2016, 22:23

Mírumilovný příspěvek. Kdysi jsem v AutoPalace viděl tuhle samou (myšleno edici). Tmavěhnědá střecha a sedačky. A barva kastle byla z dálky i při bližším pohledu černá. Ale při detailním zkoumání v místě kde se odráželo slunce měla barva fialový nádech a tón. Moc se mi to líbilo. Není to případ i té tvé? Taky se mi dost páčí ty černolesklé rollbary za sedadly. Doporučuju takto nabarvit i stříbrný pruh v kabině mezi výdechy klimošky. Některé NC3 mají v lesklé černi i ty stříbrné prvky na volantu. Ve vnitř je to pak hodně nóbl! Jo abych nezapoměl - kvituju vkus ve výběru materiálu střechy! Chtěl jsi předem plátno, nebo to byla loterie?
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod PavelS » 01 čer 2016, 21:41

cafe-racer píše:Objektivně se auto stane míň komfortní, jak to kdo subjektivně vnímá je pochopitelně každýho věc a dokud jsem si to obojí nevyzkoušel tak bych nevěřil jak může být MX-5 pohodlný auto v sérii.
@P2M - notabene když jezdíš se svojí polovičkou, případně i s dcerkou, fakt si to vyzkoušej než se rozhoupeš (protože na sportovním podvozku už se moc nezhoupneš). Nic to nestojí a sám si uděláš nejlepší obrázek.

Ano, o tom subjektivím dojmu to je - to přitvrzení je úplně minimální i u toho šílenýho setupu co jsem měl já. A jezdili jsme s mladou několikasetkilometrový štreky a nevadilo nám to. Ten podvozek byl měkčí a poddajnější než co mám teď coilover od MeisterR. Myslím, že dokážu zhodnotit ztrátu komfortu dostatečně.
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod KarolKo » 02 čer 2016, 12:03

TeeJay píše:Martine, s tím se nedá než souhlasit, na druhou stranu ale stále platí, že v závislosti na typu tlumičů a pružin může auto komfortu pozbýt málo a získat na řízení hodně. Nebo taky naopak. :D

Zrovna Karel ale ještě se svou Černou Kočkou (jeho bývalé NB, teď ji má opět MXfanda), jezdil na OEM Bilsteinech nejspíš se sníženýma pružinama (podle výšky to jinak být nemůže) a na pohodlí si nestěžoval a nestěžuje si ani MXfanda či jeho žena při zahraničních výletech :)

A tak si stále myslím, že se auto dá rozumně snížit, aniž by to opravdu špatně dopadlo, a různé cesty ke snížení vedou k různému poměru zachovaného komfortu a zlepšení řízení.
Tím bych to mírumilovně uzavřel a těším se na další projížďku, na který se v tý tvý taky svezu, ať poznám B8 i v NCčku :)



Tomáši, předminulý víkend během vyjížděk po rakouských silnicích v okolí Mariazell (spolu s MXfandou, Greenmanem a dalšími) jsme si s MXfandou asi na 15 km majdy vyměnili (on chtěl se projet v nesníženém NCéčku a já zase přivítal řídit chvíli opět něco, co mi loni dělalo velkou radost, tedy snížené NBéčko, které měl on, loni já a od podzimu zase on). Během toho 15 km úseku byla asi kilometrová část silnice spravovaná záplatami, tedy ne hladký povrch, a tady jsem okamžitě poznal obrovský rozdíl v komfortu jízdy - v NCéčku bych ty nerovnosti skoro necítil, ve sníženém NBéčku jsem měl pocit, že jedu po silnici totálně rozbité. Takže - kdo se chce s mazdou spíše při jízdě kochat a nezávodí (což je můj případ), tak nesnižovat a naopak.
KarolKo
 
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2014, 19:20

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod TeeJay » 02 čer 2016, 12:31

Díky za postřehy. Už sis zvyknul na to pohodlí, co NCčko nabízí, tak to teď při přesednutí zpátky je holt propastnější rozdíl. Ale když jsem jsme s ní jeli do Nechanic, tak mi to připadalo naopak úplně super a fascinovalo mě, jak se nenakloní a nenakloní, a je taky pravda, že tam není zas tak špatná cesta a je to jen můj subjektivní pocit a limit pro komfort mám asi níž :)
O víkendu nahodím Bilsteiny se sériovými pružinami, tak uvidím, jak moc auto přitvrdí zachováním pružin a přitvrzením tlumičů a sám uvidím, jestli chci tvrdší pružiny a stabíky... :)
A už končím s off topicem.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod P2M » 19 čer 2016, 14:45

Tomin píše:Mírumilovný příspěvek. Kdysi jsem v AutoPalace viděl tuhle samou (myšleno edici). Tmavěhnědá střecha a sedačky. A barva kastle byla z dálky i při bližším pohledu černá. Ale při detailním zkoumání v místě kde se odráželo slunce měla barva fialový nádech a tón. Moc se mi to líbilo. Není to případ i té tvé? Taky se mi dost páčí ty černolesklé rollbary za sedadly. Doporučuju takto nabarvit i stříbrný pruh v kabině mezi výdechy klimošky. Některé NC3 mají v lesklé černi i ty stříbrné prvky na volantu. Ve vnitř je to pak hodně nóbl! Jo abych nezapoměl - kvituju vkus ve výběru materiálu střechy! Chtěl jsi předem plátno, nebo to byla loterie?


Tak to byl asi jiný lak, já mám čistě černou, bez perleti. :) Pruh na přístojovce a volant nechám stříbrný, pak by to už bylo moc tmavý. :) Soft top/PRHT jsem nijak neřešil, ale je pravda, že za tu hnědou jsem rád. K černé to jde pěkně.
2008 black NC 2.0 Niseko SoftTop
Uživatelský avatar
P2M
 
Příspěvky: 49
Registrován: 10 kvě 2016, 22:01
Bydliště: Praha

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

Příspěvekod P2M » 24 črc 2016, 12:25

Dneska dopo bylo krásně na mytí auta, takže 3 hodinky a hotovo. Šampon, utřít a detailer. Je super, jak tyhle malý auta nežerou člověku čas při mytí. :)
2008 black NC 2.0 Niseko SoftTop
Uživatelský avatar
P2M
 
Příspěvky: 49
Registrován: 10 kvě 2016, 22:01
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků