Stránka 2 z 6

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 12:20
od TeeJay
Já bych to snižování neviděl tak černobíle, samozřejmě nesnížený auto s původním podvozkem bude pohodlný, ale to hned neznamená, že snížení automaticky zničí veškerej komfort. :)
Jen se musí rozumně volit kombinace tlumičů a pružin nebo rovnou slušné coilovery, jen dát tvrdý snížený pružiny na zcela sériový auto je prostě hloupé, tam pak věřím, že to auto dokáže dost zruinovat. A taky razantně zkrátit životnost tlumičů. A další věc je to, že nejsou snížený pružiny jako snížený pružiny, každá značka a typ má jinej spring rate, jinou strukturu pružin, jinou tuhost a tak s každýma pružinama se auto může chovat i dost odlišně... třeba H&R dělá 4 řady pružin, liší se podle určení k tomu, co s autem zamýšlíš dělat. Na daily ježdění nebudou okruhové pružiny ideální, ale to asi nikoho nepřekvapí...

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 12:25
od dopr
Presne tak. Pausalizovat to, ze snizeni auta = ztrata komfortu je blabol.
Pokud tam vrazis (dokonce i na OEM tlumice) Eibach Pro Kit, tak rozhodne diskomfortem trpet nebudes. Eibach Pro Kit jsou v podstate Mazdaspeed pruziny, ktere sis mohl k autu objednat za priplatek. Samozrejme nejlepsim resenim je koupit tlumice, ktere jsou vyrabeny pro ucel snizeni auta (napr. Bilstein B8) a k nim vhodne pruziny.
Vice se to probiralo tady: viewtopic.php?f=4&t=3847&p=86085&hilit=spring+rate+eibach#p86085

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 13:17
od PavelS
Přesně tak :) já jsem nezaznamenal teda žádný snížení komfortu ani na těch - 50mm ale je to samo individuální...

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 13:54
od Martyp
dopr píše:Presne tak. Pausalizovat to, ze snizeni auta = ztrata komfortu je blabol.
Pokud tam vrazis (dokonce i na OEM tlumice) Eibach Pro Kit, tak rozhodne diskomfortem trpet nebudes. Eibach Pro Kit jsou v podstate Mazdaspeed pruziny, ktere sis mohl k autu objednat za priplatek. Samozrejme nejlepsim resenim je koupit tlumice, ktere jsou vyrabeny pro ucel snizeni auta (napr. Bilstein B8) a k nim vhodne pruziny.
Vice se to probiralo tady: viewtopic.php?f=4&t=3847&p=86085&hilit=spring+rate+eibach#p86085


Přesně tak, s Eibach Pro Kit mám dobré zkušenosti na několikero autech..Diskomfortem netrpí, v některých ohledech ba naopak a stabilita auta v zatáčkách je znatelná. Navíc cenově to není žádná pumelenice a pokud se nepletu, Pro Kit byl určen právě i k montáži na OE tlumiče obecně.. :)

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 15:52
od cafe-racer
Snížení auta je v případě MX-5 je jednoznačně ztráta komfortu, kdo tvrdí opak neříká pravdu a nechápu proč se tu píšou takové bludy.
Pro notorické snižovatele, mám na autě nové B8 s vhodnými pružinami :!: a měl jsem tu čest se rychle po sobě svézt se sériovou MX-5 - vím o čem mluvím. Pro běžnou jízdu na silnicích je naprosto tragickej nepoměr mezi ztrátou komfortu a přidaným handlingem. Auto vypadá daleko líp, o tom žádná. A určitě sedí líp, o trochu. Ale sériovej "off-road" podvozek sedí taky dobře, a dá se s ním normálně jezdit i delší štreky. Což se sníženým lze taky, ale upřímně se tomu vyhýbám, po 200 km končí legrace a po 400km začíná utrpení. A to v komfortním autě vydržím i třebas 1000km štreku bez velkýho stěžování.

Uvidíme jestli se tu mihne KarolKo , právě s ním jsem to testoval.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 16:04
od PavelS
No, naopak mi přijde že ty to strašně hrotis hele - ne že my píšeme bludy... Ja neříkám že se auto malinko nepřitvrdí a že nepřijde o část chodu tlumiče, ale říkat že je to tragickej nepoměr je nesmysl, promiň. Samo se bavíme o subjektivních pocitech, to by měl každý vědět.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 16:10
od PavelS
P. S. Připomínám, že jsem s oběma typy pružin najel tisíce kilometrů po celý Evropě.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 16:11
od dopr
Hehe.
No pokud mas Bilsteiny B8, tak je snad jasne, ze komfortu ubyde. To je polosportovni tlumic, stejne jako B6, ma nesrovnatelen vlastnosti oproti seriovym tlumicum. To nikdo nerozporuje a muzu to z vlastni zkusenosti z NBckem a B8 potvrdit. Nelze to ale pausalizovat tak, jak jsi to podal, protoze moje OEM Bilstein tlumice (vybava Expression) + Eibach Pro Kit funguji velmi pekne a komfort je uchazejici.
BTW, jake jsou ty "vhodne" pruziny?
Navrhuju to vsechno presunout do vlakna, ktere jsem zminoval vyse.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 17:04
od cafe-racer
Myslim ze ted jste to oba uvedli na pravou miru. Jako by to neslo hned.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 17:18
od PavelS
Myslím, že stejně jako dopr říkám pořád to samé, ale nevadí :D