Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black
Napsal: 31 kvě 2016, 12:20
Já bych to snižování neviděl tak černobíle, samozřejmě nesnížený auto s původním podvozkem bude pohodlný, ale to hned neznamená, že snížení automaticky zničí veškerej komfort.
Jen se musí rozumně volit kombinace tlumičů a pružin nebo rovnou slušné coilovery, jen dát tvrdý snížený pružiny na zcela sériový auto je prostě hloupé, tam pak věřím, že to auto dokáže dost zruinovat. A taky razantně zkrátit životnost tlumičů. A další věc je to, že nejsou snížený pružiny jako snížený pružiny, každá značka a typ má jinej spring rate, jinou strukturu pružin, jinou tuhost a tak s každýma pružinama se auto může chovat i dost odlišně... třeba H&R dělá 4 řady pružin, liší se podle určení k tomu, co s autem zamýšlíš dělat. Na daily ježdění nebudou okruhové pružiny ideální, ale to asi nikoho nepřekvapí...
Jen se musí rozumně volit kombinace tlumičů a pružin nebo rovnou slušné coilovery, jen dát tvrdý snížený pružiny na zcela sériový auto je prostě hloupé, tam pak věřím, že to auto dokáže dost zruinovat. A taky razantně zkrátit životnost tlumičů. A další věc je to, že nejsou snížený pružiny jako snížený pružiny, každá značka a typ má jinej spring rate, jinou strukturu pružin, jinou tuhost a tak s každýma pružinama se auto může chovat i dost odlišně... třeba H&R dělá 4 řady pružin, liší se podle určení k tomu, co s autem zamýšlíš dělat. Na daily ježdění nebudou okruhové pružiny ideální, ale to asi nikoho nepřekvapí...