Stránka 3 z 6

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 19:37
od dopr
Lol :-D

Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 20:53
od cafe-racer
PavelS píše:Přesně tak :) já jsem nezaznamenal teda žádný snížení komfortu ani na těch - 50mm ale je to samo individuální...

PavelS píše:Ja neříkám že se auto malinko nepřitvrdí a že nepřijde o část chodu tlumiče

PavelS píše:Myslím, že stejně jako dopr říkám pořád to samé, ale nevadí :D

:roll:

Objektivně se auto stane míň komfortní, jak to kdo subjektivně vnímá je pochopitelně každýho věc a dokud jsem si to obojí nevyzkoušel tak bych nevěřil jak může být MX-5 pohodlný auto v sérii.
@P2M - notabene když jezdíš se svojí polovičkou, případně i s dcerkou, fakt si to vyzkoušej než se rozhoupeš (protože na sportovním podvozku už se moc nezhoupneš). Nic to nestojí a sám si uděláš nejlepší obrázek.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 21:09
od TeeJay
Martine, s tím se nedá než souhlasit, na druhou stranu ale stále platí, že v závislosti na typu tlumičů a pružin může auto komfortu pozbýt málo a získat na řízení hodně. Nebo taky naopak. :D

Zrovna Karel ale ještě se svou Černou Kočkou (jeho bývalé NB, teď ji má opět MXfanda), jezdil na OEM Bilsteinech nejspíš se sníženýma pružinama (podle výšky to jinak být nemůže) a na pohodlí si nestěžoval a nestěžuje si ani MXfanda či jeho žena při zahraničních výletech :)

A tak si stále myslím, že se auto dá rozumně snížit, aniž by to opravdu špatně dopadlo, a různé cesty ke snížení vedou k různému poměru zachovaného komfortu a zlepšení řízení.
Tím bych to mírumilovně uzavřel a těším se na další projížďku, na který se v tý tvý taky svezu, ať poznám B8 i v NCčku :)

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 22:19
od P2M
Dík všem za rozbor. Rozhodně nemíním snížit bez otestování předem a rozhodně půjdu případně cestou maximálního zachování komfortu. Vyklepávat si obratle nepotřebuju. :)

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 22:23
od Tomin
Mírumilovný příspěvek. Kdysi jsem v AutoPalace viděl tuhle samou (myšleno edici). Tmavěhnědá střecha a sedačky. A barva kastle byla z dálky i při bližším pohledu černá. Ale při detailním zkoumání v místě kde se odráželo slunce měla barva fialový nádech a tón. Moc se mi to líbilo. Není to případ i té tvé? Taky se mi dost páčí ty černolesklé rollbary za sedadly. Doporučuju takto nabarvit i stříbrný pruh v kabině mezi výdechy klimošky. Některé NC3 mají v lesklé černi i ty stříbrné prvky na volantu. Ve vnitř je to pak hodně nóbl! Jo abych nezapoměl - kvituju vkus ve výběru materiálu střechy! Chtěl jsi předem plátno, nebo to byla loterie?

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 01 čer 2016, 21:41
od PavelS
cafe-racer píše:Objektivně se auto stane míň komfortní, jak to kdo subjektivně vnímá je pochopitelně každýho věc a dokud jsem si to obojí nevyzkoušel tak bych nevěřil jak může být MX-5 pohodlný auto v sérii.
@P2M - notabene když jezdíš se svojí polovičkou, případně i s dcerkou, fakt si to vyzkoušej než se rozhoupeš (protože na sportovním podvozku už se moc nezhoupneš). Nic to nestojí a sám si uděláš nejlepší obrázek.

Ano, o tom subjektivím dojmu to je - to přitvrzení je úplně minimální i u toho šílenýho setupu co jsem měl já. A jezdili jsme s mladou několikasetkilometrový štreky a nevadilo nám to. Ten podvozek byl měkčí a poddajnější než co mám teď coilover od MeisterR. Myslím, že dokážu zhodnotit ztrátu komfortu dostatečně.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 02 čer 2016, 12:03
od KarolKo
TeeJay píše:Martine, s tím se nedá než souhlasit, na druhou stranu ale stále platí, že v závislosti na typu tlumičů a pružin může auto komfortu pozbýt málo a získat na řízení hodně. Nebo taky naopak. :D

Zrovna Karel ale ještě se svou Černou Kočkou (jeho bývalé NB, teď ji má opět MXfanda), jezdil na OEM Bilsteinech nejspíš se sníženýma pružinama (podle výšky to jinak být nemůže) a na pohodlí si nestěžoval a nestěžuje si ani MXfanda či jeho žena při zahraničních výletech :)

A tak si stále myslím, že se auto dá rozumně snížit, aniž by to opravdu špatně dopadlo, a různé cesty ke snížení vedou k různému poměru zachovaného komfortu a zlepšení řízení.
Tím bych to mírumilovně uzavřel a těším se na další projížďku, na který se v tý tvý taky svezu, ať poznám B8 i v NCčku :)



Tomáši, předminulý víkend během vyjížděk po rakouských silnicích v okolí Mariazell (spolu s MXfandou, Greenmanem a dalšími) jsme si s MXfandou asi na 15 km majdy vyměnili (on chtěl se projet v nesníženém NCéčku a já zase přivítal řídit chvíli opět něco, co mi loni dělalo velkou radost, tedy snížené NBéčko, které měl on, loni já a od podzimu zase on). Během toho 15 km úseku byla asi kilometrová část silnice spravovaná záplatami, tedy ne hladký povrch, a tady jsem okamžitě poznal obrovský rozdíl v komfortu jízdy - v NCéčku bych ty nerovnosti skoro necítil, ve sníženém NBéčku jsem měl pocit, že jedu po silnici totálně rozbité. Takže - kdo se chce s mazdou spíše při jízdě kochat a nezávodí (což je můj případ), tak nesnižovat a naopak.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 02 čer 2016, 12:31
od TeeJay
Díky za postřehy. Už sis zvyknul na to pohodlí, co NCčko nabízí, tak to teď při přesednutí zpátky je holt propastnější rozdíl. Ale když jsem jsme s ní jeli do Nechanic, tak mi to připadalo naopak úplně super a fascinovalo mě, jak se nenakloní a nenakloní, a je taky pravda, že tam není zas tak špatná cesta a je to jen můj subjektivní pocit a limit pro komfort mám asi níž :)
O víkendu nahodím Bilsteiny se sériovými pružinami, tak uvidím, jak moc auto přitvrdí zachováním pružin a přitvrzením tlumičů a sám uvidím, jestli chci tvrdší pružiny a stabíky... :)
A už končím s off topicem.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 19 čer 2016, 14:45
od P2M
Tomin píše:Mírumilovný příspěvek. Kdysi jsem v AutoPalace viděl tuhle samou (myšleno edici). Tmavěhnědá střecha a sedačky. A barva kastle byla z dálky i při bližším pohledu černá. Ale při detailním zkoumání v místě kde se odráželo slunce měla barva fialový nádech a tón. Moc se mi to líbilo. Není to případ i té tvé? Taky se mi dost páčí ty černolesklé rollbary za sedadly. Doporučuju takto nabarvit i stříbrný pruh v kabině mezi výdechy klimošky. Některé NC3 mají v lesklé černi i ty stříbrné prvky na volantu. Ve vnitř je to pak hodně nóbl! Jo abych nezapoměl - kvituju vkus ve výběru materiálu střechy! Chtěl jsi předem plátno, nebo to byla loterie?


Tak to byl asi jiný lak, já mám čistě černou, bez perleti. :) Pruh na přístojovce a volant nechám stříbrný, pak by to už bylo moc tmavý. :) Soft top/PRHT jsem nijak neřešil, ale je pravda, že za tu hnědou jsem rád. K černé to jde pěkně.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 24 črc 2016, 12:25
od P2M
Dneska dopo bylo krásně na mytí auta, takže 3 hodinky a hotovo. Šampon, utřít a detailer. Je super, jak tyhle malý auta nežerou člověku čas při mytí. :)