Stránka 4 z 6

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 30 bře 2017, 21:55
od P2M
V úterý odzimováno, osazena nová baterka, protože ta origo po 9 letech zakukala (a za tu výdrž poklona jí :) ) a dnes výlet do Příbrami, kde jsem u kamaráda, co má dílnu, vyměnil olej v motoru, v převodovce a diffu a vzduch. filtr. Práce rychlá, ale nedokážu si to představit dělat na ležáka na zemi jen s heverem a stojnama...a sám. Občas druhý pár rukou přišel dost vhod. Přijde mi, že to lépe řadí a hezky jsem se cestou zpět projel směrem na Sedlčany a pak na Slapy a Štěchovice a přes Davli domů. Ještě preventivně na geošku, což asi spáchám dle místních doporučení v Hostivici a pak doufam, že se letos zvládnu někde vyskytnout na nějakém srazu. :)

EDIT: A "osazeno" bylo:

Olej motorový Mazda 5W-30 Original Ultra
Olejový filtr MANN-FILTER W 712/73
Vzduchový filtr MANN-FILTER C 30 020
Olej převodový Castrol 90 Axle Z Limited Slip
Olej převodový Castrol 75W-90 Syntrans Multivehicle

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 05 dub 2017, 10:01
od MaxCZ
Gratuluji, kdyby jsi chtěl KN-Filtr, dej vědět, jeden mi zbytečně leží v garáži. Budu ale zpět v ČR až po 25.4.2017.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 06 dub 2017, 11:15
od P2M
Díky, K&N Filtr nene, mám už za sebou pár let zpátky a nepotřebuju. Ale díky. :)

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 11 dub 2017, 22:50
od schimi
Ahoj, snižovat, nesnižovat. 1.8, nebo 2.0litr. Kůže nebo hadr. Plátěná střecha nebo tvrdá,černá nebo stříbrná atd. co člověk to názor. Berme to prostě tak, že každej má něco, k čemu nějakým způsobem přišel, stačí mu to, nebo se s tím prostě naučí žít, ale přestaňme z kompromisů dělat přednosti.
Někdo tady tvrdil, že prvoplánově chtěl 1.8, já si zoufám i z dvoulitru, min.40koní by se ještě hodilo. Snižovat, nesnižovat. Někdo si to vysvětlí tím, že je jízda komfortnější. Proč jste si kupovali MX5ku? Abyste měli limuzínu? Přikoupit hardtop - abyste měli auto na zimu?
Proboha vždyť to popírá smysl toho, proč to chceme.
Chceme si zablbnout s nebem nad hlavou a cokoliv nám výrobce nabídne k umocnění tohoto zážitku,sem s tím.
Když jsem se rozhodoval při koupi, absolvoval jsem všechno co ostatní.
Nekonečné šmírování Autoscoutu, mobile de aj. Teď se tam objeví něco za nějaký zajímavý peníze a teď: Je to v látce, nevadí.Někdo tu měl názor, že látka je lepší, že kůže studí.Za prvé: Kůže má ohřev a když si představím, kolik toho ten přede mnou do těch molitanů každý léto vypotil ..... Nebo: Je to na šestnáctkách s dírou jak offroad, ale zase to nebude tak drncat. A že se to v zatáčce víc kroutí, no co závodit s tím nebudu. ( To že je to v základu tak vysoko je ovšem prý jen úlitba homologaci, aby prošla testy s chodci. A vypadá fakt blbě, hlavně v rejdu).
Tyto dilemata jsem řešil taky, ale protože se znám, tak jsem zvolil variantu bez kompromisů protože bych to neunes.
Zkazil bych si všechnu radost tím, že bych přemýšlel, jestli jsem neměl radši připlatit za tohle a za tohle.A není to o tom, jestli to potřebuju.
Abych to zkrátil, řešením byla limitovaná edice, tam už je to všecko a já nemám co řešit. A je klid.(Ikdyž těch 40koní navíc bych tam moc chtěl).
Ale v zásadě, spojuje nás přízeň ke značce,typu a stylu, ten máme společný, někdo si tu radost užije i s holotou v 1.8 druhej může mít SLkáčko od Brabusu za pět mega a stejně bude furt nasranej.
Důležitý je, aby bylo počasí, když se potkáme, tak si mávnem a den je hned veselejší, víme že v tom nejsme sami a je jedno jestli máme pod prdelí samosvor nebo lepčí vejfuk. Ale hlavně, abysme se vždycky bezpečně vrátili domů.Amen.
A nejhezčí jsou stejně NÁčka.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 12 dub 2017, 10:44
od P2M
Palec nahoru, pěkně napsáno. :)

40HP + by bylo fajn, řešit to jde, ale už to není tak easy. :)

Ty pružiny letos doufám na auto přijdou, jen nevím, kdy-

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2017, 23:15
od P2M
Takže Eibach Pro objednány, očekávám je příští týden a už se těším! :)

Dnes nějaké to rychlé opláchnutí od prachu - jak je teď hezky, tak ji mám jako daily. :)

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 23 srp 2017, 22:44
od P2M
Zdar a sílu :)

Poctivě jezdím co to jde, a to i do práce z práce, takže pár pěkných tisíc km letos přibyde. :)

Mám už pár týdnů sníženo, na auto šly Eibach Pro prožiny, tlumiče zůstaly původní. Překvapilo mě, že při výměně nás nic nezaseklo, vše šlo krásně povolit, přitom se na to 9 let nesahalo. Vše jsme měli za 3 hodiny hotové. Po týdnu jsem nechal v Hostivici udělat geo (jsou opravdu super tam!) a hotovo. Je to teď trochu tvrdší, ale nic strašného, nejvíc mne trápí špatné přejezdy tramvajových kolejí v Praze (nejoblíbenější mám ty zezdola z Resslovy od nábřeží na Karlák směrem k Pavláku :) ) a přehlédnuté kanály. Příští rok čekám ještě mírné vrácení komfortu, až vyměním původní, letos 9ti leté a asi mírně ztvrdlé pneu za nové. Auto teď vypadá samozřejmě tak, jak to mělo být původně z výroby nejlépe.

Dvě fotky pro představu, snažil jsem se vyfotit podobně, jako poslední foto tady, aby bylo srovnání.

Auto jinak šlape jako hodinky, potřebuje jen benzín a čas ;)

edit: uff, vymazany RZ z fotek :roll:

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 26 srp 2017, 10:34
od bmxdave
Paráda, vzhled o 100% lepší ;) Jak to šlo ta výměna, taky budu asi ještě letos měnit jen pružiny, zajel jsem do servisu co a jak a řekli mi, že to bude hodně složité,musí se vepředu shodit horní ramena, že je to minimálně na 1den práce a jen výměna bude stát 2500-3000kč - asi páni odborníci, tak zkusím zajet ještě jinam :D

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 04 zář 2017, 15:15
od P2M
Děkuji! Vzhledu to fakt dost prospělo. :)
Našel jsem si a pročetl tyto návody + jsem si je vytiskl a vzal sebou na dílnu.

- https://www.flyinmiata.com/support/inst ... ngs_NC.pdf
- http://www.good-win-racing.com/mazda/mi ... ation.html
- http://billswebspace.com/FMStage1DIY.htm
- https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... ht=pro-kit
- https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... ht=install
- https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... ht=pro-kit
- https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... ht=pro-kit
- https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... ht=install
- https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=563676
- https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... structions

Hodilo se jich víc, ale nešlo o žádnou jadernou fyziku. Důležité je nezapomenout na dotažení ramen až na zemi, aby se nepokroutili silenbloky, nejlépe s mírně povolenými šrouby auto trochu projet. Já jsem puntíčkář a ramena jsem ještě po týdnu všechny doma povolil, autem zahoupal, popojel pár metrů tam a zpět a znovu utáhnul. Teprve potom, cca 10 dní od montáže, jsem jel na geo.

Re: P2M NC Niseko 2.0 Brilliant Black

PříspěvekNapsal: 16 bře 2018, 17:32
od P2M
Jak se zima blíží ke konci a už je toho na člověka moc, tak si musí na tu hračku aspoň něco koupit. No a já už jsem si koupil... :)

IMG-20180314-WA0000.jpg