NB 10th Anniversary - metaljohn

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 28 kvě 2018, 21:57

Se začátkem sezóny jsem si udělal radost novejma brzdama, kotouče ATE a desky EBC Yellowstuff. Mám akorát po zajetí, ještě jsem jim nedal někde delší čočku, ale už i při běžným ježdění jde poznat znatelnej rozdíl oproti obyč deskám. Taky mám konečně vyměněnou stahovačku u spolujezdce (asi moje prokletí, u ex E46 jsem ji měnil několikrát) :D Ještě mi udělali radost silničáři položením úplně novýho asfaltu u Boleslavi za Jemníkama, asi tam budu obtěžovat domorodce hlukem dost často, celkem mě ta trať baví a mám ji hned za zadkem :))
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 30 zář 2019, 21:48

Tak po delší době menší update, jsem očividně pěkně línej psát :D Začalo mi na jaře furt vrtat hlavou, jestli nezkusit nižší pružiny, chtěl jsem trochu zmírnit ty náklony. Samozřejmě nejradši bych MeisteR apod, ale jelikož šetřím na bydlení, tak jsem chtěl nejdřív vyzkoušet, jak budou fungovat jenom pružiny a vzal jsem Eibach Pro Kit, tzn snížení cca 2,5 cm, aby to ještě tlumiče pobíraly. A musím říct, že jsem vcelku spokojenej, auto mírně ztuhlo, náklony nejsou tak velký, žádný bouchání do dorazů se nekoná...až jsem si říkal, že by to takhle mělo být v sérii :) Příjemnej bonus je, jak tomu snížení prospělo vzhledově.
DSC_4806.jpg


Po asi 3 letech jsem se hecnul a zamířil opět do Mostu, s Mazdou poprvé. Čas odpovídal 3 leté pauze, auto má rozhodně na víc než 2:11, vzorem je mi jarka, ale chybí lepší ruce :D Ale užil jsem si to neskutečně, to auto se tam chovalo pěkně, jenom brzdy to nějak nedávaly, mám podezření, že jsem je špatně zajel.

https://www.youtube.com/watch?v=X6HKaV-atwI

Teď mě trochu pozlobilo cukání, nakonec zjištěna závada v kabelu, tak jsem hned objednal nový NGK a k nim samozřejmě svíčky. Hledáním příčiny se bohužel našla svíčka 3. válce trochu zalitá v oleji, takže se bude měnit (po 3 letech a 20tkm, celkem brzo...) těsnění ventilovýho víka, asi nebylo moc dobrý/dobře nainstalovaný).

Mazdička mě furt neskutečně baví, tenhle rok snad ještě víc než minulej :)
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod froxic » 30 zář 2019, 22:02

Náhodou pěkná jízda, stopa vypadá ok, možná by se dalo ušetřit něco na brzdách, ale jinak není co řešit.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 30 zář 2019, 22:24

Děkuju :) Na brzdách by se dalo, byl jsem trochu opatrnej, protože už jim párkrát začal klesat účinek relativně brzo, tak jsem zkoušel, co dají. Čekal jsem, že to bude horší, ale na rovinkách se asi chladily. Ale už mi párkrát trochu zvadly třeba na ještědu. A brzdovka to nebude, mám ATE typ 200, která vydrží víc než klasická, navíc se moc nepropadá pedál.

Ale na stopě se to dá ještě někde. Možná ještě zkusím 23.10. a uvidím :)
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod jarka » 01 říj 2019, 11:17

Stopa super, malinko si ještě můžeš víc vyjet v tý 2zátačce před cílovkou až na to zelený a víc si tak narovnáš výjezd a získáš na cílovce. Co máš za desky, že takhle vadnou? Už HP+ mi fungovaly v pohodě a DTC30 jsou vysloveně k neutahání.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 01 říj 2019, 21:13

Mám EBC Yellowstuff, kluci je mají na Civicách Vti a funguje jim to parádně, tak jsem to zkusil taky. Zajížděl jsem to podle návodu, ale podle mě se přehřály a jsou zajetý blbě.
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod froxic » 01 říj 2019, 22:15

Tak příště vem Hawky, nedají se utahat
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod jarka » 01 říj 2019, 23:08

Jsem koukal na ebay a hp+ a yellow stuff jsou za podobný peníz. Pokud by jsi chtěl významně lepší, tak doporučuju o cca 25% dražší DTC-30. Je to strašně znát o kolik líp to pak brzdí. Malinko větší rozdíl studená-zahřátá (ale nic tragickýho), ale po zahřátí jsem čuměl jak puk co to s těma malýma brzdama dokáže a s jakým přehledem to zpomaluje.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod vhml » 02 říj 2019, 12:50

EBC Yellowstuff je strašná sračka. Mám je vzadu a je to o ničem.

Jaký jsou ohlasy na DTC-30 a daily? Musím dát všechny desky zjara nový, tak přemejšlím jestli dám HP+ a HP+ a nebo DTC-30 a HP+. Teď jsem měl DS2500 vepředu, vydrží mi tak dvě sezony a nic převratnýho to taky úplně není. Upéct nejdou, ale klidně by mohli brzdit víc. Mám ale obavu co ty jestli ty DTC-30 za studena nějak zásadně nemizí a tak.

Jinak 2:11 je v Mostě velice slušnej základ. Já mám asi 2:08 na Federálech.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod jarka » 02 říj 2019, 19:38

Mám je cca 2,5tis km a zatím nemizí před očima. Jinak na daily jsou prostě za studena tupější než HP+ (a mírně hlasitější), ale po lehkým zahřátí (typicky jedno dvě lehký brzdění) se situace obrátí.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 58 návštevníků

cron