Abych si nepřipisoval cizí vítězství, tak je to ještě trochu jinak, auto jsem dvakrát paralelně (že jsme ho ničili oba na stejném závodě) půjčoval kamarádovi aka Friťákovi, kterému pomáhám s dokončením E30 2JZ, ale vzhledem k mému stěhování dílny a teď jeho bude nastoupení zpět do série "trochu" opožděné. Ale k tomu se dostanu...
Jinak těhlici jsem schopen Ti upravit, vzhledem k tomu, že by se nejednalo o drift speciál, předpokládám že bys chtěl zachovat sériový Ackermann a celkově naladění geo bude trochu jiné. Věc se má teď tak, že v novém pracovním místě chystám podlahy, váhy a geometrii, takže pak bych rád přeměřil průběh rejdu svého aktuálního řešení na točnách, případně upravil a následně mohu i s přeměřením zvládnout Tvou aplikaci. Případně, pokud to chceš zachovat v sériové ose, tak netřeba zkoumat průběh, v podstatě Ti to můžu provézt, i když doneseš jen solo těhlice a pak si je jen namontuješ zpět a uděláš novou geo a chování bude beze změny, pouze větší strmost a maximální rejd
Po nějakých prosincových Sosnových (kdy právě převaření těhlice probíhalo v sobotu v noci spolu s montáží serva před nedělním Bashem), většina foto je v prvním příspěvku a topless sněhových radovánkách, jejichž průběh nejlépe vystihuje tato fotka:
Prostě se v půlce vracáku přilepíte na svodidla a plynule je brousíte až po výjezd...velice úchylná zábava
došlo ke ztrátě klíčů a auto zůstalo odstaveno, prostě nebyl čas
Když už všechny sněhy asi i na horách roztály, dokopal jsem se to dořešit a zase nastartovat, párkrát jsem se sklouzl, přehodil diferenciál za zavaření, protože mi na mé účely nevyhovovalo chování série (ještě až dodatečně jsem zjistil, že Tochigi Fuji, ze které teď tvořím plnohodnotnou ostrou lamelu, jak má být
) a chtěl jsem se svézt někde bez toho adrenalinového přídavku z provozu resp. běžných silnic...tak jsem vyrazil do Milovic na volný závod v gymkhaně pořádaný mimo CDS bez jakýchkoli ambic, spíš, že doničím tu spojku, která už v listopadu byla pocitově mizerná. Nakonec jsem v rámci tréningových časů byl zařazen do PRO, což mě na první akci, na které jsem se ukázal minimálně pobavilo.
Zde video z Krastyho kokpitu S14.5 z pátku, některá z prvních jízd po hrubém zapamatování trati:
https://www.youtube.com/watch?v=yJipEssJ1o4Vzhledem k tomu, že závod nebyl úplně natřískán k prasknutí, po rozřazení obsazení zhruba 8 PRO a 8 street, tak tréninku bylo spousta a v rámci volných battlů jsme si to užili...dokumentace žádná mi známá, ale momenty, kdy na otočce stínujete tak na těsno, že Vám spolujezdec z auta před plácá po kapotě jsou opravdu něco, na co se jen tak nezapomíná
Nakonec z toho bylo 2. místo v PRO za Krastyho S14.5 1JZ (pro neznalé místních poměrů techniky, to je cca 350+k a nové semislicky Westlake RS Sport)
Týden poté následovala Gymkhana už zařazená do seriálu CDS v Panenském Týnci, kde jsme se právě na autě ještě ke všemu střídali dva
Dám dokupy foto (4 právě z Týnce jsou již v prvním příspěvku) a budeme pokračovat dále