Stránka 8 z 11

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 09:05
od vhml
A přitom vnější průměr kola 185/60 R14 a 205/45 R16 je stejnej :lol: ;)

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 10:33
od Robo96
no kalkulator tvrdi nieco ine :) priemer 57,7cm vs 59,2cm a obvod 181,4cm vs 185,4cm
podla kalkulatora su rovnake 185/60r14 a 195/50r15

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 10:39
od Beny
Robo96 píše:podla kalkulatora su rovnake 185/60r14 a 195/50r15

I vedle sebe ve skutečnosti, ověřeno. :)

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 11:05
od vhml
Těch 7mm určitě poznáš :P

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 11:07
od jarka
vhml píše:Vůbec právě nechápu, proč jsi vzal rozměr 205. To kolo je o pár milimetrů širší ( pokud je vůbec na správných diskách ) a přitom váží o půl kila víc a má větší průměr.

Samo jsem koukal na dostupný info a podle výrobců ten rozdíl není zas tak děsivý (hmotnost, šířka pneu):
NS-2R 185/60R14 (8,9kg ... 189mm)
NS-2R 195/50R15 (9,4kg ... 201mm)
NS-2R 205/50R15 (9,8kg ... 214mm)
RS-R 195/50R15 (9,2kg ... 200mm)
RS-R 205/50R15 (9,8kg ... 210mm)

Ty moje Koseie mají kolem 4,5kg a OEM Enkei kolem 6kg, tak ono když se to nasčítá tak to i rámcově sedí. Jsem chtěl něco trochu širšího a 0,5kg jsem si říkal nebude tak kritický. Myslel jsem, že to s tím mým převodem nepoznám. Prostě né všechny zkušenosti co mám z relativně silnýho CTR jdou aplikovat na o dost slabší miatu (jak motorově, tak brzdama), na CTR jsem na okruhu 3-4kg na kole prostě nepoznal ani náhodou. Halt jsem zas o něco moudřejší a jestli mi zbydou tak je dojezdím na Sportovi :) .

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 11:29
od Robo96
vhml píše:Těch 7mm určitě poznáš :P

preco myslis ze chcem od teba tie podlozky na predok? lebo ked prejdem spat z 16 na 15 tak zase nevojdem do garaze bez "hudobneho" doprovodu, 7mm je mrte vela :D

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 09 srp 2018, 13:51
od jarka
Dneska jeden rychlej ranní stint v Mostě. Je to tam čím dál tím víc na prd, lidí jak much a už jen si koupit lístek na trať začíná být problém :( . Opět na starých, lehkých NS-2R v rozměru 185/60R14 (jsou asi už před smrtí, mají něco pod 2mm). Jen bohužel nemám přímé srovnání, bo jsem neodolal a jel bez střechy (bez střechy je to tam ale úplně boží :x ). Nevíte někdo jak moc se střecha u miaty projeví v Mostě na čase, neměřil jste to někdo? Nejlepší čas dneska 2:09,6 - jestli to takhle půjde dál, tak na podzim asi opět přihodím 2s :) . Ale konečně jsem si přidělal kameru na helmu, tak je to zas malinko změna :) .
https://www.youtube.com/watch?v=dlRARUvL1p0

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 15 srp 2018, 10:19
od jarka
Nemáte prosím někdo zkušenosti s nastavením tvrdosti stabíků Whiteline v kombinaci s podvozkem ZetaCRD? Prozatím jsem jezdil jejich nejměkčí nastavení, ale v Mostě mi přišlo, že by to možná ještě malinko sneslo. Tak jsem to doma přehodil na nejtvrdší nastavení a minimálně na okresce se to zdá být ok, jen ale chybí exaktní měření v podobě času.

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 19 srp 2018, 08:57
od jarka
Mám otestovaný stabíky v nejtvrdším nastavení na okresce. V technické pasáži, kde jsem před tím sotva uvisel kámoše s Focusem ST, se teď situace obrátila a on má problém stíhat mě (spíš jsem se mu lehce vzdaloval). Auto ztratilo něco z hravosti, je trochu míň přetáčivý, ale získalo hodně na gripu, na plyn můžu jít okamžitě na plno snad ještě před zatáčkou. Hrozně příjemně je teď cítit, jak auto pod plynem používá zadní nápravu k zatáčení, ale přitom to není jak před tím že by ho to zpomalovalo. Půjčoval jsem to kámošovi a po svezení jí popsal jako holku z katolický školy co se tváří jako panna a přitom je to pěkná d.vka :D .

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 21 srp 2018, 22:07
od jarka
Dnes byl Most opravdu bohatý na zážitky. První stint zakončený po 10 minutách na olejové skrvně před retardérem :( (za mnou se točil Radical ve 200kmh a za ním jel X-bow, zdrhal jsem únikovým retardérem co to šlo :) ). Malý sestřih:
https://www.youtube.com/watch?v=tK1WgIF2UTc

Ve druhém stintu neskutečný provoz a samý rychlíci (snažit se o pěkný kolo mezi trénujícíma cupovýma octávkama a plackama je dost na prd). Ale s Alfou 147 to bylo fajn souboj:
http://www.youtube.com/watch?v=hDTfnlvFqh4

Tvrdší stabíky hodně pomohly gripu, ale na Nankangy už toho asi bylo moc a ke konci byly přehřátý a klouzaly. Oproti minule jsem měl nataženou střechu a ta udělala na cílovce rozdíl cca 5 kmh (max 173kmh dle gps).