Majkova NBfl BRG 1,6

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Majkova NBfl BRG 1,6

Příspěvekod Majk1 » 30 pro 2017, 17:58

Ahoj všem, prvně bych se asi rád představil. Jmenuji se Michal, bydlím kousek za Prahou a momentálně pracuji jako vedoucí jednoho nejmenovaného autoservisu na Praze východ. V letošním roce se pro mě událo spousta změn a i díky nim jsem nakonec pořídil dlouholetý sen a sice MX5ku v mé nejoblíbenější barvě BRG. Začalo to tím, že jsem po vyzkoušení cca 50ti Evropských a US aut na jaře po zralé úvaze mých požadavků na auto pořídil svého prvního Japonce a sice Lexus Rx 300. Ten mě tak učaroval, že jsem absolutně zapomněl na svoje "každopololetní" výměny vozů a naopak jsem začal pokukovat po něčem dalším, jako mazlíkovi pro chvíle volna. No a na podzim se to nějak sešlo, změnil jsem práci po cca 20ti letech podnikání a k blížícím se čtyřicetinám jsem si nadělil Mazdici. Dopomohlo k tomu i to, že díky práci ji mám kde ustájit přes zimu a hlavně mám možnost na ní i něco dělat...
Samo shánění bylo celkem zajímavé, když jsem objel cca 5 kousků z inzerce a všude bylo nějaké ale... Nakonec opět nezklamal kamarád, který v jednom nejmenovaném největším bazaru fotí auta a jelikož věděl, že sháním, tak když se mu dostala pod ruce slušná NBfl, dal mi echo a nakonec i vyjednal slušnou cenu. Zatím musím zaklepat - je to již třetí nebo čtvrté auto na doporučení odtamtud a nikdy jsem se nezklamal.

Nicméně plány jsou asi jako u každého zde veliké, tak sem postupně budu zkoušet dávat aktualizace stavu, občas i nějakou tu fotku a pokud budete tak hodní, budu se i s dovolením na spoustu věcí ptát vás zkušenějších. V hlavě toho je spousta, tak uvidímě, co se povede zrealizovat a co ne :-)

Zatím pár bodů z toho, co je v plánu:

- nová kola Sparco Gara bronz 6,5x15