Přes víkend se mi povedlo zapůjčit si dílnu u nás v práci a sfoulk jsem tak pár restů, co se hromadily na chodbě. Včetně výměny oleje a osazení příruby na budíky teploty a tlaku oleje. Ještě čekám na delší kabel na zapojení a panel místo hodin do interiéru.
Nešlo vše podle představ, montáž framerailů vázla na spojovacím materiálu, neb dodané šroubky byly krátké a v Sobotu večer se těžko kupují jiné. Naštěstí kamarád v garáži vyhrabal náhradní, s vyšší hlavičkou, delší než je třeba, ale nakonec se povedlo.
Po railech následovala sedačka s 4-bodovými pásy, princip jednoduchý, sedět co nejníž a co nejvíce vzadu. Nebýt rollbaru, dalo by se sedět cca o 8-10 cm více vzadu, ale horní hrana sedačka mě při zachovaní co nejnižšího posezu více dozadu nepustí. Nakonec nějaký ten cm dolů pomohla a po cca 50km testovací jízdy spokojenost. Montáž - peklo na zemi, středový tunel bylo potřeba vymlátit kladivem kam až bylo možné, poté sedačka šla až na zem, ale manévrovatelnost tak 0,5 cm kamkoliv. Přístup na montáž pásu a uchycení sedačky z boku naprosto nulový. Cca po dvou hodinách si vše konečně sedlo a a je potřeba doladit dveře, neboť mi tak o půl centimetru nejdou řádně dovírat... To už bude maličkost.
Pokud by někdo uvažoval sedeačcel, dával jsem Sparco Rev II, rozměry jsou běžně na netu. Nedovedu si představit, že by auto při montáži na podlahu sneslo cokoliv byť o centimetr širší, jak v základně, tak v ramenou.
Pak už proběhly jen příjemnější úpravy, jako tvrdé dorazy dveří od Skidnation. Zmizel takřka veškerý rámus od vybrujících dvěří a okýnek, teď je v autě skoro ticho, až je to divné. Namontoval jsem novou verzi krytu pod motor s bočníma lištama a proběhla zatím jediná vizuální úprava na autě, která pomohla koncovkám výfuku, aby se pořád o něco nemlátily a celkem se mi páčí. Byl jsem hodně decentní, aby to zbytečně nedráždilo do očí.