Takze, od zacatku dubna 2009 brazdim silnice s vetrem ve "vlasech" s MX-5 NB 1.8, Torsen L.S.D, 6 kvaltem, paket Nardi Torino.
Pocity jsou neskutecne, pocinaje tim skvelym pocitem, kdyz je venku krasne a jedete se stazenou strechou peknou prirodou pres presne a velice upovidane rizeni, kraticke rychle razeni az po skvelou prilnavost a ovladatelnost auta
Kupodivu je podvozek pomerne komfortni. Je to dano nejspis idelanim rozlozenim vahy a zavesenim pomoci lichobeznikovych ramen. Diky tomu neni treba nejakeho extra tvrdeho podvozku k dosazeni optimalnich jizdnich vlastnosti. V porovnani s MX-3 je komfort o dost lepsi. Sedacky jsou docela mekke, takze i ty pomahaji ke komfortu. Jen maji kratsi sedak, ale to mely snad vsechny Mazdy s vyjimkou Xedosu 9
Motor 1.8 je dostacujici, i kdyz podovzek by snesl klidne i o 100 koni vyssi vykon.
No co vam budu povidat. Po cca 2500km v MX-5 jsem presedl zpet do MX-3, se kterou jsem byl cele 3 roky nad miru spokojeny a najednou mi prislo rizeni moc gumove, razeni dlouhe, podvozek zbytecne tvrdy, vykon nedostatecny Clovek si zvyka holt velice rychle, ale takoveto zvykani se mi hodne zamlouva
Tak k dnesnimu dni nakoruceno za 10 mesicu 33 000 km. Zavady zadne. Jedine investice byly na zacatku (brzdy, rozvody), pravidelne vymeny oleje, filtru, svicek, koupe hardtopu, pneu, vetrne clony a bezp. pasu spoluejzdce. Takze vse, co jsem mel v planu koupit uz od zacatku. Jsem maximalne spokojeny.
Tresnickou na dortu je prumerna spotreba 7,6l/100km
par dni po koupi
HT od Georgeeho
pozovani po cisteni pred odjezdem na dovolenou
a dovolená Itálie 2009 (cíl Jižní Kalábrie)
Amalfi Coast Road
video z Amalfi Coast Road. Vyjimecne byl kousek nizky provoz
http://www.youtube.com/watch?v=1ANL0T-ypeoJizni Kalabrie - Tropea
cesta z pláže
jedna z mnoha set zatacek v pohori Aspromonte. Jeden den po desti byla legrace jeste vetsi
Gerace
Nekdy je uzko i pro tak male auto, jako mx-5
darek od pritelkyne k vanocum : zrenovoana kola. Uz at je jaro !