Stránka 1 z 2

NA roadster

PříspěvekNapsal: 03 čer 2019, 18:56
od NostalgicHero
Už je tomu skoro 3 roky co jsem uzavřel kapitolu a prodal můj tehdejší projekt, doufám, že pánovi stále slouží. (Dostalo se ke mě, že údajně týden po koupení to zahodil mimo silnici)
viewtopic.php?f=19&t=5440

Není to tak dávno co jsem hledal na bazoši, nějaký auto na ježdění do/z práce. V tom jsem omylem klikl na položku mazda a ještě větší náhodou jsem napsal do vyhledání mx5... :D

Zhruba 5 hodin starý inzerát mě zaujal natolik, že jsem ještě ten den přijel, prohlédl, povzdechl a odvezl. Papírově 66kw 1.6 vyměněná za 1.8 96kw a hlavně BRG (moje nejoblíbenější barva na NA vůbec, konečně.)
I když to mělo být auto na odvoz do a z práce, jak jsem psal výše, už teď cítím, že se opět stávám otrokem svých tužeb a potřeb co se úprav týče. :D

Obrázek
Obrázek

Auto za ten měsíc dostalo zatím jen HardTop.

Obrázek

Mám spousty věcí sepsanejch na papíře co a jak je potřeba udělat nebo jak si to představuju podle sebe. Chtěl bych to směřovat opět tím old lookem a mít to naladěný na ITB. :D

Budu postupně postovat update i s fotkama jako kdysi do starého vlákna.

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 03 čer 2019, 20:39
od Fernie
Vida, tohle bude pěkné :-)

Mimochodem, asi bych se měl naučit nakupovat v japonsku, lovit po UK a US po dílech je pěknej ojeb.

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 03 čer 2019, 20:50
od Beny
Gratulace, vypadá dobře. Třeba se nestaneš otrokem klempíře. :) ITB mě zajímá, něco z motorky, nebo jinej setup? Ecu?

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 03 čer 2019, 21:29
od NostalgicHero
Beny píše:Gratulace, vypadá dobře. Třeba se nestaneš otrokem klempíře. :) ITB mě zajímá, něco z motorky, nebo jinej setup? Ecu?


Mám přislíbenou klapku z GSXR tuším? s přírubou na NA, jednotku bych viděl na MS ale tohle je jen dalekej plán kterým se nebudu podle mě tak rok zabejvat. Nejdříve to chci vyladit podvozkově a poradit si s pár místama kde to kvete :D

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 12 čer 2019, 15:12
od NostalgicHero
Zatím došel menší pack -NGK kabely,HKB nába na nardiho, KYB AGX tlumiče a -45 pružiny (Uvidím jak budou pružiny fungovat popřípadě seženu jinyý)

Obrázek

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 12 čer 2019, 15:24
od Jirra97
NostalgicHero píše:Zatím došel menší pack -NGK kabely,HKB nába na nardiho, KYB AGX tlumiče a -45 pružiny (Uvidím jak budou pružiny fungovat popřípadě seženu jinyý)

Obrázek

Nemáš strach, že to bude lítat na dorazech ? Ostatně jako většina snížených mx-5 se zkrácenými pružinami ?

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 13 čer 2019, 14:23
od JohnyS
doraz je funkční součástí tlumení, chodit do nich by mělo každé auto. Jen je otázka jestli to je rána až to auto odskočí a nebo jen do nich sem tam plynule dosedne. Dokud nezkusíš tak nevíš. NA má tušším nížší dorazy, ale bojuje s tou délkou chodu o něco víc. Sám jsem zvědav jak na tom budeš ;) Pak napiš nějaký report :)

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 13 čer 2019, 21:53
od NostalgicHero
JohnyS píše:doraz je funkční součástí tlumení, chodit do nich by mělo každé auto. Jen je otázka jestli to je rána až to auto odskočí a nebo jen do nich sem tam plynule dosedne. Dokud nezkusíš tak nevíš. NA má tušším nížší dorazy, ale bojuje s tou délkou chodu o něco víc. Sám jsem zvědav jak na tom budeš ;) Pak napiš nějaký report :)

Mám za to, že tyhle tlumiče jsou vyrobeny tak aby fungovali s kratšíma pružinama, udajně jsou i o něco kratší než Oem aby s krátkou pružinou neměl tlumič vakl.. ale jak říkáš ukáže to čas, změnit se to dá vždy.:) hodím pak nějakej report

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 14 črc 2019, 14:37
od NostalgicHero
Tak. Po delší odmlce kdy jsem padal ze zoufalosti do paniky jsem zase něco připíšu. :D

Jednoho dne jsem přijel domů z práce. Po cca 3 hodinách jsem potřeboval odjet ale auto bylo jinýho názoru a nešlo nastartovat. Odtáhl jsem ho do dílny ke klukům, kde se asi po dvou dnech rozhodlo obvinit rozvody. Takže, auto dostalo rozvody, klíňáky, přetěsnilo se víko ventilů, přetěsnily se simeringy na vačkách, nalakovalo se víko, vyměnil se olej, kabely, svíčky, palivák. Problém byl ovšem stále na světě tak se pátralo dále a pořád se vyměňovalo, CAS, regulátor tlaku paliva, cívky, váha, vstřiky atd. Po pár dalších neuspěšných dnech mi bylo řečeno, že se prostě neví co s tím je a, že kluci už nemají ponětí jak to dál řešit. Odtáhl jsem to teda jinam a kámoš, kterej je opravdu ochotnej se na to ještě v ten den podíval. Chvilku bádal ale pak zkusil vyměnit opět svíčky, vysát starej a nalejt novej benzín a podle ucha nastavit CAS... rázem auto nastartovalo a dva dny jezdilo... pak mi přišla sms, že zase nejde nastartovat, za 10 minut další, že už to zase jede.

Obrázek

Obrázek

V těhlech chvílích jsem byl tak nalomenej a chtěl jsem auto prodat ale naštěstí po pár konzultacích s ''psychiatričkou'' ( moje žena :D ) z toho sešlo a já poznal, že jsem opět zdravej, při objednávání dalších dílů :D

Rollbar, sedačka Bride ergo2 a zrcátka, nutně jsme je totiž potřeboval (čti chtěl)

Obrázek

Pár dní na to mi na messengeru cinkla zpráva s nabídkou na kterou asi nešlo nekejvnout. A pod stůl se mi teleportovaly WORK equip01 14x7, nechtěl jsem je kvůli tomu, že na mě mají celkem malej límec ale někdy vás přeci jen člověk přesvědčí cenou :D

Obrázek

Nějaký díly mám ještě na cestě tak pak připíšu, třeba až budou pod stolem...

Re: NA roadster

PříspěvekNapsal: 14 črc 2019, 23:38
od Krivak
Jsem rád že jsi to neprodal Vašku, a bude to hodně někde auto ve stylu.