Andre: Makki 1.6 NB
Napsal: 30 črc 2011, 16:22
Po tomto autíčku jsem se díval víc než dlouhou dobu. Rozhodl jsem se do ní jít i přes své tělesné proporce. (190cm).
Mé požadavky na auto byli aby nebylo zasaženo tunningem. Mezi mé favorizované barvy patřili titanová, stříbrná a british racing green. Dále jsem chtěl NB před faceliftem, protože se mi osobně nelíbí FL. Dále jsem preferoval i volant Nardi V neposlední řadě byl požadavek blízkost Mnichova, protože v té době jsem byl dlouhodobě v Mnichově. Finanční strop byl pro mě 5500€. Při těchtěchto limitech jsem mohl zapomenout na 1.8 neposkvrněnou tunningem. Teda i když tuto podmínky splnila i jedna 10AE, ale ta byla hned pryční ;(
Z těchto omezení nakonec padla volba na tuto 1.6. Jedná se o model four seson, který měl oproti jiným vyhřívané sedačky a hardtop v ceně. Na autě je bohužel poznat, že jezdilo v zimně Po vizuální stránce je hodně zachovalé. Po technické stránce se zná naprosto v pořádku. Auto mám po prvním majitelce, bylo kupované přimo od ní. V den prodeje bylo na tachometru 93 000km. Po slevě jsem zaplatil 4900€ k autu je hardtop a zimní sada kol. Podle servisní knížky byli dělané rozvody po 6 letech provozu.
Vyřízení exportních značek a přepis zabral asi hodinku. Značky mám vyřízené na 3 měsíce. S autem je v plánuju odjezdit sezonu v německu. Pojištění a značky vyšli na 300€. Dále jsem platil 40€ na úřadě za vyřízení všech papírů a ještě bych měl platit daň, která by měla být kolem 50€. Zvažoval jsem i variantu pouze měsíčních značek a přihlášení v ČR, ale tahle varianta byla dosti komplikovaná a hlavně bych hned nemohl jezdit.
EDIT: Daň z auta kterou jsem zaplatil byla nakonec 28€ (počítá se (7.36€ x každých 0.1 obsahu motoru x doba pojištění)/365 ) pravděpodobně to bude i závislé na tom jaké emise auto plní.
Auto samotné bylo vyrobeno 11.09.1999, v provozu od 16.02.2000.
Příjemně mě překvapilo, že se do kufru vlezl i velký kufr.
Při počasí co posledních 14dní panuje v Mnichově, jsem měl možnost dokonale ověřit střechu. Střecha je bez sebemenších problémů a v autě po 3 denním vydatném dešti není ani kapka vody.
Po návratu na Moravu mě čeká odstranění stop po provozu v zimě a vystříkání dutin.
P.S. Snad budou fungovat obrázky. Nenašel jsem lepší možnost jak je sem nahrát...
Mé požadavky na auto byli aby nebylo zasaženo tunningem. Mezi mé favorizované barvy patřili titanová, stříbrná a british racing green. Dále jsem chtěl NB před faceliftem, protože se mi osobně nelíbí FL. Dále jsem preferoval i volant Nardi V neposlední řadě byl požadavek blízkost Mnichova, protože v té době jsem byl dlouhodobě v Mnichově. Finanční strop byl pro mě 5500€. Při těchtěchto limitech jsem mohl zapomenout na 1.8 neposkvrněnou tunningem. Teda i když tuto podmínky splnila i jedna 10AE, ale ta byla hned pryční ;(
Z těchto omezení nakonec padla volba na tuto 1.6. Jedná se o model four seson, který měl oproti jiným vyhřívané sedačky a hardtop v ceně. Na autě je bohužel poznat, že jezdilo v zimně Po vizuální stránce je hodně zachovalé. Po technické stránce se zná naprosto v pořádku. Auto mám po prvním majitelce, bylo kupované přimo od ní. V den prodeje bylo na tachometru 93 000km. Po slevě jsem zaplatil 4900€ k autu je hardtop a zimní sada kol. Podle servisní knížky byli dělané rozvody po 6 letech provozu.
Vyřízení exportních značek a přepis zabral asi hodinku. Značky mám vyřízené na 3 měsíce. S autem je v plánuju odjezdit sezonu v německu. Pojištění a značky vyšli na 300€. Dále jsem platil 40€ na úřadě za vyřízení všech papírů a ještě bych měl platit daň, která by měla být kolem 50€. Zvažoval jsem i variantu pouze měsíčních značek a přihlášení v ČR, ale tahle varianta byla dosti komplikovaná a hlavně bych hned nemohl jezdit.
EDIT: Daň z auta kterou jsem zaplatil byla nakonec 28€ (počítá se (7.36€ x každých 0.1 obsahu motoru x doba pojištění)/365 ) pravděpodobně to bude i závislé na tom jaké emise auto plní.
Auto samotné bylo vyrobeno 11.09.1999, v provozu od 16.02.2000.
Příjemně mě překvapilo, že se do kufru vlezl i velký kufr.
Při počasí co posledních 14dní panuje v Mnichově, jsem měl možnost dokonale ověřit střechu. Střecha je bez sebemenších problémů a v autě po 3 denním vydatném dešti není ani kapka vody.
Po návratu na Moravu mě čeká odstranění stop po provozu v zimě a vystříkání dutin.
P.S. Snad budou fungovat obrázky. Nenašel jsem lepší možnost jak je sem nahrát...