od Robo96 » 13 čer 2018, 08:54
skusim este tu, na FB vsetci potrebuju riesit Krpalka..
takze prosim o radu. Po vymene tesnenia pod ventildeklom mi motor pri prvom studenom nastartovani takmer zdochne. Po otoceni klucom chyti pekne hned a otacky jeden krat poklesnu na nejakych 400rpm na pokraj zdochnutia a odtial sa zase vratia na normal a potom uz je to v pohode, pri dalsich startovaniach uz to nerobi, Pri zohriatom startovani tiez v pohode, ziadne poklesy ani nic podobne. Len to prve studene natocenie a jeden pokles otacok, viete co by to mohlo sposobit? Pred vymenou tesnenia to nikdy nerobilo. konektory uz sm skusal odpojit a zapojit, este do nich skusim vrazit kontox. Dik za rady
paradox je, ze som mal pod deklom tesnenie victor reinz, ktore slzilo v zadnom pravom rohu, dal som dole dekel, opeknil ho trochu a dal som to naspat aj s povodnym tesnenim, vsetko fungovalo ako ma, motor nechcipal. ale sralo ma to slzenie tak som objednal Elring. dal dole dekel, vymenil tesnenie a olej uz sice neslzi nikde pod deklom, ale odvtedy sa stava ten vyzsie popisany jav.
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged