Výměna spínačky/řidících jednotek

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 17 říj 2013, 12:27

Tak makám dál, zatím díky za odpovědi a rady, ještě to ale asi chvilku zabere...

Zatím se ještě zeptám - po otočení klíčkem do "ON" se rozsvítí kontrolka imo (ta mrcha vpravo nahoře - ikona klíčku přes auto) a zůstane svítit a nezhasne ani při kvedlání startéru... ukazuje vám to stejně? Nemůžu zatím totiž zjistit, kde je chyba teď - buď nejde palivo (což může podle mě dělat i imo), nebo neházím jiskru (což zatím nezjistím, protože jsem zlomil klíč na svíčky a ještě nemám novej)... Jen připomínám, že jsem prohodil tu dvojici jednotek, co je pod volantem lehce vlevo a tu druhou, která se tváří jako senzor airbagu a jeho jednotka, jsem nechal být, protože podle netu bych musel rozkopat komplet celou palubovku, abych se k ní dostal, což nechávám pro případ největší nouze...

A druhej dotaz - ví někdo, na co je která pojistka ve skříni v motorovém prostoru? "FUEL INJ" je vcelku jasná a "MAIN" taky, "HORN" bude klakson a "FAN" vypadá na ventilátor chladiče, ale nějak mi uniká "HEAD a BLOWER", i když tuším... ptám se proto, že jsem ještě nesehnal novou pojistku místo vyhořelé a na "FAN" teď není žádná. Možná blbost, ale nemůže se díky tomu motor v pudu sebezáchovy cukat, že bez ní radši ani nenastartuje? Nejspíš už vymýšlím kokotiny, ale radši zkusím všechno, než abych to na laně táhl někam do pr..ele (jsem teď 30km od Brna) a nebo třeba hned zkoušel variantu, že jsou v hajzlu cívky, nebo čerpadlo, popřípadě zacpaný vstřiky...

PS: původní spínačku použít nemůžu, padla za vlast na Slovensku, když jsem jí vysekal kvůli uvolnění zámku volantu, abych mohl mazďuchu hodit na lano - byl to poslední den, kdy jsem si jí mohl bez pokuty odtáhnout, takže nebyla volba.
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod widar » 17 říj 2013, 15:53

kontrolka imobilizeru zhasne až po nastartování.
Nevím, které dvě jednotky myslíš, ale předpokládám, že jedna z nich je imobilizér (pozná se podle nálepky v několika jazycích a říká něco ve smyslu, že je dané (radiové) zařízení schválené pro použití na daném území a jednotka má označení GE4TS nebo tak nějak). Co je ta druhá si nevzpomenu, pro motor/imobilizer by neměla být důležitá. Když sem hodíš fotku, tak se ti možná jeden místní člen, kterému jsem přehazoval elektriku z NB do NA podívá do krabice jestli jsem ji náhodou nepopsal.
Jinak v žádném elektrickém schématu, co jsem viděl, jsem zatím imobilizér nenašel...
Jednotka airbagu by měla být světle modrá a měla by být v palubce uprostřed, kousek pod místem kde končí čelní sklo, takže celá palubka ven pokud bys jí chtěl, ale s tvým problémem to nemá co dělat.

BLOWER je od vnitřního ventilátoru a HEAD by měla být od světel. Fan je od ventilátoru chladiče, ale jen pro silovou část, takže řídící jednotce je jedno jestli do ventilátoru teče proud, ta jen sepne relátko a doufá, že jo.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků

cron