Stránka 3 z 6

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 10 srp 2015, 10:36
od LordJames
Mam tam Millers CFS 5W40 NT, takze se ty teploty zase tolik nebojim, ale potvrdil jsem si tim to co jsem rikal uz s 1.6kou - ze olejovej chladic se na MX-5ce upotrebi i na atmosfere. Chladic teda asi objednam a az bude nejakej vikend hnusne, tak se pustim do montaze, rovnou i s IC.

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 10 srp 2015, 16:25
od Spider
Po nastartovani za studena mi dava 5 barov a po zohriati 4. Samozrejme v zatazi, na volnobehu tlaci 2 bary

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 11 srp 2015, 12:06
od PeterS
Och cez víkend keď som bol doma na SR tak som sa trošku zamýšlal nad tou teplotou a došiel som na to :( ... mal som totiž obe Mazdy doma. Vymenil som oba budíky medzi sebou a oláááá ukazovalo to zrazu reálne :D došlo totiž k zámene budíkov pri samotnej montáži jeden bol jeden typ a druhý bol iný typ ... sorry za dezinformácie nechápem ako ale všimol som si rozdiel aj v návodoch :D každý mal iné vnútorné zapojenie zrazu aj tlak ukazuje reálne :o ... išlo a dva fukciami zhodné ale seriou (malé čísielka) odlišné typy na doske boli prehodené konektory na prvom olej hore voda dole a na druhom budíku naopak. Btw. sú made in Japan myslím že čínske deti sa toho nechytali :D a kalibrovať sa nemusia ;) . No a kvalita spracovanie a všetko za mňa 1* len tento malý detail o zámene budíkov :(

Inak tlak:
za "studena" v týchto vedrech (35°C) 4,1b olej cca 40°C
zohriaty olej tlak 3,8b - 3000rpm (olej cca 100°C)
volnobeh 1,8b - 850rpm (ol. 100°C)
zvýšený volnobeh 1000rpm (ol. 100°C) 2,1b
záťaž 4,0b - 6500rpm (ol. 120°C)

keď som zastavil a olej mal 127°C to bolo na kopci na volnobeh 850ot. mal motor len niečo okolo 1,5b +/- 0,2b olej tam mám 10W-60 Mobil1 vtedy jasne pri takom oleji stráca viskozitu.

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 11 srp 2015, 13:20
od Spider
Su made in Taiwan. Japonske su tam len krokove motorceky. Olej skus pouzit nejaky racingovy Napriklad Valvoline VR1 10W60, ten by mal vydrzat ovela viac.

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 27 bře 2016, 17:45
od vhml
Rozumíte někdo rozdílu umístění termostatu mezi těma dvěma variantama? Radši bych ten hranatej kvůli zabudování čídel.

www.aliexpress.com/item/. ../32544001777.html?spm=21 14.01010208.3.398.KkcMrq&a mp;ws_ab_test=searchweb201 556_9,searchweb201602_4_10 036_10035_10034_507_10020_ 2030014_10001_10002_10017_ 10010_10005_10011_10006_10 003_10021_10004_10022_1000 9_10008_10018_10019,search web201603_7&btsid=94c6 e01c-93ca-46cf-837c-46d10d 12c25c

www.aliexpress.com/item/. ../32484584344.html?spm=21 14.01010208.3.60.EOfVft&am p;ws_ab_test=searchweb2015 56_9,searchweb201602_4_100 36_10035_10034_507_10020_2 030014_10001_10002_10017_1 0010_10005_10011_10006_100 03_10021_10004_10022_10009 _10008_10018_10019,searchw eb201603_7&btsid=6a9d9 913-fdcf-4614-8be1-d822ee4 33c82

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 04 srp 2017, 13:17
od bmxdave
Používáte někdo budík od Depo Racing, ukazuje relativně přesně? Chci na teplotu oleje do NC.

http://www.highperformanceparts.cz/52mm ... leje.32064

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 04 srp 2017, 14:16
od Robo96
jo, su v pohode

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 06 srp 2017, 22:11
od Skopo
Ja ho mam na nc a ukazuje dobre a rychlo. Akurat sa mi dnes zlomil drziak, ten je trosku labilny

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 07 srp 2017, 13:30
od tomybandit
Skopo prosim ta ukaz kam si to namontoval a zaujima ma technicke riesenie kadie si viedol kable k motoru a kde sa to pripevny na motor. Nejak to nechapem.
Mam to iba na motorke a tam jednoducho sa to namontovalo namiesto viecka na olej.
Diky
Inak sranda ze to ukazuje az od 50 st :)

Re: Teplota oleje

PříspěvekNapsal: 07 srp 2017, 13:48
od Skopo
kludne ti ukazem osobne, som dnes v praci na Mazde. Napis spravu ak chces. Namontujes adapter na olejovy filter (to bola pre mna najtazsia cast, bez stahovaka nesiel povolit, ani youtube figle nepomahali. Musel som si ho ist dat povolit do servisu), potom pretiahnes kablik cez motor do kabiny (to slo naopak lahsie nez som cakal, prevliekol som ho popri lanku otvarania kapoty) a potom celkom tazke bolo zapojit elektrinu - vybrali sme skamosom radio, rozcvikali kable a zapojili tam. Odfotim ked budem v aute, mam ho vlavo nad tachometrom vedla vyduchu vzduchu na bocne okno. A od 50°C uplne staci, dovtedy je aj tak studeny a nemozes vytacat motor. Ja davam original mazda oil 5W30 a ten ma idealnu prevadzkovu teplotu od cca 70°C. V kazdom pripade je to podla mna skvela vec, presne vies ci uz mozes motor vytocit a ak nahodou ides na okruh, presne vies kedy treba zvolnit a chladit. Najlepsie investovanych 50€ :)