Cvakání v motoru

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod Svejky.tom » 08 čer 2011, 10:01

já vyměnil olej, ujel asi 100km a pak to postupně začalo přestávat.
NA 93´ 1,6l 85kW, EBC RedStuff brake pads and Brembo discs, Nardi steering wheel.
Svejky.tom
 
Příspěvky: 393
Registrován: 10 led 2010, 16:38
Bydliště: Tábor

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod Johhy » 08 čer 2011, 21:10

Taky sem vyměnil olej a je všechno OK, ale je to divný protože vloni sem jezdil na Castrol (viskozita 10W40) a letos sem tam nalil papírově horší olej Valvoline (viskozita taky 10W40).
NB, 2000, 1.6 (110HP), BRG
Uživatelský avatar
Johhy
 
Příspěvky: 161
Registrován: 02 čer 2011, 06:57
Bydliště: Bílina

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod dopr » 08 čer 2011, 22:37

A muzu vedet v cem je Valvoline "papirove" horsi ? Neni spis "hospodsky", tj. to co nazvani stado lidi, kteri o tom nic nevi, horsi ?
Ja liju Valvoline MaxLife 10w40 a nemam s nim nejmensi problem s mym najezdem okolo 35000 km a skoro 230 000 na tachometru. To, ze je znatelne levnejsi je zpusobeno spis mamutim marketingem Catrolu.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod Johhy » 08 čer 2011, 22:54

Papírově horší je proto, protože se doporučuje používat až od 100 000km, kdy už je motor zaběhnutej, zatimco Castrol od nuly kdy si motor teprve sedá. Proto je podle mě PAPÍROVĚ horší. Ale protože papíry sou vždycky jenom orientační a praxe je směrodatná tak leju od teď Valvoline.
NB, 2000, 1.6 (110HP), BRG
Uživatelský avatar
Johhy
 
Příspěvky: 161
Registrován: 02 čer 2011, 06:57
Bydliště: Bílina

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod dopr » 08 čer 2011, 23:26

No, 1. Sis mohl koupit klasicky DuraBlend 10w40, ktery je urcen pro vsechny motory s libovolnym najezdem. 2. To, ze ma v sobe MaxLife vice aditiv a primesi, ktere pomahaji snizit opotrebeni motoru, jeho tesneni atd, vnimam spis jako papirove lepsi parametr :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod whisper » 18 srp 2013, 11:16

Ahojte, potreboval by som poradiť s cvakaním môjho motora: http://www.youtube.com/watch?v=eJbE68zZIK8

Robí to po naštartovaní, keď prejdem pár km, tak je to tichšie. Teplota oleja pri natáčaní bola cca 60°C.
Zvláštne je, že ak si dobre pamätám, tak to nerobí vždy - ak to už ale robí, tak je jedno, či naštartujem znova.
Cvaká to rýchlosťou cca 450x za minútu (voľnobeh mám na 900 ot/min) a zvuk vychádza z bloku motora.

Chcel by som sa opýtať, či je to "len" cvakanie hydroštelov, alebo s tým nemám jazdiť a treba to najprv riešiť.
Ideálne by som to samozrejme chcel opraviť natrvalo, takže vopred ďakujem za akékoľvek rady :)
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod MAXsport » 18 srp 2013, 12:59

Sundej kryt a mrkni se na vačku a hydra, podle mě to budou hydra..
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod Bass.Boi » 18 srp 2013, 13:02

Mel jsem uplne, ale uplne to stejny na me NB.
V servisu mi posteloval podlozky a cajk. U NB uz nejsou hydrostely, tak to bylo levnejsi.
Prvne jsem samoze vymenil olej, ale zadna zmena.
Prede jak kocka. ;)
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 830
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod kubec99 » 15 zář 2013, 12:00

Ake podlozky mas namysli? Myslis tym nastavenie ventilovej vole? Mne tiez cvaka pri nastartovani studeneho motora po dlhom stati (3 a viac dni...) ale po cca 10sekundach to prestane...mam 1.8 NBfl
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Cvakání v motoru

Příspěvekod seatik » 15 zář 2013, 21:10

Presne takovy zvuk sem mival na mazde,kdyz sem ji dal motul 5w-30 nebo castrol 5w-40. Nejcasteji když sem s mazdou třeba tyden nejel. Od doby co sem ji dal Millers oil 5w50 xfs,tak to prestalo. Slysim to cirka 2-3 vteriny. Urcite bych to zkusil a pak sem napis..jinak jak pises papirove lepsi castrol jak valvoline,tak si dovolim tvrdit opak...valvoline je nejmene o tridu lepsi...castrol od jiste doby tyto nejběžněji pouzivane oleje sidi..v cem je spicka porad jsou třeba prevodove oleje..
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 15 návštevníků