vyrabování ABS

Re: vyrabování ABS

Příspěvekod ADix » 01 pro 2013, 12:02

S nestlačitelnosti kapaliny máš částečně pravdu ;-) jde mi o tom, že im větší průmět trubek tim větší bude zřejmě brzdící účinek ne?
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: vyrabování ABS

Příspěvekod jardaj. » 01 pro 2013, 13:37

Adame, Pavel má pravdu, trubky na brzdný účinek nemají žádný vliv (pokud se nejedná o extremní odlišnosti v průměru). Trubky na daily jsem si dělal z Cu trubek které jsem koupil na metry. Průměr co jsem potřeboval neměli a tak jsem koupil o 2mm slabší a nepozoroval jsem žádný vliv akorát že ty Cu jsou nafurt.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: vyrabování ABS

Příspěvekod radep » 01 pro 2013, 21:46

Adix ne, brzdový válec ani trubky řešit nemusíš... resp průměr trubek. Nové trubky samozřejmě musíš dát (nebo aspoň nějak obejít tu jednotku abs). Ale průměr trubek na účinnost atd nebude mít vliv.
U brzdového válce je důležitý průměr pístu - to určuje strmost nástupu brzdného účinku (jsou prudší ale méně dávkovatelné). Když ti vyhovuje teď, tak by se to nemělo změnit pro vyrabování abska. V Miatách jsou drobné rozdíly v průměru, ale asi nic co bys musel řešit.
Vytažení pojistky je horší, právě z důvodu, že přetlačuješ nějaké ventily nebo co v jednotce abska... kvůli toho se i blbě odvzdušňuje.
Za brzdovým válcem (hned vedle hlavního) je ještě rozdělovač brzdného účinku - na ten taky nemusíš šahat (ponechat).

Takže v zásadě mechanicky jenom odpojit trubky a nahradit novými.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron