od radep » 01 pro 2013, 21:46
Adix ne, brzdový válec ani trubky řešit nemusíš... resp průměr trubek. Nové trubky samozřejmě musíš dát (nebo aspoň nějak obejít tu jednotku abs). Ale průměr trubek na účinnost atd nebude mít vliv.
U brzdového válce je důležitý průměr pístu - to určuje strmost nástupu brzdného účinku (jsou prudší ale méně dávkovatelné). Když ti vyhovuje teď, tak by se to nemělo změnit pro vyrabování abska. V Miatách jsou drobné rozdíly v průměru, ale asi nic co bys musel řešit.
Vytažení pojistky je horší, právě z důvodu, že přetlačuješ nějaké ventily nebo co v jednotce abska... kvůli toho se i blbě odvzdušňuje.
Za brzdovým válcem (hned vedle hlavního) je ještě rozdělovač brzdného účinku - na ten taky nemusíš šahat (ponechat).
Takže v zásadě mechanicky jenom odpojit trubky a nahradit novými.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)