kompresorování

Re: kompresorování

Příspěvekod cafe-racer » 29 říj 2015, 08:42

Rudy píše:Prosím odvezte sa v 1.6 potom 1.8, s torsenom bez, s veľkými brzdami bez, s upraveným výfukom a bez neho. V aute s turbom, v aute so superchargerom. Zistite si v akom setupe ste sa viezli atď. atď, lebo veci čo su tu často popísane su prevzaté z inej diskusie, kde to je prevzaté z ďalšieho fóra ktore je určite lepšie, lebo je po anglicky, no a vo výsledku to napisal niekto, kto si to myslí a nikdy si to v praxi neoveril a nesedel v inom aute ako svojom.

Rudy : pěkně jsi to vystihl , tesat do kamene !
(i když objektivně toto fórum patří k těm praktičtějším)
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: kompresorování

Příspěvekod noose » 01 lis 2015, 08:59

Urcite bych ti doporucil koupit komplet sadu napriklad JRSC urcenou pro MX5. Neverim, ze bys extra usetril, pokud si to budes skladat sam a pokud ano, bude te to stat hromadu casu to vsechno poskladat a rozbehnout. Takze v konecnym dusledku neusetris. Komplet sada se da sehnat za rozumny penize, pokud se porozhlidnes.

Jeste bych dodal, ze za kazdou prkotinu das penize, takze ono se to nezda, ale naskakuje to, takze urcite je potreba pocitat s dostatecnym budgetem, urcite vic nez je v uvodu uvedeno.

At tak nebo tak, drzim palce, vysledek urcite stoji za to, meli by to tak uz vyrabet.. :)
Naposledy upravil noose dne 02 lis 2015, 09:05, celkově upraveno 3
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: kompresorování

Příspěvekod m8rinek » 01 lis 2015, 10:35

A do jaké míry je upravitelná seriová řídící jednotka?
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: kompresorování

Příspěvekod Rudy » 03 lis 2015, 00:50

m8rinek píše:A do jaké míry je upravitelná seriová řídící jednotka?

Zaleží na šikovnosti chip tunera. V US su firmy upravujúce NB riadiačky.
Ale musíš dobre hľadať aby si narazil na niekho v dobe keď sa flashuju ECU za pomoci programu a mapy z nejakeho predplateneho balíčku ktorý prišiel s VAG káblom ;)
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: kompresorování

Příspěvekod m8rinek » 20 led 2016, 15:44

Kde nejlépe vzít Denso vstřikovače? Konkrétně třeba N3H313250A, 195500-4450
Díky
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: kompresorování

Příspěvekod Efko » 20 led 2016, 18:25

m8rinek píše:Kde nejlépe vzít Denso vstřikovače? Konkrétně třeba N3H313250A, 195500-4450
Díky


Jestli ti stačí jetý, tak bych se kouk na automedik/bazar. Bral sem otamtud už pár věcí na jiný auta a dycky to bylo ok.
NBfl 2003 1.6, MaisterR Zeta CRD, IL bushings, G5-like rám
Uživatelský avatar
Efko
 
Příspěvky: 62
Registrován: 15 úno 2015, 22:16
Bydliště: Praha

Re: kompresorování

Příspěvekod elektron » 20 led 2016, 23:55

Zlte z rx-8, mam ich v garazi niekde.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: kompresorování

Příspěvekod Rudy » 21 dub 2016, 00:03

Zahrám sa ny mythbusterov.
Nevedel som kde to hodiť, práve mi poslal zákazník dyno graf. A tak sa da jednoducho porovnať turbo rozumnej veľksoti v porovnaní so SC. Hlavne preto, že dyno plot ide od 1500 otačok nie 2000 alebo 2500 ako to býva zvykom a setup je je úplne známy a nie je to graf zo zahraničného fóra o ktorom môže majiteľ napísať hocičo


Turbo 1.8, TD04, IC, komplet 3" výfuk s katalizátorom, 0.8bar

Dam to tu aj keď viem, že všetci čo mate "načitane" viete, že SC by bol linearnejši.
Přílohy
image1.JPG
begireplver212.jpg
cold side m62 zo stranky vyrobcu FFSC
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: kompresorování

Příspěvekod vincent.miata » 21 dub 2016, 07:07

Krásný výkon i průběh s tou TD04 ... řídí to MS nebo jiný standalone ?
vincent.miata
 
Příspěvky: 90
Registrován: 08 úno 2015, 16:49

Re: kompresorování

Příspěvekod Rudy » 21 dub 2016, 23:43

MS3 s boost controllerom v closed loop až k nejakym 6000rpm potom ešte trošku zvýši boost, lebo záťaž na ojnice je nižšia.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 10 návštevníků