Podle me je to otazka vetsiho najezdu km, nebo nesetrneho pouzivani (muj pripad asi - zkracene razeni + bez meziplynu). Kdyz uz potom prevodovka zacne zlobit, tento olej pomuze, ostatne o tom je i cele tohle tema myslim a funguje to tak i v autorizovanych servisech Skoda/VW - i kdyz to neni primo doporuceny olej pro danou prevodovku, resp. neni to treba nejlevnejsi varianta (nevim, hadam...), tak ho tam daji, kdyz je problem se synchrony. Moje prevodovka uz nebyla 100%, ale po vymene oleje za Motul API GL5 se to velice zhorsilo - razeni sice celkove lepsi, ale synchrony hruza...
seatik: ona ta podstatna cast neni nijak vycerpavajici
:
...Souhlasím s Vámi, že až na výjimky některých konstrukcí, oleje specifikace GL-5 pro funkci synchronů nejsou považovány za vhodné... Zbytek nasi komunikace byl hlavne o tom, jestli je VW olej stejny jako TAF-X od Castrolu a ktery by doporucil spis atd.
Ing. Milan Šimánek
Technical Support
Castrol Lubricants (CR), s.r.o.
V Parku 2294/2, 148 00 Praha 4
Tel.: +420 296 770 645
Fax: +420 296 770 302
Mobil: +420 603 222 175
jeste dodam, ze olej jsem bral od uzivatele rainbowseven z JDM fora, ktery mel podobny problem jako ja, po vymene prevodoveho oleje do sveho 350Z (taky pouzil API GL5). No a vysledek byl dobry... Ono staci trochu googlovat a uvidite, kolik lidi ty VW oleje doporucuje a chvali na ruznych VW a Skoda forech. At uz u nas, v Nemecku nebo v USA...
E-mail:
milan.simanek@castrol.com