Drobnosti ke zvýšení výkonu

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Zed » 10 dub 2014, 15:11

PetrH píše:Navic projit na STK s kompresorem bude mnohem tezsi nez s nerez vyfukem a uz se mi nechce "domlouvat" technickou dopredu ;)


Ani bych neřekl, že by v tom byl problém..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 10 dub 2014, 15:47

MAXsport - Ty víš o firmě, která to za tu cenu z nových, ověřených dílů do auta poskládá, naladí a dá záruku? Třeba jen nejsem v obraze...
Nemyslím že by byl s kompresorem na STK problém, ale není to moje cesta, přikláním se k jednoduchým úpravám, proto jsem i vlákno nazval "Drobnosti ke zvýšení výkonu". Chci bezproblémové, cca sériové auto a když budu chtít 250 koní, koupím jiné sériové auto co je bude mít.
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod spooon » 10 dub 2014, 18:54

trošku OT, ale když už jste to nakousli...s kompresorem opravdu není problém na STK? Já měl za to, že jestli si ho někdy pořídím, tak budu muset před každou STK absolvovat anabázi se sundáváním.
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 10 dub 2014, 20:30

No já nevím, tam kam jezdím, se do motoru nekoukají, zajímají je brzdy, světla, podvozek, emise, kola a pneu... I kdyby se do motoru podívali, nemyslím že budou zkoumat - ani vědět - co tam má a nemá být. Ale nevím, slyšel jsem, že někde buzerují i za neoriginální ochranné oblouky a jiné doplnky...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Pavel260 » 10 dub 2014, 20:40

Ivane, Petře, a co třeba RacingBeat? nebo nějaký výfuk od Georgeho z JPN ? tam je jistě spousta vyhlášených firem
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Vavris » 11 dub 2014, 08:06

spooon píše:trošku OT, ale když už jste to nakousli...s kompresorem opravdu není problém na STK? Já měl za to, že jestli si ho někdy pořídím, tak budu muset před každou STK absolvovat anabázi se sundáváním.


Máš stejný typ motoru, stejné auto, proč by to mělo vadit? Když řekneš, že to tak je z výroby, tak to beztak 90% techniků bude považovat za pravdu...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod MAXsport » 11 dub 2014, 08:44

Přesně tak, jelikož MX-5 je v ČR relativně málo, tak spousta techniků bude vědět hovno co tam patří a co ne..ale třeba V8 LS1 by byla už mírně podezřelá :lol:
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod kousmen » 11 dub 2014, 09:47

Hlavně kontrolují kód na motoru, takže jinej motor by neprošel, ale když ten původní poladíš, tak by neměl být problém projdeš li přes emise...
Jinak co se týče těch drobných úprav, tak mám jednu takovou svoji tupou myšlenku a to použití titanových šroubků tam, kde se šrouby točí. Například do vačic by se daly narvat místo těch velkých šroubů tinanový a bylo by další odlehčení na světě. Jenom jsou v tom dva háčky. Prvním a zásadním je pořizovací cena (která by se dala při grupenkaufu srazit) a jako druhej háček nadhodím otázku. Je vůbec možný je použít? Četl jsem totiž, že jak jsou nepoškoditelný a ostrý, tak se umí do slabších materiálů zaříznout a poškodit závity.
Taková teória...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 11 dub 2014, 12:06

Pavel 260 - asi jsou i jiné firmy, já ale preferuji nějakou z ČR, max. SR, dodávku "na klíč" včetně montáže a taky chci garanci homologovaného zvuku a nárůstu výkonu. AMA tvrdí, že nárůst je "do 10%" což je široký pojem, ale je to nárůst i kdyby to měly být 3 koně. V EVO teď namontovali na GT86 koncovku REMUS za 20 tisíc, pěkný zvuk, ale měli auto na brzdě před a po a došlo ke snížení výkonu cca o 2 koně. Když už chci utratit tolik peněz a hlavními důvody je úspora hmotnosti a nárůst výkonu, chci, aby obě podmínky byly splněny, jinak jim řeknu ať to odmontují. Za těchto podmínek jsem možná ochoten do toho jít a předem se na nich chci dohodnout. Auto předem na brzdu, po montáži zkušební jízda a v případě pochybností opět brzda, kterou předpokládám mají (aby nebyly pochybnosti).
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod kousmen » 11 dub 2014, 14:12

Taky nemůžeš srovnávat podělanej Remus s předními japonskými úpravci. Navíc ti japonký výrobky zaručí jistý zachování hodnoty. Třeba takovej jetej remus nikoho zajímat nebude ale podívej se jak se šílí po Maxim Works, HKS, Greddy, Pitcrew a hromady dalších. Je dost na výběr, všichni jsou kvalitní a na youtube se dají dohledat i zvukový projevy. Nárůst výkonu u nich taky můžeš s klidem očekávat. Výhodu ve výrobě na zakázku bych viděl až po extrémnějších úpravách motoru, kdy je třeba tomu výfukovou soustavu spočítat na míru aby všechno plnilo svůj účel na maximum a vydolovaly se z toho další zatoulaní koně. Upřímně nedokážu pochopit, proč si někdo dělá výfuk na zakázku za takový prachy na sériovým motoru...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků

cron