prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod pajo106 » 11 říj 2011, 11:42

chlapi, kto mate uz skusenosti s turbenim a upravami podvozku a brzd, rad by som tu rozvinul diskusiu na tieto temy :)

moju NA (1.6 66kw, 95) som sa rozhodol nakoniec nepredat... sucasny stav je taky, ze som minuly tyzden poskladal zadnu napravu... vymenene vsetky silentbloky za prothane, opieskovane a novo nafarbene vsetky ramena vr. pomocneho ramu, repasoval som brzdice, dal uplne nove vsetky sroby... tento vikend som rozbral predok, takisto pojdu silace prothane + nove capy a vsetko opieskovat a nafarbit... podvozok mam rok stary XYZ SS...
poodpajal som motor, dnes/zajtra ide von aj s prevodovkou...na ponku mi lezi novucicky garett gt17 (niekomu mozno male, ale mal som nan dobru cenu, plny tlak by mal mat medzi 2000-2500rpm, tym padom mala turbo diera a linearny tah) chcem fukat 0,4 - max. 0,6 baru..
a teraz otazky:

1. treba mi novu spojku, stara uz smykala aj na atmo.. aku a odkial? exedy? act? xtd? bude stacit stage 1? bude lepsie aj lahsi zotrvak alebo nechat seriu? ak by som chcel vacsiu spojku z 1.8, staci dat zotrvak z 1.8 a bude to ok?
2. budem potrebovat nejake drobnosti k turbu - turbo zvody (priruba T20), IC, hadice, trubky, fitingy - ak by sa niekomu nieco z toho valalo doma alebo vedel o dobrom zdroji, prosim myslite na mna :)
3. bude lepsie dat hned standalone ecu alebo si nejaky cas pri danom booste vystacim len s kartami? prip. kompromis nejaky piggyback? v tomto momente uz ide o prachy, nechcem do toho hned na zaciatok narvat maximum...
4. trosku mam obavy z nastavenia geometrie ked to bude hotove..predsa len to bude uplne rozhodene, celkom radikalne znizene a vobec neviem ake hodnoty a coho sa drzat... k tomu by mi tiez bodli nejake rady :)
5. no a potom uz len detaily... olej do turba budem tahat zo zaslepeneho kanala pod zvodmi, z turba klasicky do vane... chladiacu kvapalinu z prepojovacej hadicky medzi vodnym cerpadlom a termostatom, uvazujem spravne?
na tlak a teplotu oleja by som si kupil/nechal vyrobit T medzikus ktory by som nasroboval namiesto original cidla tlaku vedla olejoveho filtra... ci mate nejake osvedcenejsie riesenie?

zatim dik
P.
Naposledy upravil pajo106 dne 12 říj 2011, 08:41, celkově upraveno 1
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod ADix » 12 říj 2011, 07:05

Dle mě:

1: ACT stage podle toho co chceš dělat s turbem
2: napiš zaplíkovi ten stím pořád něco kutí nebo se podívej na http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?
3: standalone podle toho co tu čtu bys byl s kartami looser pač bys nemohl s turbem dále pokračovat...
4: viewtopic.php?f=4&t=669
5: nevím, ale zdejší turbáři určitě poradí :)
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod PavelV » 12 říj 2011, 10:25

Když budeš chtít spojku z osmnáctistovky, tak stačí dát setrvák z 1,8. Setrvák z 1,8 je těžší o 0,5kg než z 1,6. (1,6 = 8,0kg; 1,8 = cca 8,4-8,6 přesně si to už nepamatuju). Odlehčený setrvák váží dle provedení 3,5-4,5 kg. Jestli do toho jít je jen na tobě.
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod Winie » 12 říj 2011, 18:01

jestli se s tim chces srat, tak dej turbo, jestli se s tim chces srat jeste vic, tak lad atmosferu, jestli chces rychlej vykon, tak tam flakni kompresor a jedem :D
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod pajo106 » 20 říj 2011, 09:42

nooo srat sa s tym nechcem, ale kedze uz mam turbo kupene, tak to menit nebudem :)
aktualne novinky:
uz je doma exedy racing stage 1
IC
tesnenia na motor
nakomaxitovny predny ram a cela naprava
nove capy
cisti sa motor, prevodovka atd...

cez vikend zacinam skladat
http://www.flickr.com/photos/68736800@N ... 253170738/
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod Winie » 25 říj 2011, 14:41

zaloz si topic. tohle bude zajimavy :)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod pajo106 » 26 říj 2011, 09:05

tak to vidis? :) ok, skusim teda ak je zaujem :)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod Zaplik » 26 říj 2011, 09:19

a žeby další turbína u nás na fóru, no jen tak dále,... kdybys potřeboval nějake roury k IC tak tu mám spousty různých trubek 90,45 rovné a podobně, různé spojky v silikonu
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: prosim rady skusenejsich - upravy NA 1.6

Příspěvekod pajo106 » 26 říj 2011, 10:29

Zaplik píše:a žeby další turbína u nás na fóru, no jen tak dále,... kdybys potřeboval nějake roury k IC tak tu mám spousty různých trubek 90,45 rovné a podobně, různé spojky v silikonu


ano ano, budem rad za kazdu pomoc... rury potrebujem 2.5'' (65mm)... IC in aj out mam 65mm, klapku dtto, akurat vystup z turba musim urobit redukciou 50mm>65mm (z 2 na 2,5 palca)

zalozil som teda topic :)

viewtopic.php?f=19&t=1078&start=0
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků