GO motoru

GO motoru

Příspěvekod radep » 26 říj 2011, 21:44

Ahoj,
1. Řešili jste někdo kompletní GO motoru? Potřeboval bych poradit kde nakoupit nějaké slušné díly :-) Motor jde na výbrus, takže se budou dávat nové písty, kroužky, šály, olejová pumpa... prostě všechno... Máte někdo možnost toto nějak výhodně sehnat? Případně jaký je váš názor na "engine rebuild kits", které se dají koupit v USA? Např jsem našel:
http://www.westendengineparts.com/content/engine-rebuild-kit-mazda-miata-18l-dohc-16v-99-00
2. Druhá věc, vzhledem k tomu, že na můj motor (rv 99, BP4W) není výběr až tak velký, tak jsem uvažoval nad tím že koupím sadu pro motory z NA. Předpokládám, že blok je stejný (BP), jenom písty budou mít nepatrně nižší kompresi (9:1 oproti 9.5:1). S tím, že by mi nepasovalo pár "nedůležitých" věcí (těsnění sání, svodů určitě ne.. co ještě?). Což by mi až tak nevadilo - větší výběr, levnější díly.
Motor nestavím pro žádné výkony, jenom normální atmosféru... takže zřejmě nepotřebuju žádné kvalitní kované písty a podobně... proto bych nejraději i volil cestu nějakého standardního setu dílů a ušetřil tak nervy a čas :)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 03 lis 2011, 13:15

Tak nakonec jsem se rozhodl, že se nebudu nervovat s rebuild sadou a pokoupím co potřebuju sám... :) V zásadě tam bylo vždycky nějaké ale... buď písty nic moc, nebo kroužky... a všechny měly společné to, že těsnění v nich použité bylo hodně pochybných kvalit :) Takže aktuální setup bude následující:

Písty YCP ( +0.5mm výbrus, motor BPZ3 - komprese 10:1, hypereutectic - s obsahem silikonu pro menší tepelnou roztažnost, T6 Heat treated, AC8a Grade) - nejsou sice kované, ale měly by být pevnější než OEM písty.
Kroužky HASTING
Kluzné ložiska sada od KING (chtěl jsem ACL, ale nesehnal jsem hlavní v rozměru +0.25mm výbrus)

A teď, jaké doporučíte těsnění hlavy?
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod ADix » 03 lis 2011, 14:36

Trošku OT...můžes sem hodit ceny za které to máš? :)
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: GO motoru

Příspěvekod KaCzaba » 03 lis 2011, 14:51

nebral bych to jako OT. a taky kde to kupujes
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 03 lis 2011, 14:52

Tak díly normálně na ebay... Písty a kroužky 225$, ložiska 40$... bez pošty atd.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod Borgi » 04 lis 2011, 23:08

Nebylo by to lepší postavit s HiComp pístama od supertechu? 449 babek i s kroužkama, když už?
A stejně kdyby si měnil kompresi tak bys potřeboval jednotku
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 04 lis 2011, 23:42

Samozřejmě bylo... Ale nezdají se ti takové písty zbytečné v motoru bez přeplňování nebo bez zvyšování výkonu? Krom toho, i kdybych výkon časem přidal... tak kolik lidí jezdí s oem písty a nemá problémy? Vnitřnosti BP motoru by měly být dost silné... Aktuálně ale nehodlám auto přeplňovat (nebo upravovat), možná časem pořídím spíš nějakou NA a dám do ní rám a turbo :)
Každopádně, myslím si, že na obyčejnou GO atmosférického motoru jsou více než dobré... hodně lidí v USA je používá, dávají se často do hond a to i přeplňovaných. A nikde jsem na ně nenašel nic špatného. Takže nevidím důvod tam prioritně dávat 2x dražší písty.
Kompresi zvyšují jenom lehce - na úroveň NBFL. Tzn. NB má std kompresi 9.5:1, tyhle písty mají 10:1. Std jednotka by to měla bez problémů zvládnout (co jsem si tak našel v usa). Pro jistotu je dobré jezdit na lepší benzín... Jenom mi není zcela zřejmé jestli měnit předstih nebo ne? Budu muset ještě zkoumat :) Mimochodem, při takovém "zvýšení" komprese se bavíme o zvýšení výkonu o 1-2 koně :-D
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod Ryba » 06 lis 2011, 11:44

souhlasim s radepem, ono hodit si hicomp písty nese spoustu dalších ale... a investicí do pístů to jen začíná...

radep: můžeš sem hodit, kde si sehnal ty BPZ3 písty? a vlastně i kroužky a ložiska...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 06 lis 2011, 17:59

NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 06 lis 2011, 18:09

Dneska jsem objevil další problém s hlavou... Měřil jsem její výšku a zdá se, že už byla zbroušená o 0.2mm (má 133.8mm což je minimum podle servisního manuálu). Bude problém když se zbrousí ještě o něco více? Předpokládám, že bude stačit použit tlustší těsnění než std? Nebo je na vyhození?

Zbrousit se bude muset, vzhledem k tomu jak vypadá její povrch (ani nechci domýšlet proč je proboha tak podřený). A to se bude nejspíš rovnat ještě i blok... Takže mám strach že by se mohl potkat válec s ventilem. Nevíte kolik vůle tam je normálně?

EDIT: už jsem to našel a neměl by to být problém s ubráním i 0.5mm. http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=48463
Ale určitě použiju vyšší těsnění pod hlavu než std. Nechci ještě víc zvyšovat kompresi.
Přílohy
DSCF0382.JPG
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků