koncový tlumič výfuku

Re: koncový tlumič výfuku

Příspěvekod jardaj. » 10 led 2012, 15:47

Do doby než jsem koupil Escorta jsem měl vždycky zadohrab: byl jsem Fordař a z Cortiny 1,6 jsem šel do toho Escorta takže na zadní náhon jsem byl zvyklý. Samozřejmě výkonový potenciál Cortiny byl hodně menší. Escort RS turbo byl vyroben jen ve velmi malé serii kvůli homologaci na závody jako výchozí platforma vhodná k dalšímu zvyšování výkonu. V prodejním provedení bylo přeplňování nastaveno pouze na 0,6 baru s možností zvýšení. Těžko se mě zvyká na jiné jízdní vlastnosti a těch koníků by mohlo být také víc. Vždyť už stará Škoda 130 RS měla 142 koní. Jel jsem s ní taky a ta byla úděsně přetáčivá. No dostali jsme se od výfuku úplně jinam, ale myslím ža na škodu to nebylo. Jarda
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 11 návštevníků