Navoskuj disky a za čerstva to půjde dolů jen tou wapkou úplně v pohodě, ideálně i v kombinaci s nejlevnější mikrovláknovou rukavicí. Pak jsou experti co to nechají zapejkat celou sezonu a pak se diví, že to nejde dolů pořádně ničím.
Ohledne brzdovych kapalin, nakonec beru Motul DOT5.1, protoze ma normalni viskozitu pouzitelnou v autech s ESP (820). ATE TYP 200 ma naproti tomu viskozitu 1400. Holt se budu muset smirit s trochu nizsimi body varu (185°C, 272°C, stejne jako 5.1 brzdovka od Millers).
Btw. jak je na tom vosk a teplo od brzd a horky prach? Pusobi to na me, ze by se to spis melo zatavit do toho vosku. Samozrejme zkusenosti nerozporuju, testnu a uvidim.
Právěže naopak. Než to čistit nějakým svinstem je lepší to mít navoskovaný a pak to jde krásně dolů jen samotnou rukavicí protože to na tom prostě nedrží.
Disky mám navoskované. Na umytí to pomáhá opravdu hodně, chemie není potřeba vůbec a do vosku se nic nezapíká. Každopádně to nic nemění na tom, že co cca 200 km jsou kola černý, spíš dřív.
ok, to téma jen uzavřu tím, že se i dají koupit pro vosky šetrné čističe a pak to bude ještě víc top a chvilka a mince v mycím boxu to vyřeší. Každopádně kola maj být zaprášený, ať jde vidět, že je to performance vůz
kdyz uz se tu resi ty brzdovky, tusite jakou muzou mit trvanlivost pokud sou v origo baleni neotevreny skladovany v suchu a chladu? Vyhrabal sem tu par Motul RBF600 ale netusim jak dlouho se to tu uz vali...