Stránka 3 z 3

Re: Těsnění řadící páky

PříspěvekNapsal: 06 dub 2020, 17:44
od BigBang
To malý ti těsní do převodovky a důležitý je. To velký je spíše o komfortu. Nicméně máš pravdu, že se a cena je absurdní vzhledem k tomu, že to je vystřiženej kus plechu a na to nastříknutá guma nijak zvlášť složitého nastavování tvaru...

Re: Těsnění řadící páky

PříspěvekNapsal: 06 dub 2020, 19:30
od Andre_fux
Tak to začnětě vyrábět, když je to pro vás drahé.. Za 50czk si jich koupím hned 100 kusů..

Ona každá věc má nějakou cenu.. Se divím, že jste si ty auta kupovali, když vám přijde moc dát cca 2000 czk za věc co vydrží několik desítek tisíc km.

Re: Těsnění řadící páky

PříspěvekNapsal: 06 dub 2020, 20:49
od OndraK123
Chápu, že si to lidi kupujou, já si to taky koupím, proto je možné tu cenu takovou dát no, jenom mi to přijde vzhledem k materiálu a velikosti dost peněz.

Re: Těsnění řadící páky

PříspěvekNapsal: 30 pro 2020, 17:25
od Luboš_M
Prosím prosím, poraďte. fakt mi nejde do hlavy jak dostanu spodní i horní těsnění na řadicí páku když má větší průměr, dole kouli, horní těsnění má pevný plastový kroužek a dolní kovovou placku ??? Dá se to nějak rozebrat? Páku jsem šťastně demontoval, mám ji na ponku. NA( Mk 1 ) 1990. Díky L.

Re: Těsnění řadící páky

PříspěvekNapsal: 04 led 2021, 17:18
od BigBang
Normálně jsem je natáhl přes fofr klacek bez demontáže z auta. Ten plastovej kroužek z vnější manžety jsem samozřejmě před motnáží sundal...