NC: snížení podvozku

Re: NC: snížení podvozku

Příspěvekod Tomin » 04 bře 2019, 17:46

Ty jsi taky oběť EU, ty kokso! Doporučuju méně sjíždět konspirační weby a více používat selský rozum :roll: Nebo aspoň víc číst moje vlákno, kde už jsem o tom psal. Takže ještě raz:

Tomin píše:SPÁSA CHODCŮ Jezdí dva druhy NCéček – rozbité a spravené. Ta první k újmě nepřišla v provozu, ale vyjela tak z továrny. S antisportovně zvýšeným podvozkem, který nadzvedl nejedno obočí. Pohledně nízký sporťák byl nešetrným zásahem povýšen vzhledově někam do vyšší střední třídy. Tento kontroverzní počin výrobce je vysvětlován snahou o zmírnění následku srážky s kolemjdoucím. Což ovšem vyvolává další otázku, jak útrobám pomůže ke zdraví, když budou trefeny něčím o pět centimetrů vyšším? Co když je vysvětlení prostší? Když se majitelé rozhodnou si tento nešvar spravit, dodají tak mazdě původně zamýšlenou siluetu a výrazně polepší jízdní dovednosti. Zároveň ovšem pošlou spodek auta těsně nad asfalt, plus mínus 11cm (oproti 19ti u běžných aut). Moje Mazděnka byla při koupi již vybavena “set-downen” Eibach -30mm a za těch 10t.km loni je skoro zázrak, že jsem škrábnul jen jednou. Ale někteří uživatelé mluví dokonce o “neustálých škrtancích”. Mám tedy teorii, že důvodem instalace vyšších fabrikánských pružin byla pragmatická snaha předejít reklamacím, že se s tím nedá normálně jezdit po silnicích a městech. A kruh se nám uzavírá další otazníkem, jestli to spravení z úvodu zmíněného “rozbití” nepovede nakonec k rozbití.


Od té doby uplynul další rok navíc a po nových 10tis.km jsem si na vrub připsal teprve druhý škrtanec spodku. A na ten druhý by ani nemuselo dojít, kdybych na ten retardér ve Slavonicích najel stejným způsobem, tedy zešikma, jako v předešlém roce, kdy to bylo přejeto bez zvukového efektu. A při obou škrábnutích vedle mě seděla panímáma (+-40kg).
Na druhou stranu je při pohledu vespod vidět zřetelně, že předchozí německý majitel to brousil a hobloval jak o život. Dovolte mi tedy ještě jednou zateorizovat - je to o řidiči! :)
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: NC: snížení podvozku

Příspěvekod tomybandit » 13 bře 2019, 10:28

:D :D :D fuuuha mame to brutalneho odbornika na MX5 :D :D :D
Do buducna skus si po sebe precitat co pises. Pretoze si vo svojom texte odporujes na to co pises mne. Nebudem ti to dalej vysvetlovat kde co ako, niekomu kto jazdi z pokazenym termostatom He-He :D :D :D :D
Toto bolo posledny krat co som regaoval na tvoje uchvatne prispevky :D :D :D :D
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 80 návštevníků

cron