Stránka 3 z 4

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 14 říj 2018, 00:22
od AndrewG
nefungoval by na NC napr dreamscience pre ST150 ? Ja si stále nemôžem pomôcť ale NC motor mi príde neskutočne astmatický oproti ST150, hoci sú to oba Duratec 2.0 a NC má dokonca vyšší výkon :D

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 15 říj 2018, 09:34
od Robo96
je rozdiel medzi BBR ktore ti to naladi na mieru ako ty pises, alebo miestnym tunerom ktory ti to za 100 eur zazracne nakopne o 20 koni za 10 minut, v serii. Bracho sa na toto pytal na svoje volvo v dizli kde "ladic" garantuje narast az o 50koni (pri 100kw motore). Tak som mu povedal nech sa opyta aj na mazdu tak v serii vraj narast 25koni, k comu som dost skepticky. Takze ak sa toho nebojis, tak to kludne skus, vela penazi to nestoji (tu u nas tie chiptuningy) a my ostatny aspon budeme vediet co z toho bude :D kazdopadne poctive ladenie na mieru ta tiez vyde na tazke $$$ aj u nas

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 16 říj 2018, 09:54
od tomybandit
mm racing pise pri NC-cku narast 13 hp pri 1.8 a 14 hp pri 2.0
http://www.mmracing.sk/sk/chip-tuning/c ... P&stupen=1

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 16 říj 2018, 10:13
od dopr
Jasne, PowerTEC nebo Quantum nabizi taky neco okolo 10 koni na seriovem aute, ale tetko rict, jestli se tomu da verit. O to mi ale tak nejde jako o to, aby se SW naladil tak, aby fungoval s dalsimi neseriovymi komponenty (filtr, svody, koncovy vyfuk).

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 16 pro 2018, 00:39
od Rokluf
Ahoj pánové, mám chip na mazdě 3 bl 1,6 benzín. Byl nárůst o 11 kw po asi 60 000km bez problemu a jede o poznani lepe se stejnou spotřebou. Dokonce i moje žena si všimla změny a to o čipu nevěděla. Takže si troufám tvrdit, že u mx-5 by to mohlo být taky znát.

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 16 pro 2018, 10:59
od dopr
Rokluf: To je fajn a kde sis tu upravu nechal delat prosim te?

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 17 pro 2018, 22:46
od elektron
Pekne blbost 11kw narast po sw uprave na 1.6 atmo :))))

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 21 led 2019, 08:56
od froxic
Je to poměrně vtipné - tyto rádoby chiptuning firmy se do ECU od MX-5 těžko dostanou. Takže ti ve výsledku možná oblbnou váhu vzduchu nebo ti znova zadaptují ECU podle učící jízdy, takže se to může jevit živější. Ono to ve výsledku možná i pojede lépe. Ale nemyslím si, že by zrovna MX-5 měla tak velké adaptace (zejména starší generace). V tom horším případě neudělají vůbec nic, ale za to zafunguje placebo effect :D

To už raději ty peníze dejte za nějaký pěkný laďák, který si alespon užijete případně odlehčený setrvák, který zlepší celkově odezvu na plyn a "přidá i pár koní" (pro šťouraly: sníží ztráty na pohonném ústrojí) na nižší rychlostní stupně. A nebo to proště udělat pořádně a koupit standalone ECU. Tam už se dá nahnat klidně 10-20 koníku v závislosti na tom, co je vše upravené.

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 21 led 2019, 22:11
od dopr
1. Se bavim o NCcku, s jehoz ECU tady ocividne nikdo nema zadne zkusenosti.
2. Na aute mam KN sani, nerez koncak a doma mi lezi pripravene sody 4-1.
3. Se celou dobu ptam hypoteticky, protoze vim, ze BBR toto se svym cipem dokaze a zrovna u nich bych si nedovlil tvrdit, ze by to mel byt sarlatani.
4. Nepotrebuj z auta zdimat nejake rezervy, jako spise sladit ECU s vyse uvedenymi komponenty.
5. Na me placebo fakt nepusobi.
Ale jinak dik :)

Re: Chiptuning MX-5

PříspěvekNapsal: 21 led 2019, 22:17
od froxic
Asi jsme se špatně pochopili. BBR respektive Ecutek je volba na jistotu. Měl jsem na mysli hlavně chip tuning firmy v ČR co umí max zvýšit plnící tlak turba povětšinou u dieselu a slibují blbosti u benzínových atmosfér.