Ahoj, potřeboval bych se s vámi poradit.
V týdnu mi najednou při jízdě začal kolísat volnoběh. Z obvyklých 750 ot. to po chvilce jízdy na volnoběh (30 vteřin) spadne pod 500, motor se zaklepe, vyskočí to zas o něco výš a takhle pořád dokola. Občas to i chcíplo. Po přidání plynu se to zas chvilku drží a pak to začne znova.
Upřesňuju, že jezdím na čistý E85 s jednotkou pro úpravu vstřikování /už 2 roky/ a filtr paliva jsem měnil. Ale tohle by na to vliv mít nemělo.
Tak jsem doma odpojil baterku a nechal to přes noc, jestli se to nějak samo nesrovná, nevyresetuje, což se ale nestalo.
Taky jsem vyčistil benzínem vzduchovou klapku od nečistot a čističem kontaktů prostříkl všechny kontakty okolo.
Protože potřebuju jezdit, tak jsem trochu přednastavil dorazy lanka plynu v motoru, je tam držák, skrz který prochází dutá osa kterou vede plynové lanko.
Nevím jak jinak se nastavují otáčky volnoběhu.
Teď už otáčky sice nepadají až tak dolů, ale motor při normální konstantní jízdě často ztratí malinko výkon, sníží se tah.
Když na to pořádně šlápnu, tak je to ok, ale při "lechtání" to není konstantní stálý výkon a má to ty drobné snížení tahu.
Nemáte s tím někdo už zkušenost?
Bude to asi nějaký elektrický problém.
Snímač volnoběžných otáček?
Dost by mi pomohly Vaše zkušenosti a rady.
Dík!
