Stránka 2 z 4

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 10:42
od dopr
no, a puvod problemu je mozna na svete...

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 11:24
od Zaplik
tak to te zklamu, tady problem nebude pac bez katalizatoru to nejakou dobu jezdilo v pohode, takze toto nebude ten problem

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 11:30
od dopr
aha. skoda no.

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 12:13
od Ryba
jak sem psal, samotný vyndání katu zas otolik výkon nezhorší, protože pořád máš zatim nějakej tlumič, když ne středovej tak aspoň koncovej. Ale u plnoprůchozích potrubí je to už pak znát, ztratí se výkon v nízkejch ale zase lehce přidá ve vysokejch otáčkách. velkou roli pak hrajou i svody, no je to dost věda, já do ní až taky tolik nevidim.

Podlemě u zaplika bude problém s lambdou, jestli třeba náhodou ta jeho verze nemá dvě lambdy, jedna na svodech a jedna se občas dávala i za kat, ale jak je to u jeho mazdy fakt netušim.

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 12:30
od Borgi
Kluci a co místo katu??? Mám na mysli nějakej rezonátor nebo tak protože se mi v katu uvolnil obsah a v nízkej otáčkách to nepříjemně drnčí. a ten rezonátor myslím konkrétní typ prosím :-)

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 13:07
od Zaplik
Ryba píše:jak sem psal, samotný vyndání katu zas otolik výkon nezhorší, protože pořád máš zatim nějakej tlumič, když ne středovej tak aspoň koncovej. Ale u plnoprůchozích potrubí je to už pak znát, ztratí se výkon v nízkejch ale zase lehce přidá ve vysokejch otáčkách. velkou roli pak hrajou i svody, no je to dost věda, já do ní až taky tolik nevidim.

Podlemě u zaplika bude problém s lambdou, jestli třeba náhodou ta jeho verze nemá dvě lambdy, jedna na svodech a jedna se občas dávala i za kat, ale jak je to u jeho mazdy fakt netušim.
ne ja mam na 100procent jenom jednu lambdu toho bych si urcite vsiml problem bude asi v ni ona sice funguje ale ne tak jak by mela, uz sem minulej rok skousel tam davat jinou no nejakou nahrazku od bosche ale s tou to bylo jesto horsi nez s tou mou polofunkcni jinak v mazde se da sehnat do dvou dnu ale chcou za ni ranec

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 13:25
od PavelS
Nechápu - řešíte jestli vyndání katu sníží výkon?? To je nesmysl - pokud by zůstal ten hrnec s pláství prázdnej, tak možná jeden kůň dolů... Pokud se vyplní ten velkej průměr normální trubkou, tak je to úplně nastejno. Já u NA nechal původní hrnec katu a skrz něj prohnal trubku - vzhled zůstal stejnej a potrubí mělo nezměněnej průměr od firepipe dozadu- jednodušší než vyrábět nebo kupovat jinej díl - stačí šikula s COčkem...Každopádně už jsem rád že STK a emise řešit nemusim - je to opruz.

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 13:28
od Zaplik
PavelS píše:Nechápu - řešíte jestli vyndání katu sníží výkon?? To je nesmysl - pokud by zůstal ten hrnec s pláství prázdnej, tak možná jeden kůň dolů... Pokud se vyplní ten velkej průměr normální trubkou, tak je to úplně nastejno. Já u NA nechal původní hrnec katu a skrz něj prohnal trubku - vzhled zůstal stejnej a potrubí mělo nezměněnej průměr od firepipe dozadu- jednodušší než vyrábět nebo kupovat jinej díl - stačí šikula s COčkem...Každopádně už jsem rád že STK a emise řešit nemusim - je to opruz.
to ja tam mam trubku stejnyho prumeru kat. lezi na ozdobu v garazi na okne

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 20:24
od Lukáš MX
mám vyndanej kat a od katu výfuk Sebring přímo na NA a krom toho že to smrdí a víc je to hlučný nic nepozoruju ale kvůly odlehčení sem ho dal pryč :D

Re: je tady nekdo bez KATU?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2010, 20:40
od Pavel N
lukasvolena píše:Kluci a co místo katu??? Mám na mysli nějakej rezonátor nebo tak protože se mi v katu uvolnil obsah a v nízkej otáčkách to nepříjemně drnčí. a ten rezonátor myslím konkrétní typ prosím :-)

u Radka v e-shopu ma komplet koncovku se středovou trubkou...