Re: Zápis motoru do TP
Napsal: 07 bře 2018, 12:28
Vyrvu tohle téma ze spárů historie. Zajímá mě konkrétní případ zápisu 1.8 do NA 1.6 66kW. Co za kód motoru se nechá zapsat? Radši než NAčkový BP bych radši měl zapsaný BP4W...
Internetové diskuzní fórum o všem kolem roadsteru Mazda MX-5 / Miata
http://mx-5.biz/
Pavel260 píše:..... za 2500,- dostaneš v čr papír a je to legální, žádné brzdy, žádné broušení čísla, žádné starosti.... vlastní zkušenost
Pokud se zabýváte myšlenkou náhrady původního motoru motorem 1,8, pak je pro rozhodnutí a případné odsouhlasení takové záměny nutno znát konkrétní údaje o Vašem vozidle (opět kopie ORV-II) a samozřejmě i konkrétní typ motoru, který má být namontován a jeho původ (minimálně tedy VIN vozidla, ve kterém byl původně namontován) Bez uvedeného nelze dát konkrétnější odpověď.
K otázce případné záměny motoru sděluji, že „nový“ motor by musel pocházet z vozidla typu NA, být rovněž typu B6 a jeho výkon by nesměl překročit 80 kW (výkon původního motoru + o max. 20% více). Kontrolou našich podkladů jsem ověřil, že motor těchto parametrů patrně neexistuje. Případnou zástavbu jiného typu motoru a/nebo vyššího výkonu by musela odzkoušet a odsouhlasit některá z českých autorizovaných zkušeben v rámci přestavby Vašeho vozidla.
Beny píše:K otázce případné záměny motoru sděluji, že „nový“ motor by musel pocházet z vozidla typu NA, být rovněž typu B6 a jeho výkon by nesměl překročit 80 kW (výkon původního motoru + o max. 20% více). Kontrolou našich podkladů jsem ověřil, že motor těchto parametrů patrně neexistuje. Případnou zástavbu jiného typu motoru a/nebo vyššího výkonu by musela odzkoušet a odsouhlasit některá z českých autorizovaných zkušeben v rámci přestavby Vašeho vozidla.
Takže velká škoda. 66kW NAčko tedy přestavět nelze. 85kW by ale mělo jít přestavět na BP...