Stránka 2 z 3

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 07 bře 2018, 12:28
od Beny
Vyrvu tohle téma ze spárů historie. Zajímá mě konkrétní případ zápisu 1.8 do NA 1.6 66kW. Co za kód motoru se nechá zapsat? Radši než NAčkový BP bych radši měl zapsaný BP4W...

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 08 bře 2018, 22:19
od Lubosboy
Pavel260 píše:..... za 2500,- dostaneš v čr papír a je to legální, žádné brzdy, žádné broušení čísla, žádné starosti.... vlastní zkušenost

Já bych to téma zase nezazracoval. Určitš by spoustu lidí chtělo mít legálně v TP zapsanou 1.8 místo 1.6. Můžeš Pavle napsat postup na STK? Normálně jsi přišel s tím, že chceš přetipovat auto? Dík.

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 14 bře 2018, 11:24
od Beny
Pokud se zabýváte myšlenkou náhrady původního motoru motorem 1,8, pak je pro rozhodnutí a případné odsouhlasení takové záměny nutno znát konkrétní údaje o Vašem vozidle (opět kopie ORV-II) a samozřejmě i konkrétní typ motoru, který má být namontován a jeho původ (minimálně tedy VIN vozidla, ve kterém byl původně namontován) Bez uvedeného nelze dát konkrétnější odpověď.

Tohle mi přišlo z po dotazu na zapsání motoru. Chci si nechat zapsat BP4W. Jak je ale vidno, budu potřebovat VINko někoho kdo má preface NB. Kdyby někdo poskytnul, třeba z nějakýho vraku, měli bysme info jestli to jde legálně. A to je good deal. :twisted:

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 14 bře 2018, 20:25
od Muzzy
NZ 8-)

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 15 bře 2018, 07:57
od Beny
Super, díky! Až se zase věci pohnou, dám sem info. :twisted:

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 16 bře 2018, 14:45
od Beny
K otázce případné záměny motoru sděluji, že „nový“ motor by musel pocházet z vozidla typu NA, být rovněž typu B6 a jeho výkon by nesměl překročit 80 kW (výkon původního motoru + o max. 20% více). Kontrolou našich podkladů jsem ověřil, že motor těchto parametrů patrně neexistuje. Případnou zástavbu jiného typu motoru a/nebo vyššího výkonu by musela odzkoušet a odsouhlasit některá z českých autorizovaných zkušeben v rámci přestavby Vašeho vozidla.


Takže velká škoda. 66kW NAčko tedy přestavět nelze. 85kW by ale mělo jít přestavět na BP...

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 16 bře 2018, 16:09
od buteo
Co je pro tebe důležitější?
Mít větší motor v autě nebo v papírech?

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 16 bře 2018, 16:11
od Nightmare
Beny píše:
K otázce případné záměny motoru sděluji, že „nový“ motor by musel pocházet z vozidla typu NA, být rovněž typu B6 a jeho výkon by nesměl překročit 80 kW (výkon původního motoru + o max. 20% více). Kontrolou našich podkladů jsem ověřil, že motor těchto parametrů patrně neexistuje. Případnou zástavbu jiného typu motoru a/nebo vyššího výkonu by musela odzkoušet a odsouhlasit některá z českých autorizovaných zkušeben v rámci přestavby Vašeho vozidla.


Takže velká škoda. 66kW NAčko tedy přestavět nelze. 85kW by ale mělo jít přestavět na BP...


no tohle mi z toho textu nějak nevyplývá..

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 16 bře 2018, 16:25
od Skrblík
nevím jak je to u NA, ale u NB mi pan Plesinger řekl, že swap z 1.6 na 1.8 není možný, že to prý údajně výrobce nedovoluje, protože 1.8 prý mají větši brzdy a jinou převodovku :D

Re: Zápis motoru do TP

PříspěvekNapsal: 16 bře 2018, 16:55
od Beny
Jo, pravda. Na typ motoru jsem nějak zapomněl... Ale je mi to divný když tady bylo psáno že to jde, že by u 85kW bylo možný typ motoru přepsat? Co se týče NB tak vůbec nevím. Asi by byla možnost přes dekru, ale to nejspíš bude drazší než celá Mazda, protože nevěřím že prostě vezmou data z 1.8 a napíšou papír o shodě.