Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod MiataTurbo » 31 bře 2016, 21:04

Váhu vyškrtni, protože by ti to jinak drželo enormě vysoký otáčky a směs by byla moc bohatá. :)
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod Gomez » 31 bře 2016, 21:12

MiataTurbo píše:Váhu vyškrtni, protože by ti to jinak drželo enormě vysoký otáčky a směs by byla moc bohatá. :)


Díky. Teď jsem našel i další info, které zdá se váhu vylučují. Nejspíš tedy lambda. Pak ten senzor. A zkontroluji dotažení hlavy a kabeláž. Budu dál informovat ;)
Jedinečnost každé přítomnosti se neustále obětovává nějaké budoucnosti..
NB 12/1999 - 1.6 - ex
NC 12/2005 - 2.0
Uživatelský avatar
Gomez
 
Příspěvky: 315
Obrázky: 19
Registrován: 25 dub 2014, 17:37
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod LastV8 » 04 srp 2017, 17:58

Chlapi. niečo podobné ma zastihlo v Alpách. Po jednej totál knedli na okreske sme neskôr zastali na pumpe oddychovať. Nahodil som kľúčikom a motor zdochýňal. Nepomáhalo ani plyn, niekedy pridal, niekedy nie, proste peklo sa rozbehnúť. Nepomohlo hodinu čakať a chladiť, predsalen bolo 35C+. Dotiahli ma do servisu, kde to mi po hodine a pol povedali, že to opravili, je veľká teplota motora, aj keď čidlo vody a budík nestúpa, ale celkovo veľká teplota. Zaplatil som 40e. Jasné, že to po pár km začalo robiť znovu, tak som zapojil čidlo späť, ktoré odpojili, že to je riešenie, ale aspoň mi začalo ukazovať teplotu vody. Ale tá bola vždy v norme. Zistil som, že rozbehnúť sa je strašné, ale keď cukaním raz dosiahniem 4500 RPM, tak pod plynom to zrýchluje ďalej plynule. Keď pustím plyn a chcem zrýchlovať, tak cukaá v pravidelných intervaloch, nie random. Cukne silno dvakrát a potom tri sekundy ide, cukne, ide a takto sa to opakuje. Opakujem, pod plynom od 4500 necuká. Ale haluz. Prišiel som na pumpu, dal som plnú, z nádrže strašne zasyčalo a prestalo cukať. Odjazdiť som zase späť Alpy, vo Viedni teplo a zápcha a palovo v poslednej štvrťke a zase cukanie. Zastal som v Hainburgu, natankoval plnú, strašný sykot, tlak v nádrži a prišiel bez cukanie domov. Ale keĎ to cuká, je to nejazditeľné, v zápche mi to zdohne, naštartuje na Xtý raz, trúbia po mne, cukanie samotné je veľmi silné, to proste je brutál. Mám video, ale tam to asi nie je také výrazné. Sviečky a palivový filter menený tento rok. Hlavná otázka, či je to naozaj súvisí s tým tankovaním a odvetraním nádrže a 10 minút chladenia, alebo náhoda, ale predtým som chladil bez tankovania a nič. Takže ja tam súvislosť vidím.

https://www.youtube.com/watch?v=vFP3FPZ ... e=youtu.be
LastV8
 
Příspěvky: 19
Registrován: 19 lis 2016, 10:58

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod TeeJay » 04 srp 2017, 18:25

Že by palivové čerpadlo na odchodu? Ale nevím, sám jsem se s tímhle problém a zvlášť těmito příznaky nesetkal.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1485
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod LastV8 » 05 srp 2017, 17:13

no dnes som sa trochu pozeral na palivový systém...resp. vedenie...jednu haluz som objavil. od jemne povytiahnutéj hadičky odvetrania sa pravdepodobne zasrala celá strana plechu vznútra...lenže to je divná mastná-vazelínová hmota, takmer neutrálneho zápachu, benzínom to vôbec nesmrdí...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
upload url image
LastV8
 
Příspěvky: 19
Registrován: 19 lis 2016, 10:58

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod mojžo » 06 srp 2017, 11:12

To je konzervačný nástrek karosérie.
Poďakoval bysom bývalému majiteľovi že mu osud skeletu nebol ukradnutý :)
Neutierať, nechať tam :)
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 906
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod LastV8 » 06 srp 2017, 11:19

:-)))))) okej, díky
LastV8
 
Příspěvky: 19
Registrován: 19 lis 2016, 10:58

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod Pochtli » 19 lis 2018, 22:47

Nebudu zakládat nové téma, problém v první polovině nadpisu obdobný:

Nahodile na malou chvilku vynechává(cuká se) motor, jako by nešlo konstantně palivo. Cívky měněné před rokem, cukání vadných je jiné. Dělá to jak při plynu, tak při volnoběhu. Na chvilku pomohlo projetí na dálnici ve vyšších otáčkách, ale dělá to zas. Měnil jsem v létě palivový filtr (vytekl dobrý humus - černé cosi) poté, co jsem vůbec nenastartoval. Můj předpoklad - zas filtr (výměna je pěkný oser)? Bordel v hadičkách? Zadělaná síťka palivové pumpy nebo jde pumpa jde do háje (hadičky hned za čerpadlem jsou natlakované nebo to můžu odpojit bez gejzíru benzínu?)?
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 1957
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod TeeJay » 20 lis 2018, 01:29

Neporadím ti, čím to je (nevím, možnosti jsi napsal), jen taková drobná rada - když měníš filtr, čerpadlo, motor, povol si víčko nádrže, ať si palivový systém "odfoukne" a gejzíru tak zamezíš :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1485
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání motoru, otáčky pod volnoběhem

Příspěvekod mojžo » 20 lis 2018, 23:24

Palivovú pumpu pred kolapsom začína byť počuť.
Mne robil problém s dodávkou paliva ten filter (sito) čo je na palivovej pumpe v nádrži. Kým som na to prišiel, som si trhal vlasy :)

Myslím že mi tu ešte jeden niekde mám nový, keď tak Ti ho pošlem za pár drobných ak to chceš skúsiť.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 906
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků