spojka a její kapalina

spojka a její kapalina

Příspěvekod Mike » 11 čer 2010, 10:50

Včera jsem při zběžně kontrole provozních kapalin zjistil, že v tý nadobce nad spojkovym válcem mám sakra málo kapaliny. tak mám dva dotazy: jakou kapalinu...předpokládám brzdovku. A pokud je ten systém zavzdusnenej - připadá mi, že spojka zabírá vcelku vysoko - jak odvzdušnit?
BTW: nemá někdo Haynes na NA?
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod George » 11 čer 2010, 10:56

odvzdušnění se dělá na vypínacím válci na převodovce, dostaneš se tam když sundáš spolujezdcovo přední kolo. je tam odvzdušňovák jako na brzdách. Kapalina se opužívá brzdová DOT3 a Haynes mám :)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod Mike » 11 čer 2010, 11:01

Tebe začínám mít v oblibě:) Děkuju
A když tam nabryndám DOT4, poděje se něco?
Co chceš za poslání pana hájnese?:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod George » 11 čer 2010, 11:31

DOT4 bys nic pokazit neměl, v druhém manuálu píší DOT 3 nebo 4:) pokud bys ho chtěl půjčit, tak ho můžu dovézt do prahy, jinak akorát poštovný ;)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod Mike » 11 čer 2010, 11:50

OK, doleju to DOT4, tý mám v garáži ranec.
Pro ten Haynes bych se klidně někdy stavil nebo pokud občas jezdíš do Prahy, tak bychom se mohli potkat nebo se na Karlštejně pro něj rád stavim.
Předpokládám, že ho máš v podobě digitální?
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod George » 11 čer 2010, 12:16

nn, originál knížku. Kdybych ho měl v digitální, tak ti ho pošlu:) do prahy semtam jedu, ale klidně se můžem domluvit, že se pro něj stavíš, nechám to na tobě
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod Honzíík » 11 čer 2010, 12:21

Tak jak rika George Dot 3 nebo 4 ale chtelo by to dolejt a pokusi ovzdusnit, ja sem to delal predevcirem , nejak sem na to zapomel vymenit a mel jsem ji uplne cernou a predevcirem jsem nemohl uz ani zaradit jak se zavzdusnila a kdyz je zavzdusnena dela strasnej bordel jednou zabira nahore pak zase uplne dole a nebo nezabira vubec takze ji proslapnes bez odporu ;)
Honzíík
 
Příspěvky: 60
Registrován: 17 bře 2010, 10:17

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod mcspeedyde » 11 čer 2010, 15:36

Dej tam urcite DOT 4 - ta ma vyssi bod varu.
Me uz docela vypekla i ta DOT4 - pri "sprintu" na Grossglockner sem pak byl rad ze sem dojel nahoru, protoze cim dal vic byl rozpalenej motr, tak tim min mi fungovala spojka, ale mi nahore vlastne nevypinala vubec... Pak to malinko schladlo a bylo to hned zas naprosto OK. To samy se mi stalo i pri dlouhym popojizdeni ve vedru po Praze... Najednou spojka zacala meknout az prestala temer uplne vypinat... To je pri popojizdeni docela v prd....

Klasika jako kdyz se zacne varit brzdovka u prehratejch brzd... (ted nemyslim fading kotouce x desticky); po odvzdusneni a vymene to dalo pokoj, ale uz sem to musel delat 2x - jako by se mi tam dostavala nekudy vlhkost... :?:
mcspeedyde
 
Příspěvky: 84
Registrován: 31 kvě 2010, 11:52

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod Honzíík » 11 čer 2010, 17:47

Tak sama brzdovka do sebe nasava vlhkost takze je potreba aby se menila 1x za rok, ale jak rikas u spojke je to na hovno kdyz ti prestava vypinat, to me pekne vypekla predevcirem, nemohl jsem zaradit v kopci na krizovatce tak, jsem tam nejakym zpusobem dostal dvojku a jen taktak jsem to rozjel a dojel nejak domu, radit se mu vubec nechtelo a ted to u mam ovzdusneny vymeneny a zase pohoda
Honzíík
 
Příspěvky: 60
Registrován: 17 bře 2010, 10:17

Re: spojka a její kapalina

Příspěvekod PavelS » 13 čer 2010, 15:11

Na NA se celkem často stává, že teče po letech prasátko - odvzdušnění asi těžko pomůže (nemáš sjetou spojku už?) - každopádně pokud teče pracovní váleček, tak doporučuju přetěsnit. Mazda na to dělá repasní sadu ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 106 návštevníků

cron