Stránka 2 z 4

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 09 čer 2015, 15:12
od Mike
Mluvim ze znalosti elektrotechniky, nikoliv diag portu - řj
ten odpor tam bude jako ochrana vnitřních obvodů řj a asi také té ledky. Takže bez něj bych se o to zbytečně nepokoušel. Samozřejmě bude spousta lidí, kterejm se nic nestalo, ale těch ušetřenejch 0,9kč za odpor vidim jako hloupu investici:) Není to nutný ani pájet, stačí to na sebe namotat, ale odpor bych tam kvůli omezení proudu dal.

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 09 čer 2015, 15:52
od Bass.Boi
Vsak jo, jel jsem to s odporem ;) ale bouzel nic :(

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 09 čer 2015, 18:12
od Mike
aha...sorry, přečet jsem půlku příspěvku:)

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 09 čer 2015, 19:16
od j3ykobim
mám tedy NB, ale min rok ,mi taky nestartovalo za tepla, jen za studena..., bylo to tusim cidlo na klice. Bylo zaolejovaný a asi o 1mm nedotažený, což byl hlavní problém. Nechápal sem, že 1mm, udělá takový neplechy.

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 10 čer 2015, 07:03
od hroche
j3ykobim píše:mám tedy NB, ale min rok ,mi taky nestartovalo za tepla, jen za studena..., bylo to tusim cidlo na klice. Bylo zaolejovaný a asi o 1mm nedotažený, což byl hlavní problém. Nechápal sem, že 1mm, udělá takový neplechy.


opravte mě pokud se pletu, ale motor 1,6 85kw v NAčku žádný čidlo na klice nemá

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 10 čer 2015, 19:30
od j3ykobim
1993 Mazda Miata používá kombinaci vačkový hřídel a klikového hřídele snímač v jednom. To je nazýváno snímač úhlu klikového hřídele nebo vačkové hřídele interrupter magnet. Chcete-li objednat část, použijte snímače úhlu kliky terminologii. Snímač je v horní zadní části hlavy válců a je kulatý předmět, asi 3,5 cm v průměru. Jeho účelem je signál polohy klikového hřídele vzhledem k horní úvrati na kompresního zdvihu. Tato informace se používá k regulaci vstřikování paliva a časování zapalování.

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 10 čer 2015, 20:41
od hroche
j3ykobim píše:1993 Mazda Miata používá kombinaci vačkový hřídel a klikového hřídele snímač v jednom. To je nazýváno snímač úhlu klikového hřídele nebo vačkové hřídele interrupter magnet. Chcete-li objednat část, použijte snímače úhlu kliky terminologii. Snímač je v horní zadní části hlavy válců a je kulatý předmět, asi 3,5 cm v průměru. Jeho účelem je signál polohy klikového hřídele vzhledem k horní úvrati na kompresního zdvihu. Tato informace se používá k regulaci vstřikování paliva a časování zapalování.


máš na mysli tohle:
!BY29HJQBmk~$(KGrHgoH-DUEjlLlzqhLBKjyEv4(0Q~~_35.JPG
!BY29HJQBmk~$(KGrHgoH-DUEjlLlzqhLBKjyEv4(0Q~~_35.JPG (7.54 KiB) Zobrazeno 11964 krát

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 12 čer 2015, 23:21
od hroche
dneska se problém opakoval :(

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 13 čer 2015, 14:40
od AndrewG
skúsil by som zohnať si sprej so stlačeným vzduchom...keď sa ti to stane nasprejuj CAS (ten senzor co si postol)...ak to pomôže a auto chytí po tom ako ho schladíš tak je chyba v ňom... ak nie skúsil by som len zo srandy nastriekať cievky.... moj tip je ale to CAS, to sa vie fakt zohriať riadne...
prípadne skús zohnať ak máš od koho CAS nech ti ho požičia :-)

BTW diagnostika ledkou ti v tomto pripade nič nevyhodi...

Re: za tepla Miata nestartuje a nedrží volnoběh

PříspěvekNapsal: 03 črc 2015, 21:53
od hroche
minulý víkend jsem vyměnil čidlo na snímání teploty motoru (onehdá u 205GTI to pomohlo) a myslel si po zkušební jízdě 250km že je problém vyřešen.
Bohužul problém trvá dneska mi po hodině a půl jízdy mazda opět přestala jet. :( :x