kompresorování

kompresorování

Příspěvekod Mx-535d » 23 říj 2015, 19:33

Vim že se to tady řešilo,ale nějak jsem nedostal info co jsem chtěl.Mam nbfl 1.8 107kW a chtěl bych tam dat kompresor.Prestavbovy sady stojej nesmysl,Turbo kity taky.A nemam k nim důvěru.Radši bych to sám poskládal z OEM dílů.
Dal bych tam:

-kompresor M45 (mini cooper S) cca 8500,-
-malá řemenice na kompresor o 15% ebay 3500,-
-řemeny kladky s držákem bych buď vyrobil
nebo il-motorsport za 10000 :(
-hadice trubky najdu,poskladam dokoupim
-intercooler mam, něco tam půjde naladit
-vstřiky RX-7 nebo WRX prý pasujou do lišty 1500,-
-snímač tlaku 1000,- ?
-vyrobit uchycení kompresoru na levo nabo na pravo??
-NEJVĚTŠÍ PROBLÉM jak s tou jednotkou Megasquirt stojí asi 5000,-?? a nebo ty powercardy.Všechno mechanicky bych tak nějak hezky poladil, ale tu řj já nepřipojim ani náhodou a ty powercardy taky.V práci montujeme lpg a to je defakto taky stejnej styl s přídavnou řj a i se tam ladí mapa prostě se musí co nejvíc dodržet poměr 14,7 ve všech režimech (na benzín) u lpg nevim a ani mě to nezajímá :-)) zkrátka to nesmí být chudý ani bohatý.
Takhle mi nepřijde že by to bylo nějak drahý když si to člověk poladí sám.Nicméně může ještě odejít spojka,ale ta mě vyšla posledně na 4000,- a kdybych tam měl kompresor tak dám na lamelu organiku za 600,- v renovaku a je po problému.
Nevim jak je to s regulací tlaku,něco je na tom kompresoru, a viděl jsem že tam měl někdo druhou škrtící klapku.A nenapadá mě ta příruba na ten kompresor protože z toho miníka je zrovna taková šišatá.
CO SI O TOM MYSLÍTE?
Mx-535d
 
Příspěvky: 16
Registrován: 06 zář 2015, 20:41

Re: kompresorování

Příspěvekod George » 23 říj 2015, 19:46

u ceny Megasquirtu ti chybí 1 na začátku. MSII (MSI je pro NB nevhodná) stojí cca 13-15k s dopravou
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: kompresorování

Příspěvekod Mx-535d » 23 říj 2015, 19:50

Mx-535d
 
Příspěvky: 16
Registrován: 06 zář 2015, 20:41

Re: kompresorování

Příspěvekod Mx-535d » 23 říj 2015, 19:55

No ja pravě nevim přesně co je třeba,myslel jsem že jsem ji videl někde za 5000 ale těžko říct co to bylo tomuhle nerozumim,nicméně jsem ji ted našel za 7800

http://fmsystem.eu/6-megasquirt-2
Mx-535d
 
Příspěvky: 16
Registrován: 06 zář 2015, 20:41

Re: kompresorování

Příspěvekod Mx-535d » 23 říj 2015, 19:57

A kolik vychází ty powercardy ty se mi zamlouvají víc
http://www.mossmiata.com/sitegraphics/w ... asetup.htm
Mx-535d
 
Příspěvky: 16
Registrován: 06 zář 2015, 20:41

Re: kompresorování

Příspěvekod AndrewG » 23 říj 2015, 20:09

na nbfl by som nic ine ako ms3 nedaval, nakolko funguje schopne len ten...ms2+vvt controler vyjde na rovnako cca tak to nema zmysel
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: kompresorování

Příspěvekod LordJames » 23 říj 2015, 20:11

Vsechno se odviji od toho, jakyho vykonu chces dosahnout. Kazdopadne prelamelovani za 600 bude prace, kterou pri nejakym znatelnym vykonu budes provadet nekolikrat do roka. Neni to jen o lamele ale i o pritlacaku. Vstriky se sice za takovouhle cenu nechaji sehnat, ale spis pocitej vic. Kdyby si chtel megasquirt, tak budto trojku, kterou hotovou pod 20 nesezenes, nebo dvojku a k ni VVT tuner, kterej je taky za dost. Vyrobit uchyceni na spolujezdcovu stranu = coldside - resis jeste prirubu na sani...co se tyce outlet priruby z kompresoru, tak tu budes taky muset vyrabet a nebo kupovat a to mas dalsi penize...z vlastni zksuenosti uz vim, ze s takovymhle hodne sporivym rozpoctem nevyjdes ;)
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: kompresorování

Příspěvekod Mx-535d » 23 říj 2015, 20:16

no tak to jsou cenné info VVT mam,tak ten MSIII stojí 10254,ale stejně mi jde proti srsti vystřihat norm jednotku a připájet tam nejakou čínu,navždy poškozená kabeláž a člověk přijde o normální diagnostiku chybových kódu.Což se mi příčí, zajímaly by mě ty powercardy/oblbováky a't je to snadněji návratné do původního stavu.Ale absolutně nevim kde je sehnat jaký potřebuju atd.
Mx-535d
 
Příspěvky: 16
Registrován: 06 zář 2015, 20:41

Re: kompresorování

Příspěvekod LordJames » 23 říj 2015, 20:32

Navratny do puvodniho stavu ja i kdyz si udelas PNP jednotku. Tu cenu co uvadis je tak maximalne za stavebnici, ke ktery stejne jeste budes muset koupit konektor, nekoho kdo ti to spaji,...
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: kompresorování

Příspěvekod Mx-535d » 23 říj 2015, 20:36

No ono to asi taky vyjde ve finále na o dost víc jak to tak bejvá ale zase k tomu člověk má uplně jinej vztah když si to udělá sám a hlavně pak víš co a jak když to někde pozlobí,a miata je o vztahu :-))).Tu co sem měl předtim a za tyden jsem do ni nalil 40 jenom za tyden, něž jsem s ni vyjel do chorvatska.A i když byla ve všem horší než ta co mam teď tak mam k ni pořád takový emoční pouto:-))
Zpatky k úpravě:Mě by se libilo tak těch 190-200 koni co se tyka spojky tak to by asi nedala, nicmeně ta organika je dobra a nevěřim že by takhle umírala to je o nohach a stylu jízdy. Měl jsem kdysi leona cupru 4 tdi a odbržděnejch 430nm a 190ps a ta organika to zachránila a to to bylo 4X4,mazda je o proti tomu skřitek co ma tunu a ve finále to bude mit třeba 180ps a 250nm a to si myslim že dá.A u toho kompresou neni podle mě tak strmej nárust krouťáku jako u turba.
Spíš to řízení paliva atd. vůbec netušim ja nejsnáze rozchodit :-( nechci to vystřihávat
Mx-535d
 
Příspěvky: 16
Registrován: 06 zář 2015, 20:41

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků