Stránka 2 z 2

Re: Advanced timing - změna předstihu zapalování

PříspěvekNapsal: 05 lis 2015, 22:49
od buteo
MAXsport píše:......., ale něco je napsané i tu - http://www.miata.net/garage/ignition.html#Advancing

Zdarec, přidám svou zkušenost:
na NB jsem to udělal zhruba jak popisuje ten frajer v odkazu. Výsledek je předstih ca. 14°, při provozu na benzín 98 žádný problém, placebo efekt funguje, ale reálně ten údajný přínos možná 2 HP samozřejmě nemám nárok při jízdě poznat.
Jinak něco o levném zvyšování výkonu tady, pokud to neznáš: http://www.solomiata.com/CheapHP.html

Re: Advanced timing - změna předstihu zapalování

PříspěvekNapsal: 12 črc 2018, 14:00
od froxic
Nedávno jsem dělal změnu předstihu na 1.8 NB a tak můžu přinést pár poznatků. Předstih jsem měnil z 10°na 14°, což se považuje za bezpečnou hodnotu i pro obyč N95. Ani při 30°+ se mi nestalo, že by to klepalo (pro maximalizaci účinku jezdím stejně VERVU100). I přes to, že se tento mod spíše spojuje s 1.6, tak teď to jede prostě lépe. Auto jede podobně jako NBFL 1.8 s BBR čipem. Určitě je více chuti / krouťáku ve středu a přitom je stále ochotná se vytáčet až do omezovače jako předtím (otevřené KN sání + koncový tlumič Remus). Pokud tedy budete dělat rozvody, tak bych tomuto módu za pár kaček dal určitě šanci.

Re: Advanced timing - změna předstihu zapalování

PříspěvekNapsal: 12 črc 2018, 14:38
od vhml
Motor nebude klepat nikdy, odreguluje to čidlo klepání.

Ty jsi zkoušel nastavit 30 stupnu zakladni predstih? :shock:

Re: Advanced timing - změna předstihu zapalování

PříspěvekNapsal: 12 črc 2018, 14:45
od Beny
vhml píše:Motor nebude klepat nikdy, odreguluje to čidlo klepání.

Ty jsi zkoušel nastavit 30 stupnu zakladni predstih? :shock:

Asi měl na mysli teplotu. :lol:

Re: Advanced timing - změna předstihu zapalování

PříspěvekNapsal: 12 črc 2018, 19:02
od froxic
Jo, to už byla myšlena teplota vzduchu ve stínu :-) Omlouvám se tedy za mystifikaci. Prostě spokojenost s tím jak to teď jede. Někdo dokonce dává i 16-18°, ale to pak jede jenom v otáčkách a dole je to mrtvolnější. Nezkoušel jsem ovšem nic jiného než 10 a 14°, takže toto pouze dávám tak jak jsem četl.

@vhml: tzn lepší benzín a je nižší šance, že do toho čidlo bude kecat.

Re: Advanced timing - změna předstihu zapalování

PříspěvekNapsal: 13 črc 2018, 06:05
od Blix
Moje auto bylo nastavené na 16° - nahoře opravdu mrtvola, nad 6,5 to už nemělo smysl točit, přenastavil jsem to na 12° - auto přestalo mezi 3 - 3,5 příšerně hučet, motor jel jemněji, všechno se posunulo trochu nahoru. Nedalo mi to a dal jsem továrních 10°- motor ještě míň vibruje, auto je tišší, táhne do omezovače, ale největší překvapení bylo že mi tím hodně spadl volnoběh a já ho konečně můžu nastavovat tím volnoběžným šroubem :shock: ECU prý ovladá volnoběh i předstihem tak jí to asi nedělalo dobře. Každopádně je to zkušenost s mou NA6 a nemusí být univerzální, nikde jsem nečetl že by to někomu po 14°modu víc vibrovalo.