Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod noose » 02 led 2017, 13:55

BorisB píše:Je mi jasné, že to není sadné, ale vypadá to, že odpověď pro mě je kompresor. Především proto, že hledám výkon dole a nehledám extra koně navíc oproti atmosféře :-)
Děkuji

Jj, to pak porid kompresor, posunes si tím výkon i kroutak cca o 1500rpm niz a kolem 5000 budeš mít příjemný bonus na rychlé předjeti nějaké rozdovadene Ochcavky :) Já osobně taky hledal výkon dole než koně navíc a to ti kompresor splní.
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod PavelS » 25 srp 2018, 09:17

Pokud chceš výkon "dole" tak kompresor rozhodně není správná volba protože kompresor dává výkon v závislosti na otáčkách; )
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3906
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod cafe-racer » 25 srp 2018, 14:13

Jednoznacne kompresor.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 787
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod Beny » 25 srp 2018, 15:58

PavelS píše:Pokud chceš výkon "dole" tak kompresor rozhodně není správná volba protože kompresor dává výkon v závislosti na otáčkách; )

A turbo ne? :)
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX 5 NA
Beny
 
Příspěvky: 131
Registrován: 11 úno 2018, 12:57
Bydliště: Katovice

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod froxic » 25 srp 2018, 17:14

Turbo může mít klidně plný tlak od 3000-3500 otáček. Tzn dole můžeš mít s turbem daleko více výkonu / kroutícího momentu. Kompresor dotahuje dech až někde okolo 5-7K, protože plnící tlak se odvíjí od otáček.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 286
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod Beny » 25 srp 2018, 18:46

froxic píše:Turbo může mít klidně plný tlak od 3000-3500 otáček. Tzn dole můžeš mít s turbem daleko více výkonu / kroutícího momentu. Kompresor dotahuje dech až někde okolo 5-7K, protože plnící tlak se odvíjí od otáček.

Ale to jo, jen to není lineární jako u kompresoru o což asi šlo... Je fakt že dnešní turba mají spool-up daleko rychlejší než tomu bývalo. :)
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX 5 NA
Beny
 
Příspěvky: 131
Registrován: 11 úno 2018, 12:57
Bydliště: Katovice

Re: Přeplňovaný dred - dotazy, rady, zkušenosti

Příspěvekod Robo96 » 27 srp 2018, 08:17

vzdy je to o naladeni, (co moze byt u nas problem) aj s turbom ti vie ladic dosiahnut linearny priebeh a pritom mas lepsie moznosti hybat s vykonom ako s kompresorom. ale ked nehladas kone navyse ale vykon dole tak pre teba imo bude najlepsi swap 1.8TDI :D
2001 NBfl ̶1̶.̶6̶ 1.8 Brilliant Black
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 806
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08
Bydliště: Dubnica nad Vahom

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron