TeeJay píše:Přes diagnostickou krabičku na řidičově straně v motorovém prostoru. Psal jsem o tom ve svém vlákne cca rok zpět.
To platí, ale jen u NBfl, u NB tam přes tu krabičku nic moc nenaděláš. Tam prostě odvzdušňuješ klasicky u třmenů.
V případě NB bych brzdy na větší neswapoval, jedny větší brzdy mám, ale stejně je na to dávat nebudu. Z NB brzd při použití lepších destiček dostaneš to same a to při nižší hmotnosti neodpružených hmot.
1) Robo má NBfl, 2) Že to u NB nejde přes diagnostickou krabičku, neznamená, že se ABS nemusí odvzdušňovat. Jen je potřeba se opakovaně jet někam klouzat na brzdách (mokré silnice, prach z polí), komplet odvzdušnit a postup opakovat, dokud není ABS bez bublin.
když jsme u toho tak jaký je teda postup u NBčka? Odvzdušňoval jsem brzdy už tak asi 8x na ruzných NB i NA a pokaždé jen u kol, ABS se odvzdušnila taky přes ty konce u kol. U NBfl už je to trochu jinak řízený tak se musí i přes OBD II. U NB na to stejně nic nemáš nebo se pletu a dělám to blbě?